Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wandel schoenen

<<

Anoniem303

Bericht 09 Feb 2021 16:53

Re: Wandel schoenen

Kaat schreef:Rixt, misschien een idee om als je ze binnen hebt gewoon een dag in huis te dragen met kaartjes er aan. Misschien merk je dan al snel of ze goed zitten of niet.

Had ik met de schoenen van de decathlon gedaan. Maar binnen loop ik waarschijnlijk anders dat buiten, als ik in een flink tempo een wandeling maak.
Binnen testen, met kaartjes doe ik sowieso, maar toch bedankt voor de tip!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 09 Feb 2021 16:59

Re: Wandel schoenen

Kaat schreef:Rixt, misschien een idee om als je ze binnen hebt gewoon een dag in huis te dragen met kaartjes er aan. Misschien merk je dan al snel of ze goed zitten of niet.

Ik heb zelf ook Lowa’s en ben er erg blij mee. Maar dat hoeft voor een ander natuurlijk niets te zeggen. Heb helaas zelf eerder ook een miskoop gedaan met wandelschoenen van Meindl. Die waren flink prijzig en staan nu te verstoffen in het schoenenrek thuis.


Is inderdaad heel persoonlijk. Heb zelf Meindl wandelschoenen (brede leest) en vind ze heerlijk lopen.
Dus inderdaad kwestie van uitproberen.

Merk wel dat het de investering waard is, tov goedkopere wandelschoenen.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 09 Feb 2021 17:13

Re: Wandel schoenen

Ik zou de Zwerfkei of Bever bellen voor advies. Volgens mij mocht mijn vriend zijn schoenen ook een week binnen gebruiken bij Bever. Het is een beetje waardeloos om nu goede schoenen te kopen, eigenlijk zou ik wachten tot je kunt passen in de winkel.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 09 Feb 2021 17:25

Re: Wandel schoenen

Het passen in de winkel zou idd wel het meest ideaal zijn. Dan kan je ook het parcour uitproberen om te kijken hoe je voet zich in de schoen houdt en of je tenen niet tegen de neus komen bij afdalen.

Swadee, welke maat heb je? Anders mag je mijn paar Meindels wel hebben.
03/2019
11/2020
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 09 Feb 2021 19:21

Re: Wandel schoenen

Kaat schreef:Het passen in de winkel zou idd wel het meest ideaal zijn. Dan kan je ook het parcour uitproberen om te kijken hoe je voet zich in de schoen houdt en of je tenen niet tegen de neus komen bij afdalen.

Swadee, welke maat heb je? Anders mag je mijn paar Meindels wel hebben.


Wat lief! Heb maat 6,5, dit is volgens mij 40.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 09 Feb 2021 19:45

Re: Wandel schoenen

Ah jammer, dan zijn die van mij te groot voor je. Was mooi geweest als je ze had gepast.
03/2019
11/2020
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 09 Feb 2021 21:03

Re: Wandel schoenen

Kaat schreef:Ah jammer, dan zijn die van mij te groot voor je. Was mooi geweest als je ze had gepast.



Toch bedankt!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Feb 2021 21:23

Re: Wandel schoenen

Kaat schreef:Ah jammer, dan zijn die van mij te groot voor je. Was mooi geweest als je ze had gepast.


Welke maat zijn die wandelschoenen van jou? Toevallig dacht ik er laatst ook over om misschien echte wandelschoenen te kopen, aangezien ik best veel wandel sinds een jaartje.
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Feb 2021 22:03

Re: Wandel schoenen

Hier ook op zoek naar goede wandelschoenen. Ik wil wel graag waterdichte denk ik, maar het is nu maar lastig kiezen hoor!
Wandel nu gewoon op m'n eigen schoenen. Voor die 5km per keer werkt dat gelukkig nog prima, maar een paar goede schoenen zou toch wel eens fijn zijn denk ik.
Twijfel vooral of ik een hoger of een laag model wil.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem303

Bericht 11 Feb 2021 14:21

Re: Wandel schoenen

Ik vind hoger zelf prettig. Misschien zijn ze vooral bedoeld voor bergachtig gebied, zoals Fred aangeeft, maar ik vind steun om mijn enkels fijn. Zeker als ik van de geasfalteerde/bestraatte paden af ga. Mijn enkels zwikken anders zo dubbel.
Ik heb nu goedkopere hoge van de ANWB en heb er de afgelopen dagen met die aangestampte sneeuw heel veel profijt van gehad. Anders waren mijn enkels allang verzwikt en was ik al 20x gevallen. Ik loop ook graag in bos en duinen, daar hetzelfde verhaal.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Feb 2021 14:25

Re: Wandel schoenen

Ik heb een paar oude hoge bergschoenen. Voor nu inderdaad heel fijn, maar voor gewoon wandelen op asfalt vind ik dat echt niet lekker lopen, haha.
Zijn hoge in de zomer niet heel warm?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem303

Bericht 11 Feb 2021 14:28

Re: Wandel schoenen

Ligt eraan wat je hoog vindt, denk ik? Die ik nu heb, komen net boven mijn enkels uit. De Lowa's die ik graag wil, volgens mij ook. Hoger zou mij wel vervelend lijken, maar de schoenen die ik nu heb, lopen heel prettig op asfalt!
Ik weet eigenlijk nog niet hoe warm ze in de zomer zijn. Op echt warme dagen heb ik ze nog nooit gedragen en verder staat het me niet bij dat ik eruit zweet, dus volgens mij valt het mee! Ik draag wel altijd wandelsokken met coolmax erin.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Feb 2021 14:30

Re: Wandel schoenen

Het is ook niet de hoogte nu hoor, maar echte bergschoenen zijn gewoon niet zo soepel. Dat vind ik op asfalt minder prettig lopen, zo lomp.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem303

Bericht 11 Feb 2021 14:33

Re: Wandel schoenen

Oh zo bedoel je. Maar volgens mij hangt dat volledig af van de zool, niet zozeer van de hoogte. Sowieso dacht ik altijd dat hoge schoenen niet per definitie bergschoenen zijn, naar mijn weten zijn de Lowa's die ik op het oog heb, ook gewoon allround schoenen. Maar ik kan het mis hebben.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Feb 2021 14:37

Re: Wandel schoenen

Nee, dat klopt hoor. Heeft niks met de hoogte te maken, dat gaat om de zool.

Ik twijfel dus over hoge of lage gewone wandelschoenen, dus wel die soepelere zool. Hoog is nu wel fijn, maar in de zomer misschien zo warm..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers