Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom lukt de ene kant van mijn kapsel altijd beter?

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 05 Mrt 2021 09:43

Waarom lukt de ene kant van mijn kapsel altijd beter?

Echt een 'first world problem' maar het lukt me niet..
Ik krul mijn haar altijd met de stijltang. Ik ben rechtshandig. De linkerkant van mijn hoofd gaat altijd goed. Maar rechts is een drama. Dit doe ik ook met mijn rechterhand (bedenk nu dat ik het wellicht een keer met links kan proberen, met brandblaren ten gevolge), maar dit werkt voor geen meter. Hele andere krul..

Ervaring? Tips?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 05 Mrt 2021 17:03

Re: Waarom lukt de ene kant van mijn kapsel altijd beter?

Geen tips maar herkenbare frustratie
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 05 Mrt 2021 21:20

Re: Waarom lukt de ene kant van mijn kapsel altijd beter?

Haha ja dat is iets anders dan he?
Maar het is echt een kwestie van oefenen! Lastig uit te leggen vind ik zo maar je kan even kijken naar iemand op YouTube die het daar voordoet?
Je houdt je andere hand eigenlijk het zelfde maar dan andersom snap je het nog?😉
<<

Anoniem328

Bericht 05 Mrt 2021 21:39

Re: Waarom lukt de ene kant van mijn kapsel altijd beter?

Herkenbaar. Denk ook niet dat ik rechts ooit evengoed kan stylen als links :palm:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers