Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bandjes tegen wagenziekte

<<

Weilandjes

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 18 Apr 2020 09:26

Bericht 26 Feb 2021 22:05

Bandjes tegen wagenziekte

Iemand ervaring met die bandjes tegen wagenziekte? Werken ze goed?

Onze dochter heeft er steeds vaker last van. Vooral met langere afstanden en ik geef liever geen medicatie. Dus ben benieuwd naar ervaringen met deze bandjes.

https://www.wagenziekbandjes.nl/product ... rt-2-pack/
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Feb 2021 22:44

Re: Bandjes tegen wagenziekte

Met wagenziekte geen ervaring mee, maar toen mijn hg steeds erger werd heeft het mij wel een geholpen. Kosten destijds 6,- bij de Etos. Dat was het proberen wel waard.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 26 Feb 2021 22:45

Re: Bandjes tegen wagenziekte

Voor mijn zoon werkten ze fantastisch! Inmiddels heeft hij ze niet meer nodig, tenzij we een lange tijd niet meer verder weg zijn wezen rijden.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Feb 2021 22:55

Re: Bandjes tegen wagenziekte

Ik had vroeger een magneetje op mijn pols met een pleister erover tegen misselijkheid. Zelfde idee. Hielp mij wel.
2016
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 27 Feb 2021 09:07

Re: Bandjes tegen wagenziekte

Bij mij hielp het tegen zwangerschapsmisselijkheid. Met wagenziekte geen ervaring.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 27 Feb 2021 11:50

Re: Bandjes tegen wagenziekte

Mijn broertje was ook altijd super wagenziek. Hij had ook zo'n bandje en dat haalde de scherpte er wel wat af, maar het grootste geheim zat hem wel in het eten. Hij ontdekte echt dingen die de kans op spugen erger maakten. Hij dronk bijv altijd milk&fruit bij zijn ontbijt en daar moest hij altijd van spugen in de auto. Op de boot moest hij ook vaak overgeven, maar merkte wel dst hij altijd zij had in bepaald eten en dat hielp dan heel goed. Hij nam standaard een sausijzenbroodje en was dan helemaal niet meer misselijk. Misschien kan jouw dochter ook dingen bedenken die ze juist wel lekker vindt.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 27 Feb 2021 12:26

Re: Bandjes tegen wagenziekte

Ja precies dat, bij mij is zuivel ook een trigger voor wagenziekte. Toen we daar eenmaal achter kwamen werd het een stuk gezelliger in de auto.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 27 Feb 2021 23:12

Re: Bandjes tegen wagenziekte

Bij mij helpen die bandjes wel goed tegen wagenziekte. Maar ik zorg ook altijd voor een goedgevulde maag en zicht op de horizon of weg. Ik heb ook eigenlijk alleen echt last van wagenziekte bij heel onrustig rijden en in de heuvels/bergen. Maar die bandjes zijn zeker wel een aanrader.
<<

Weilandjes

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 18 Apr 2020 09:26

Bericht 28 Feb 2021 10:37

Re: Bandjes tegen wagenziekte

Bedankt voor de reacties! Ik ga ze gewoon bestellen. Het is gelukkig geen wereld bedrag.

Ze leest wel graag in de auto maar volgens mij had ze nu niks meegenomen om te lezen. Heb mijn man in elk geval aangeraden om haar dadelijk voor de terugweg een zak te geven, gewoon voor de zekerheid.

Het eten zal ik eens in de gaten houden. Zuivel eet/drinkt ze al vrij weinig.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers