Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

<<

Kira

Bericht 29 Okt 2020 12:16

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Omg Fred, wat maakt het in hemelsnaam uit. Dacht je echt dat het zo'n exclusief ding is dat geocachen?
<<

Anoniem295

Bericht 29 Okt 2020 12:31

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Fred schreef:Het lijkt mij stug dat op het yesforum meer dan een miljoen mensen kijken wat gisteren wel het geval was bij: Waar doen ze het van? WAAR DOEN ZE HET VAN NPO1 1.035.000 zie https://kijkonderzoek.nl/ . Dat is het gemiddelde. Totaal was het zelfs bijna 2 miljoen. Nu jij weer Maple... Je zult het forum veel moeten promoten wil je daaraan gaan komen... :haha:

Google.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 29 Okt 2020 12:49

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Kira schreef:Omg Fred, wat maakt het in hemelsnaam uit. Dacht je echt dat het zo'n exclusief ding is dat geocachen?


10 jaar geleden wel ja!
<<

Kira

Bericht 29 Okt 2020 13:03

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Ik ken meerdere mensen die dit ook doen en die hebben me vaker gevraagd mee te gaan, vind je dat ook niet goed dan?
<<

Anoniem295

Bericht 29 Okt 2020 13:14

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Kira schreef:Ik ken meerdere mensen die dit ook doen en die hebben me vaker gevraagd mee te gaan, vind je dat ook niet goed dan?

Lekker laten gaan. Fred heeft ene mening ergens over en slaagt er vervolgens weer in om een heel topic naar zich toe te trekken. Misschien moeten er een topic gemaakt worden met de titel 'Fred vindt hier iets van', en daar al dit soort discussies die topics uit hun verband rukken, daar naartoe verplaatsen. Zelf zal hij namelijk nooit een topic ergens over openen, hij neemt liever topics van anderen volledig over.

Edit: en dat idee van dat topic meen ik serieus, is geen flauwe steek onder water. Ik merk namelijk wel dat ik graag mee ga in de discussie omdat ik zijn standpunt vaak niet begrijp. En gezien de vele reacties op hem, hebben meer mensen dat. Fred opent de topics zelf niet en als zo'n topic dan vóór hem geopend wordt, mag de discussie er wel zijn, kan de discussie ook gewoon gevoerd worden zonder dat andere topics een hele zure bijsmaak krijgen.
Laatst gewijzigd door Anoniem295 op 29 Okt 2020 13:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kira

Bericht 29 Okt 2020 13:16

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Je hebt gelijk, ik laat het los.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Okt 2020 13:19

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Fred schreef:
Kira schreef:Omg Fred, wat maakt het in hemelsnaam uit. Dacht je echt dat het zo'n exclusief ding is dat geocachen?


10 jaar geleden wel ja!

Ik had net m'n rijbewijs toen ik het al deed en het was echt niet exclusief toen. We kwamen ook ALTIJD andere mensen tegen bij de caches.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 29 Okt 2020 14:04

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Als je mensen die de hobby doen vanaf ongeveer het eerste uur is er wel veel veranderd oa door de media / op pad gaan zonder outdoor gps... Voorheen kon je de hobby alleen doen dmv een outdoor gps. Nu alleen een mobiel al voldoende is, is de hobby veel toegankelijker geworden en de media-aandacht draagt daar helaas aan bij dus ja er was zeker wel een exclusiviteit.

Laatst zelfs vragen ontvangen over een cache hoe ze verder konden komen dmv een app op de telefoon. Ik zeg dan gerust dat ik alles doe met de outdoor gps en ik niet weet hoe ze het met de mobiel zouden moeten doen.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 29 Okt 2020 14:07

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Fred, je gaat wederom enorm offtopic.
Het zou misschien beter zijn om hier een nieuw topic over aan te maken of een ouder topic te uppen.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 09 Mrt 2021 21:36

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Even een up voor dit topic.
Die man uit dat hele rijke gezin is, samen met zijn broer, opgepakt.

https://www.ad.nl/binnenland/bekende-br ... ~a9b7ace1/
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 09 Mrt 2021 21:38

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Chava schreef:Even een up voor dit topic.
Die man uit dat hele rijke gezin is, samen met zijn broer, opgepakt.

https://www.ad.nl/binnenland/bekende-br ... ~a9b7ace1/

Oh!! Die naam kwam me al zo bekend voor toen ik dat las..
<<

Anoniem332

Bericht 09 Mrt 2021 21:39

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Ik hoorde het op de radio. Best heftig!
<<

Anoniem304

Bericht 09 Mrt 2021 21:55

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Oepsie!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers