Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwarte sneakers

<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 02 Feb 2021 13:26

Re: Zwarte sneakers

Misschien de Nike air max 1? Ik draag die tig keer liever dan de Nike air max 90. Vind het persoonlijk een wat vrouwelijker model en ik vind ze ook minder lomp lijken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Feb 2021 13:33

Re: Zwarte sneakers

Harrison schreef:En alleen jouw eigen zool erin? Dus het voetbed van de nikes eruit halen?


Dat had ik al gedaan. 😬 Met voetbed van Nike is het sowieso niet mogelijk. Maar ik heb halve zooltjes, dus er moet dan wel eerst nog een dun leren zooltje onder. Moet morgen wel naar podoloog voor een tweede paar en ik neem dan wel hele zolen denk ik, is in sommige schoenen juist wel handig. Maar alsnog niet te combineren met de AM90.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Feb 2021 13:43

Re: Zwarte sneakers

Signature schreef:Misschien de Nike air max 1? Ik draag die tig keer liever dan de Nike air max 90. Vind het persoonlijk een wat vrouwelijker model en ik vind ze ook minder lomp lijken.


Ga ik eens bekijken, maar ik denk pas als de winkels weer open zijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 02 Feb 2021 14:58

Re: Zwarte sneakers

Ah oke, wat jammer! Ik denk dat de 1 nog moeilijker is met zool. Ik heb daar minder ruimte in en heb smalle voeten met een lage wreef. In de 90's meer ruimte.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 03 Feb 2021 20:35

Re: Zwarte sneakers

Oh, dat is dan misschien per variant ook nog verschillend dan. Ik heb in alle andere schoenen 41, ook in mijn nike am90 maar in de nike am1 heb ik 40,5 en ik heb een brede, erg holle voet met hoge wreef.

Ik vind deze ook erg fijn lopen, misschien dat dit ook nog wat voor je is Bliss.
https://www.wehkamp.nl/adidas-originals ... -16418704/
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 03 Feb 2021 20:38

Re: Zwarte sneakers

Ik vind schoenen kopen nu trouwens ook enorm vervelend. Kleding ook trouwens. Ik heb het opgegeven en ga wel shoppen wanneer de winkels weer echt open zijn. Ik moet zoveel retour sturen dat ik er wel klaar mee ben.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 06 Feb 2021 11:02

Re: Zwarte sneakers

Saga schreef:Het zijn misschien wat minder mooie sneakers, maar ik loop echt heel goed op deze: https://www.beekmanstaffstyling.com/pro ... ack-black/
Draag ze ook als werkschoenen, sinds ik deze draag heb ik geen last meer van hielspoor en veel minder last van mijn onderrug.

Oh dit is wel wat voor mij qua werkschoenen! Thanks!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Feb 2021 11:36

Re: Zwarte sneakers

Signature schreef:Oh, dat is dan misschien per variant ook nog verschillend dan. Ik heb in alle andere schoenen 41, ook in mijn nike am90 maar in de nike am1 heb ik 40,5 en ik heb een brede, erg holle voet met hoge wreef.

Ik vind deze ook erg fijn lopen, misschien dat dit ook nog wat voor je is Bliss.
https://www.wehkamp.nl/adidas-originals ... -16418704/


Jouw voeten klinken precies als die van mij! Ik moet trouwens zeggen dat ik nooit heel veel problemen heb gehad met schoenen kopen, had altijd echt een schoenentic. Maar dit online bestellen werkt gewoon niet.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Feb 2021 20:01

Re: Zwarte sneakers

Nou het is toch gelukt hoor! Ik wilde eigenlijk niks meer bestellen, maar kwam deze Puma's online tegen en dat leek me wel wat. Heb zoiets ook in het wit, alleen die zijn toch iets te klein heb ik gemerkt. Nu dus een maat groter dan mijn normale maat genomen en dit is eigenlijk een herenmodel, dus ze zijn breed genoeg en m'n zolen passen er goed in. :thumbup:

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Feb 2021 20:49

Re: Zwarte sneakers

Tof Bliss!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers