Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2012-2013 mama's

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 28 Nov 2013 00:32

Re: Winter 2012-2013 mama's

Pfff ik normaal gesproken redelijk nuchter mens kan dus niet slapen. Een jaar geleden lag ik nu te bevallen en werd a om 10 over 2 geboren. Ik heb net maar even foto's gekeken en nog even bij dr bed gegluurd. Het liefst zou ik haar nu bij me in bed leggen maar dat gaat te ver natuurlijk ;) ik vind het stiekem toch jammer dat mn man er niet is. Al zou die op dit tijdstip vast wel willen slapen :)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 28 Nov 2013 08:27

Re: Winter 2012-2013 mama's

Oh bolus ik denk dat ik dat dan ook heb. Gelukkig is mijn zoon niet s nachts geboren haha. Zal wel een dag met dubbele gevoelens zijn :wink:

In ieder geval van harte gefeliciteerd!!!!
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 28 Nov 2013 11:30

Re: Winter 2012-2013 mama's

Gefeliciteerd Bolus!

Ik denk dat ik dat ook ga hebben. Gelukkig is mijn man vrij op T zijn verjaardag en is hij ook niet 's nachts geboren.

Jij was de eerste in ons topic die bevallen was toch? En nu zijn we alweer een jaar verder, wat gaat het ongelooflijk snel...
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem286

Bericht 28 Nov 2013 17:26

Re: Winter 2012-2013 mama's

Gefeliciteerd Bolus, fijn dat het een leuke verjaardag was!

Wij kunnen morgen al met S terecht bij de kinderarts, erg fijn dat het zo snel kan.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 28 Nov 2013 19:12

Re: Winter 2012-2013 mama's

Dank je wel !

Fijn dat je snel terecht kan zeg!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 28 Nov 2013 19:18

Re: Winter 2012-2013 mama's

Dank je wel !

Fijn dat je snel terecht kan zeg!
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:41

Bericht 28 Nov 2013 20:00

Re: Winter 2012-2013 mama's

De eerste kindjes zijn alweer gewoon jarig geweest....... En dubbele gevoelens zou ik zeker ook hebben. Begint al denk ik een dag van tevoren op het moment dat het allemaal een beetje begon (begin van inleiden e.d.). Had ik bij de 1e ook en heb het nog steeds bij haar dat ik eraan terug denk als ze jarig is.

In ieder geval gefeliciteerd Bolus!

Fijn dat jullie zo snel terecht kunnen Highway. Ben benieuwd wat ze zeggen! Sterkte!

Morgen is mijn zusje uitgerekend alleen de baby laat nog even op zich wachten. Maar ja, dat zijn we wel gewend bij ons in de familie dat ze het nog zo lekker warm in de buik hebben! Toch weer extra spannend! En M. zal dan niet meer de jongste zijn (in ieder geval aan mijn kant van de familie niet meer).....
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Anoniem286

Bericht 29 Nov 2013 17:20

Re: Winter 2012-2013 mama's

Het gaat inderdaad erg snel, de eerste een jarigen alweer! Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat s ook bijna 1 wordt maarja het komt snel dichterbij!

We zijn inmiddels net terug van de kinderarts, hij heeft hij onderzocht en gaf inderdaad aan dat het afwijkend was en wil een mri scan laten maken bij haar. Daarvoor krijgt ze een dagopname en een slaapmiddel zodat ze stil blijf liggen.w e worden binnenkort gebelt met wanneer dat kan. Hij gaf aan dat we ons niet te gek moeten maken maar dat het goed is om het secuur na te kijken. Indien het niet een afwijkingen van de hersenen is dan moet er wel verder bekeken worden wat de oorzaak dan wel is. Wordt dus vervolgd.

Oh en er wordt nog een foto van de heupjes gemaakt maar dat mag gewoona ankomoende week ergens.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 29 Nov 2013 20:57

Re: Winter 2012-2013 mama's

ow blijft nog even spannend dan highway, hopelijk heb je snel duidelijkheid en valt het allemaal mee. Wel fijn dat zelfs de arts aangaf je niet gek te laten maken, beter zoeken ze het even goed uit!
<<

Anoniem20

Bericht 29 Nov 2013 21:02

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hmmm highway, dat is dus nog even afwachten. Op wat voor termijn gaat dat ongeveer plaatsvinden? Nog voor de feestdagen denk je ?

Bolus, alsnog gefeliciteerd!! Echt bizar snel zo'n jaar he....
Nog iets speciaals gedaan op de dag zelf?
<<

Anoniem286

Bericht 29 Nov 2013 21:28

Re: Winter 2012-2013 mama's

K hoop van wel, hij had het over enkele weken. Ik hoop dag ze volgende week vlug bellen voor de afspraak.
<<

Anoniem20

Bericht 29 Nov 2013 21:29

Re: Winter 2012-2013 mama's

Zou wel zo fijn zijn ja!
Waarom gaat ze eigenlijk van het kdv?
<<

Anoniem286

Bericht 29 Nov 2013 21:37

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ze gaat naar een ander kdv ivm mijn werk. Ik heb een nieuwe baan in een andere plaats en zij zat eerst tegenover mijn werk (30km van huis), dat kon toen niet anders ivm openingstijden kdv. Maar nu begin ik later dus kan ze gewoon naar een kdv in onze woonplaats.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 29 Nov 2013 21:40

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hier nog ruim 3 weken te gaan tot L haar eerste verjaardag!! Momenteel komen er veel herinneringen boven van wat er de eerste weken gebeurt is bijna een jaar geleden. Dus dat brengt dat wel hele gemengde gevoelens met zich mee. Gelukkig kijk ik er ook wel heel erg naar uit naar haar 1ste verjaardag! Heb al leuke slingers in huis en ga samen met een vriendin een Hello Kitty meptaartje voor haar maken!

Ik wist dat het er aan zat te komen, dus momenteel praten mijn man en ik er regelmatig over. En aan de andere kant hebben we het wel eens over een tweede kindje, en dat we ergens eind volgend jaar daar een beslissing over gaan nemen omdat ik liever niet na mijn 35ste nog eens zwanger wil worden, dan vind ik mezelf "te oud" om nog een keer moeder te worden en wordt het leeftijdsverschil mij te groot.

@ Highway: Nog even afwachten dus, maar jezelf niet gek maken. :hug:
@ Bolus: Nog gefeliciteerd!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 29 Nov 2013 21:44

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hier alles zijn gangetje. N is soms echt een echte meid met haar drama acties. Dat heeft broer nooit zo gehad maar zij kan soms echt zich enorm aanstellen hahaha. Momenteel heeft mevrouw bedacht dat ze echt NIET in de wandelwagen wil zitten. Ze houdt zich helemaal recht, gillen etc. Ik zet haar natuurlijk gewoon in de wagen en dan kijkt ze nog even hevig verontwaardigd en huilt even nep en dan is het weer klaar hahaha. Ze zal al snel in de gaten krijgen dat deze mama niet van dat geflauwekul houdt ;) En hopelijk kiest ze dan net als dr broer al snel eieren voor dr geld.

Morgenvroeg hebben we de Sinterklaascadeautjes van ons op tafel staan en smiddags nog pakjesmiddag met opa's en oma's. Ze zullen wel vreselijk verwend worden...

Pinkel; ik snap dat er van allerlei emoties terug komen, het is ook niet niets geweest natuurlijk.
Bolus; nog gefeliciteerd
Highway; veel succes met wachten
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 30 Nov 2013 06:31

Re: Winter 2012-2013 mama's

Higway, nog even afwachten dus.. succes met wachten en probeer je niet al te druk te maken (maar dat is makkelijker gezegd)
Pinkel, ja L ook al bijna een jaar, wat kun je daar mee bezig zijn he en dat alles dan weer boven komt.
Bolus, nog gefeliciteerd! X
Printje, haha een echte meid wat een drama queen :) N. Kan ook zo nep huilen of neplachen als we er dan om lachen heeft hij zelf ook zoiets van naja oke.. ik lach maar mee :)

Zoo ik kreeg gister een rekening van mn zorg verzekering, ze hadden mn bevalling onder mn eigen risico laten vallen dus zag daardoor ook de hele rekening van het ziekenhuis. . Ik ben gewoon poliklonisch bevallen en stond na 3 uur weer thuis maar dat heeft even 1800 euro gekost :| wat een geld! Ik heb zelf nog wel het meeste werk gedaan hahaha.
Gelukkig klopte het van mn verzekering niet want dat valt helemaal niet onder eigen risico. .
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 30 Nov 2013 17:15

Re: Winter 2012-2013 mama's

Highway: wat fijn dat jullie al zo snel terecht konden bij de kinderarts. Wordt nog even afwachten. Hopelijk maken ze snel de MRI en weet je wat meer.

Pinkel: voor jouw zal het inderdaad een hele dubbele tijd worden zo. Met alles van een jaar geleden.

Juutje kost inderdaad een hoop. Ik heb ook de rekeningen gezien, wij mochten niet naar huis na de bevalling en zijn ook nog een paar dagen opgenomen geweest, was een flinke rekening haha. Wij hebben de verzekering er allemaal wel uit zo haha.

Hier verder niets nieuws, hij is heel veel aan het staan en kruipen. Volgende week weer naar het CB voor de prikjes.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 30 Nov 2013 18:54

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ik denk dat ik de duurste kraamvrouw van ons clubje ben! :silent: Ik heb de rekening gezien, en dat is misschien maar goed ook! :wink:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 30 Nov 2013 19:15

Re: Winter 2012-2013 mama's

Haha dat denk ik ook Pinkel.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 30 Nov 2013 19:18

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ella schreef:Haha dat denk ik ook Pinkel.


:dance:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 30 Nov 2013 21:54

Re: Winter 2012-2013 mama's

Haha dat denk ik ook wel pinkel, wil niet weten wat dat dan wel niet kost.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 03 Dec 2013 21:39

Re: Winter 2012-2013 mama's

6 jan pas voor de mri.. Echt zo lang nog :(
<<

Anoniem16

Bericht 03 Dec 2013 22:08

Re: Winter 2012-2013 mama's

Pfff jeetje Highway dat duurt nog ff. Kan me voorstellen dat je ervan baalt zeg.


Hier krijgt N echt 4-5 tandjes ineens door lijkt wel, ze kwijlt enorm en heeft zichtbaar pijn. Ze loopt inmiddels aan 1 hand mee en is daar enorm trots op. Broer sjouwt de hele dag op en neer door de kamer met dr dus ze leert zo wel vlot natuurlijk;)

Vooral nu ook erg trots op R, vandaag laatste keer bij het cb en hij deed het geweldig! Mijn knulletje wordt zo groot..
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 04 Dec 2013 09:29

Re: Winter 2012-2013 mama's

@ Highway: Jeetje dat is inderdaad erg lang wachten zeg! :hug:

@ Printje: Zo die kleine dame van jou gaat ook snel zeg met haar tandjes! L heeft er nu 2 onder en 4 boven. De bovenste waren het pijnlijkst met doorkomen. En wat knap dat ze al aan 1 handje meeloopt! Leuk ook hoe R zijn kleine zusje meeneemt, echt lief!

@ All:

Eergister probeerde L te stappen achter haar Babygym door die elke iets iets vooruit te schuiven. Gister heb ik maar de loopauto van zolder gehaald en nu sjeest ze als een gek de kamer door! Echt zo wijs om te zien.
Afbeelding

Afbeelding
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 05 Dec 2013 17:05

Re: Winter 2012-2013 mama's

Zo, ik zal hier ook weer eens even meeschrijven.

Wat gaat de tijd hard he? De eerste verjaardagen alweer achter de rug!

Ja, Pinkel, voor jou lijkt het terugkijken me helemaal best wel confronterend soms! Fijn dat je er iig goed met je man over kunt praten!

Highway, wat vervelend dat het zo lang duurt voordat jullie terecht kunnen voor de MRI. Je blijft zo in spanning zitten! Sterkte!

Wij zijn druk bezig met de 'voorbereidingen' voor K zijn verjaardag. Verder weinig bijzonders eigenlijk. Hij heeft 4 tandjes, zit, kruipt en loopt heel soms een paar kleine stapjes langs.
Verder is hij momenteel heel erg druk met overal aanzitten waar hij niet aan mag komen en alle kasten leeghalen :laughcry:
Ook zit meneer weer in de fase ik-blijf-niet-op-mijn-rug-liggen... Zo fijn als je een pamper moet verschonen! Hij gaat telkens met z'n blote kont lekker op het aankleedkussen zitten :)
NoName
09-12-2012
22-06-2015
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers