Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotbath kranen

<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 09 Feb 2021 23:05

Hotbath kranen

Wij gaan binnenkort onze badkamer verbouwen. Heeft er iemand ervaring met Hotbath kranen? Ik lees zulke wisselende ervaringen op internet dat ik ga twijfelen. We willen dan graag de Black Chrome kranen aanschaffen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Feb 2021 08:34

Re: Hotbath kranen

Wij hebben deels hotbath deels Vola.
De knoppen van de douche en handdouche en de kraan bij de wasbak zijn van Hotbath. We hebben ze nu een jaar en ze doen het net zo goed als die van Vola die dus veel duurder is (die hadden we in oude huis, maar nu vanwege kostenbesparing alleen de douchekop van Vola).

Wij hebben alles in matzwart en zijn er heel tevreden mee.

Edit: onze installateur zit echt in het hoge segment van badkamers en verkoopt 80% van de tijd Hotbath kranen en douches.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 10 Feb 2021 11:18

Re: Hotbath kranen

Hier hetzelfde als OLL haha.
Ook de douchekop van Vola, maar de knoppen en alle andere kranen van Hotbath. Onze badkamerzaak verkoopt ook bijna niet anders. Tot nu toe zijn we er heel blij mee (badkamer zit er nu een dik half jaar in). Wij hebben ze in geborsteld nikkel!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Feb 2021 11:27

Re: Hotbath kranen

Ik heb ook zwarte (inbouw) kranen van Hotbath sinds een maand of 8, maar ben niet helemaal tevreden. Bij één kraan is de coating losgelaten, kregen wel meteen een nieuwe opgestuurd. Bij de houder van de handdouche zie je ook dat het zwart er een beetje af gaat. Dus het is behoorlijk kwetsbaar.. In ons volgende huis nemen we geen Hotbath meer.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 10 Feb 2021 13:46

Re: Hotbath kranen

Oh la la, onze badkamerman zit ook in het hoge segment en raad dus ook Hotbath aan. Hij gaf wel aan dat mat zwart geen verstandige keuze is omdat je daar sneller beschadigingen op ziet. Vandaar dat we dan willen gaan voor de Black Chrome. Dan is het risico iets minder groot. Waarom hebben jullie deels Vola gekozen?

Scandic, wat jij zegt daar ben ik zo bang voor! Zou er echt heel erg van balen.

Sophie, heb je een foto toevallig? Fijn dat jullie wel tevreden zijn.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 10 Feb 2021 13:52

Re: Hotbath kranen

Ja onze badkamerzaak raadde om zelfde reden mat zwart af idd. Ik heb wel foto’s maar krijg dat nooit geplaatst hier. Maar als je je 06 pm’t kan ik wel wat sturen

Je vroeg t aan OLL maar wij hebben zelfde douchekop dus ik kan wel antwoord geven, wij hebben die van Vola want dat is een heel specifieke douchekop die hotbath niet kent
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 10 Feb 2021 13:52

Re: Hotbath kranen

Dubbel
Laatst gewijzigd door SophieZMY op 10 Feb 2021 13:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 10 Feb 2021 14:11

Re: Hotbath kranen

Wij hebben ook alles van hotbath maar dag gewoon chroom. Bevalt goed. Geen klachten alles is in mei 2020 geïnstalleerd.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 10 Feb 2021 14:41

Re: Hotbath kranen

Wij hebben zwart chroom van Hotbath, ziet er echt prachtig uit, en voelt heeft luxe, degelijk en solide allemaal. Komt van een zaak in het hogere segment en zij hebben dit aangeraden.
Smile, it's free!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Feb 2021 17:25

Re: Hotbath kranen

Lourdes schreef:Oh la la, onze badkamerman zit ook in het hoge segment en raad dus ook Hotbath aan. Hij gaf wel aan dat mat zwart geen verstandige keuze is omdat je daar sneller beschadigingen op ziet. Vandaar dat we dan willen gaan voor de Black Chrome. Dan is het risico iets minder groot. Waarom hebben jullie deels Vola gekozen?


We wilden een hele specifieke douchekop die alleen Vola heeft. Maar Vola is heel duur. Nu we de knoppen, handdouche en de kraan bij de wasbak van Hotbath hebben zijn we veel goedkoper uit dan wanneer we alles van Vola zouden doen. En qua ontwerp zie je het verschil niet. Behalve dan de douchekop dus want die heeft een ander merk niet.

Matzwart wordt vaak afgeraden idd maar ik vond het zelf mooier dan black Chrome.


Edit; oh ja, Sophie heeft dezelfde douche! 🙌🏻☺️
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 10 Feb 2021 20:17

Re: Hotbath kranen

Lavendel, heb je toevallig een foto? En waar maak je het mee schoon? Heb je ook een waterontharder?

Fantine, fijn dat het goed bevalt.

Oh la la, ik vind mat zwart ook mooier maar durf het niet aan. Heb 2 neefjes die nogal rouwdouwers zijn en hier vaak komen logeren...

Sophie, dank voor je antwoord. Ik stuur straks een pb. (Als ik het niet vergeet haha)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Feb 2021 21:03

Re: Hotbath kranen

Op mijn insta staan ook wel wat foto’s.
En in het show je badkamer topic.

Wij hebben trouwens wel een waterontharder, dat scheelt een hoop.

En onze 2 kinderen die aan de handdouche zitten en zelf de kranen open draaien etc, hebben nog niks beschadigd ;)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 10 Feb 2021 22:09

Re: Hotbath kranen

Hier ook alle kranen van Hotbath, maar onze badkamer komt dan ook van dezelfde installateur dan Oh la la. We hebben de badkamer pas twee maanden dus ik kan er nog niet zo heel veel over zeggen behalve dat ik er nu heel tevreden over ben.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

philippedewinne

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 02 Nov 2023 22:13

Bericht 02 Nov 2023 22:14

Re: Hotbath kranen

Koop deze rommel niet aub. Het is extreem duur materiaal en compleet waardeloos. Wij hebben dit in ons huis (koper pvd). Het vertoont overal vlekken die niet te verwijderen zijn. Momenteel loopt er al maanden een klachtdossier hierover. Hotbath zegt dat het ligt aan de waterontharder. Wat dit te maken heeft met vlekvorming op de drukplaat van onze geberit-wc, de koker van de wc-borstel, de wc-rolhouder,… weet ik ook niet. Sommige onderdelen zitten zelfs nog in de doos, nog nooit gebruikt geweest. Het enige dat ik weet is dat ze sterke marketing willen voeren en nadien nog sterker zijn in het afschuiven van verantwoordelijkheden. Ga aub niet in zee met dit bedrijf!
Bekijk ook eens de meeste recensies op Google reviews. Oordeel dan vooral zelf over hun kwaliteit
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1745

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 02 Nov 2023 22:22

Re: Hotbath kranen

Ik denk dat ze badkamer van lourdes inmiddels wel is verbouwd 🤣 (mag ik hopen tenminste)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Nov 2023 22:40

Re: Hotbath kranen

Geen Hotbath hier en ons goedkopere merk nog niet in gebruik. Maar de keukenzaak raad alles zwart af als je geen waterontharder hebt 😆

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers