Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw reisjaar 2014

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 26 Nov 2013 07:25

Re: Jouw reisjaar 2014

rapa nui schreef:
Isolt schreef:In de zomervakantie gaan wij naar Chemnitz in Oost-Duitsland. Wij zijn er al eens eerder geweest. Maar er is nog zo veel te zien daar in de buurt dat wij nog een keer terug gaan. Hotel was toen ook helemaal geweldig. Verheug mij er nu al op.


Ik heb al even gekeken waar Chemnitz ligt. Ik heb er nooit aan gedacht om daar naar toe te gaan maar de omgeving is natuurlijk wel prachtig. Wat vond je er vorige keer zo speciaal aan en wat heb je toen al bekeken? en wat wil je dit keer nog zien. Oh, ik wil veel te veel. Dit lijkt me ook erg leuk en vrij centraal bij Tsjechië en Polen.


Vooral de omgeving trekt ons heel erg aan. Bergjes, kasteeltjes, ontzettende mooie plaatsen en Oost-Duitsland is nog erg goedkoop, ook wel prettig. Wij willen inderdaad ook nog een dag na Tsjechië en/of Polen.
10-08-2017 ♥
<<

RWodkaRdBull88

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 14 Okt 2013 20:16

Bericht 28 Nov 2013 21:08

Re: Jouw reisjaar 2014

Waarschijnlijk Berlijn en een weekend Belgie.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Nov 2013 22:57

Re: Jouw reisjaar 2014

rapa nui schreef:
sarah1985 schreef:waarschijnlijk naar Portugal nog nooit geweest. Maar mijn ouders mogen daar een huis huren van vrienden en dan moeten wij mee


dat moeten is toch geen verplichting neem ik aan? Anders nl. wel voor leuk voor jullie dat er een vakantie aan zit te komen.

oh nee hoor is zeker niet erg alleen maar leuk
Afbeelding
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 29 Nov 2013 00:10

Re: Jouw reisjaar 2014

Ik heb zin in mijn 2014 reisjaar! :cheering:

Ik ga begin Maart 3 dagen met mijn vriendinnetje naar London voor een concert en lekker shoppen en stappen.

Dan als het goed is in April 17 dagen met mezelf naar Thailand voor een rondreis, even wachten of mijn vakantie wordt goedgekeurd en dan boeken! En dan in Thailand als het goed is TukTuk een bezoekje brengen in Bangkok :thumbup:

En dan na April even niks meer denk ik....heeeel misschien eind van de zomer een goedkoop weekje naar de zon, of een paar dagen naar Dublin :heart:
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 29 Nov 2013 13:45

Re: Jouw reisjaar 2014

Ik ga in Maart 5 dagen alleen naar Barcelona. Verder in de zomer weet ik het nog niet. Heb zin om 2 weken naar de zon te gaan, misschien naar Mexico.
<<

Anoniem19

Bericht 29 Nov 2013 19:14

Re: Jouw reisjaar 2014

Ik ga in april naar New York met mijn vriend :cheering: In de zomer wil ik graag met een vriendin naar Berlijn en in het najaar ook nog wel een keer weg maar geen idee nog waarheen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 29 Nov 2013 19:34

Re: Jouw reisjaar 2014

Wat een spannende reizen allemaal. Wij hebben nog helemaal niets gepland. Waarschijnlijk gaan we wel weer naar Londen, moeten toch de baby gaan showen. Ik zou ook graag nog eens naar de geboorte/opgroeistreek van mijn beste vriend gaan, dat is in de buurt van het Lake District. Dus misschien dat.
L2014 & H2017
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers