Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Salome schreef:Hee Carrie, je haar lijkt weer voller of niet?
Leuk dat je het zegt! Het zal sowieso voller lijken omdat het niet meer gemillimeterd is, ik laat het weer groeien. Ik zie nog wel kale plekjes maar volgens de dermatoloog heb ik nu nog 10% haarverlies in plaats van 30% een aantal maanden geleden. Dus het gaat de goede kant op!
Caulfield: fietfiew wat een benen! En enorm leuke schoenen! Moederkoekje en MdU: leuk vest! Wat een mooie kleur trui Carrie, staat je goed! Kek jasje Harri! Wat een leuk rokje plien! Je meer voorjaar staat je ook goed!
Their smile makes me smile♡ Januari 2017 ♡ April 2019
Ooh die ken ik wel ja! Kon het niet goed zien. Een soortgelijk model heb ik in het zwart, maar die zijn helaas net iets te klein nu. Heb nu andere zwarte van Puma, maar witte sneakers wil ik ook nog voor het voorjaar.
Zeker fijn Bliss! En bedankt voor de complimenten over mijn trui
Leuk Plien,vind vooral je 2e outfit leuk met dat t-shirt. Simpel maar wel leuk Jip! Die broek staat je goed. Balen van de kreukels MdU, wel een leuk stippenbloesje.
Ik draag vandaag dit, de broek heb ik van UN gekregen
Heel leuk die broek, Carrie. Ik heb mezelf zo'n soort broek beloofd als beloning, als ik weer op m'n normale gewicht ben. Mooie slippers MdU . Dat rokje staat je goed Plien!
@Plien, wat een leuk rokje! Staat je erg leuk. @ meneer de Uil, love jouw outfits. @ Carrie, waar is de broek van? Ik zoek al een hele tijd zo'n broek, maar die taille is altijd te hoog. Ik vond die vd Zara ook geweldig, die heb jij toch Un. Maar te hoge taille weer.
Ik heb een te dure fluwelen jumpsuit besteld bij sissy boy, geen idee wanneer ik die aan kan🤭 Even kijken hoe ik een foto kan plaatsen.