Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Dec 2020 19:33

Re: Moderatortopic

Ik kan mijn avatar niet wijzigen. Was altijd al een probleem. Kan ik hem naar jullie mailen burgemeesters dat jullie hem aanpassen? Vorige keer is het zo gelukt.
<<

Burgemeester Puck

Bericht 27 Dec 2020 19:55

Uiteraard mag dit Plien.

Je mag mailen naar zegmaaryes@gmail.com.
Ik zal de mail in de gaten houden.
<<

Burgemeester Evi

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 27 Dec 2020 21:19

Zoals je ziet is het gelukt Plien! Een avatar mag maar 125 breed en 150 hoog zijn en maximaal 50kb.
Wat een leuke afbeelding, heb je die zelf gemaakt?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Dec 2020 10:54

Ik moest net opnieuw inloggen en kreeg de melding dat mijn wachtwoord betrokken is bij een datalek.

Meteen mijn wachtwoord aangepast natuurlijk.

Hebben er meer deze melding gehad?
You can pretty lie
And say it's okay
You can pretty smile
And just walk away
Pretty much fake your way through anything
But you can't cry pretty
<<

Anoniem295

Bericht 29 Dec 2020 11:09

Ja ik, een paar maanden geleden!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 29 Dec 2020 11:35

He, wat vervelend Chava, en Maple.

Het heeft "gelukkig" niks te maken met de veiligheid van dit forum.
Op een andere site heb je waarschijnlijk hetzelfde wachtwoord gebruikt als hier op het forum (icm je mailadres) en die was niet veilig of is gehacked.
Er wordt dan een melding uitgegeven zodat je ervoor kunt zorgen dat je alle wachtwoorden aan gaat passen en kwaadwillende niet zoveel meer met je wachtwoord/mailadres kunnen. Zeker dus een tip om alle wachtwoorden overal aan te gaan passen.

Op deze site kun je zien of er iets met je mailadres aan de hand is.
https://haveibeenpwned.com/
<<

Anoniem295

Bericht 29 Dec 2020 11:39

Dat kan kloppen, want ik heb de melding daarna nog een keertje ergens anders gekregen, geloof ik. Daarom niet direct ervan uit gegaan dat het probleem hier lag. Ik neem aan dat als er hier gehackt zou zijn, jullie een mail uit zouden doen naar alle gebruikers?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 29 Dec 2020 11:41

Uiteraard zullen wij gepaste maatregelen nemen ja, als we constateren dat er zoiets aan de hand is.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Dec 2020 12:27

Bedankt voor je reactie, BM Nicky.
You can pretty lie
And say it's okay
You can pretty smile
And just walk away
Pretty much fake your way through anything
But you can't cry pretty
<<

Char

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 29 Dec 2020 22:44

Ik heb die melding ook gehad en gebruik dat wachtwoord verder nergens anders (voor zover ik mij herinner). Heb het natuurlijk wel meteen aangepast. Maar wel gek dat meerdere mensen deze melding hebben gekregen min of meer tegelijk.
<<

Rixt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Feb 2021 11:15

Hoe in het eigenlijk dat er de laatste tijd zoveel van die rare berichten hier op het forum tevoorschijn komen? Heeft dat te maken met dat we nu op een grotere server zitten?
🍁
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 04 Feb 2021 11:47

Rixt schreef:Hoe in het eigenlijk dat er de laatste tijd zoveel van die rare berichten hier op het forum tevoorschijn komen? Heeft dat te maken met dat we nu op een grotere server zitten?

Dat heeft ermee te maken dat de beveiligingscode voor spammers te makkelijk is. Hij is laatst al veranderd en dat heeft niet heel erg veel geholpen helaas.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Feb 2021 07:56

Oh ik ging dit precies met vragen of er iets veranderd was waardoor dit zoveel gebeurd. Balen dat 't zo makkelijk voor ze is.
Lieve kleine man. 01-04-2017
Lief klein meisje. 22-09-2020

Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Forumzaken