Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem 53

Bericht 26 Nov 2013 17:21

Re: Datetopic

Ik ga ook maar eens Tinder proberen denk ik. Heb alleen geen leuke foto's van mezelf.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Nov 2013 21:19

Re: Datetopic

Ravioli schreef:Ik vind dit nog steeds het leukste topic om te lezen!
Hoewel ik zelf niets te delen heb want ik date niet (meer).

Hoe gaat het met je scharrel Bliss?


Wie was jij eerst? En Bueno, zelfde vraag voor jou :)

Ik was nogal druk, dus had ff geen tijd voor m'n scharrel, had ik hem al laten weten. Vrijdagnacht appte hij nog, maar toen sliep ik al. Toen zei ik dat ik eind deze week pas weer kan, bijv. zaterdag, waarop hij weer aangaf zaterdag waarschijnlijk weg te zijn. Het begon me een beetje te irriteren, want hij is elke avond weg en dat moet ie lekker zelf weten, maar ik ga me niet op de meest onmogelijke tijdstippen beschikbaar stellen natuurlijk (dus voor of na een afspraak die hij al heeft staan of midden in de nacht ofzo, dikke doei!). Ik deed nog één voorstel, voor donderdagavond, en gisteravond stuurde hij dan toch dat ie er dan zal zijn. Ik ben dus benieuwd hoe het gaat en hoe ik me erbij voel, we'll see.
❤ 7 juni 2018
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 26 Nov 2013 21:22

Re: Datetopic

Ik was Gigi. Niet erg bekend en nu nog steeds niet haha!
Maar ik lezen al jaren (zeker 4/5) mee. Best wel raar eigenlijk dat ik dus zoveel verhalen weet van de daters en andere vaste forummers terwijl niemand mij echt kent!

Ben benieuwd hoe je je erbij voelt donderdag Bliss!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Nov 2013 21:24

Re: Datetopic

Oh ja, herinneren jullie je die man nog die ik met m'n verjaardag in de kroeg tegen was gekomen, die ik op FB toegevoegd had en die toch niet zo into mij was? Later deed ie nog vrij lullig door over m'n vriendin te beginnen en op een gegeven moment heb ik hem nog eens laten weten dat dat een vrij horkerige actie was. Beetje lopen bekvechten op FB haha, maar uiteindelijk uitgepraat (haha ik kende die jongen nauwelijks, maar goed) en sindsdien spreek ik hem nog wel regelmatig op de FB-chat. Laatst ook ff m'n beklag gedaan over m'n scharrel bij hem en hij andersom weer bij mij over een meisje van Tinder. Ik heb er inmiddels meer een vriendschappelijk gevoel bij en afgelopen zondag hebben we nog weer heel lang gekletst over vrij diepgaande onderwerpen. Heb toen gezegd dat we maar eens een vriendschappelijk drankje moeten doen en dat vond ie ook wel een goed idee, dus waarschijnlijk doen we dat binnenkort. Vind t wel grappig hoe het loopt, eens zien of er nog een vriendschap uit kan ontstaan bijvoorbeeld.

Edit: oh ja, Gigi komt me wel (vaag) bekend voor!
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 27 Nov 2013 01:31

Re: Datetopic

Ik zie zaterdag mijn ex-date en ik zie er nog steeds tegenop.. Dat is toch stom! Het is al bijna 4 maanden geleden :nopompom:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 27 Nov 2013 20:02

Re: Datetopic

Dat is inderdaad stom Toet. :/ Hopelijk valt het mee als je hem eenmaal ziet.
<<

anoniem213

Bericht 27 Nov 2013 20:15

Re: Datetopic

Toet schreef:Ik zie zaterdag mijn ex-date en ik zie er nog steeds tegenop.. Dat is toch stom! Het is al bijna 4 maanden geleden :nopompom:

Misschien is het een idee om dan zondag een high tea te doen als troost en om er even over te praten.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 27 Nov 2013 21:51

Re: Datetopic

Had vandaag mijn Engels presentatie, is een tentamen, en had dat gister tegen mijn date verteld. Normaal onthoud hij het niet zo, maar vanochtend had ik een berichtje om me succes te wensen en net vroeg hij hoe het gegaan was :) Toch wel erg lief dat hij er nu aan dacht ^^

Nog 2 daagjes :cheering:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 27 Nov 2013 22:15

Re: Datetopic

Bliss schreef:
Wie was jij eerst? En Bueno, zelfde vraag voor jou :)



Op het oude forum was ik justhanna, maar daar was ik ook niet heel actief :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Nov 2013 22:41

Re: Datetopic

Stom toet! Maar ook begrijpelijk...

Lief van hem Joyce, altijd bijzonder als mannen iets onthouden.

Welkom nieuwe daters!

Oke, update: het was geweldig om hem weer te zien. En dat vind ik eigenlijk vreselijk. Hij is zo ontzettend leuk! En over een dag of twee zie ik hem misschien wel nooit meer :( leuk om te weten dat ze er nog zijn, maar waarom niet gewoon naast de deur? Ik zwijmel helemaal weg bij hem.. Aaaaarrrggg hij is gewoon te leuk, te lief en te grappig. Oh en ook nog eens te aantrekkelijk!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 27 Nov 2013 23:14

Re: Datetopic

June schreef:
Toet schreef:Ik zie zaterdag mijn ex-date en ik zie er nog steeds tegenop.. Dat is toch stom! Het is al bijna 4 maanden geleden :nopompom:

Misschien is het een idee om dan zondag een high tea te doen als troost en om er even over te praten.


:heart:
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 28 Nov 2013 12:53

Re: Datetopic

Joyce, wat lief!

Ik zie mijn date morgenavond weer. Superveel zin in :)

We zien elkaar wel ineens supervaak haha, maar ik geniet er van. Ik moet alleen zeggen dat ik van daten ook onzeker word, hoe leuk we het ook hebben. Ik kan niet eens echt uitleggen waarom. Ik ben toch steeds bang dat hij ineens afhaakt omdat hij me toch niet leuk genoeg vindt of zo. Ik word knettergek van mezelf!

Edit: oh en hij is ook niet zo'n whatsapper. Als ik hem een berichtje stuur reageert hij altijd en dan blijft hij ook wel even appen, maar uit zichzelf komt het eigenlijk bijna niet. Misschien wel typisch iets voor mannen? Pff ik word gek van mezelf dat ik alles zo zit te analyseren.
<<

Anoniem 53

Bericht 28 Nov 2013 13:13

Re: Datetopic

Sushi, ik voel dat dit een succesverhaal wordt! Ik snap je 'onzekerheden' wel, heb dat ook altijd heel snel. Maar als ik je verhalen zo hoor wil hij jou net zo graag zien als jij hem!

Dat whatsappen bij mannen herken ik ook wel. Als ze niks uit zichzelf laten weten is dat in de gevallen die ik ken 99% niet negatief, ze vergeten het gewoon.
<<

anoniem213

Bericht 28 Nov 2013 13:20

Re: Datetopic

Mijn vriend is ook niet echt een Whatsapper, maar het gaat wel heel goed tussen ons. Als ik aan hem denk, dan stuur ik een berichtje of bel ik. Als hij aan mij denkt, doet hij niks ;). Ik snap dat het tijdens een dateperiode vervelend kan zijn, maar meestal maakt het echt niets uit voor wat hij van jou vindt.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 28 Nov 2013 13:42

Re: Datetopic

Ah dankjewel voor jullie reacties :) Het ligt dus niet aan mij haha.

Ik zal zaterdag wel weer verslag uitbrengen hier ;-)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Nov 2013 00:10

Re: Datetopic

Pff nee mannen en WA, hopeloos is dat! Klinkt erg leuk hoor Sushi! Woont ie in de buurt?

Mijn scharrel was vanavond dus hier en t was wel weer leuk eigenlijk! Nog een poos liggen kletsen enzo, was wel gezellig, voelde beter dan de vorige keer.
❤ 7 juni 2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 29 Nov 2013 01:00

Re: Datetopic

Bliss, wat fijn dat het weer beter voelde ;) Nog een volgende keer dus?

Sushi, ik ben heel benieuwd naar jouw date zaterdag!



Hier leek het er even op dat morgen niet door zou gaan.. Gelukkig gaat dat toch gebeuren.. Iets met rommel en geen tijd :P wel pas om 9u maar ik ga hem weer zien ^^
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 29 Nov 2013 01:08

Re: Datetopic

Mijn verwegdate komt morgen weer naar mij! Hij gaat eerder van zn werk weg dus dan hebben we weer een gezellig dagje. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Ik merk dat ik het allemaal een beetje afhoud qua gevoel dus ik voel ook letterlijk niet zoveel (of misschien wel maar ik heb een muurtje).

Ben benieuwd :).
<<

Anoniem 48

Bericht 29 Nov 2013 02:48

Re: Datetopic

Ik volg jullie nog steeds hoor.

Oh ja sushi hij is 10 jaar ouder dat had ik hem niet gegeven.

Bueno bij jou gaat het ook zeker goed komen :)

Bliss wanneer komt er een vervolg op je blog?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Nov 2013 08:28

Re: Datetopic

@ Minx: binnenkort! Was erg druk en de blog een beetje vergeten haha, maar ik ben nog met een paar verhalen bezig, ben er alleen nog niet tevreden over :) Hoe gaat t met jou en je vriend?
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 29 Nov 2013 10:21

Re: Datetopic

Bliss, klinkt goed!

Joyce en Nijntje, veel plezier met jullie dates!

Bliss, mijn date komt uit Amsterdam. Is vanaf mij (Leiden) prima te doen met de trein. Hij woont op loopafstand van Centraal en hier is het 10 minuutjes met de bus.

En Minx: ja he hij lijkt jonger he? Als hij 32 zou zeggen had ik het ook geloofd!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 29 Nov 2013 10:43

Re: Datetopic

Dank je wel sushi, vind het ondanks dat het onze 4e 'date' is toch wel weer spannend. Aan de andere kant heb ik er natuurlijk super veel zin in :) Rond een uurtje of 9 vanavond komt hij me weer ophalen.. Vraag me af hoe laat en of ik vannacht nog thuis kom :laughcry:

Nijntje, jij ook veel plezier op je date!

Mocht ik vanavond nog een beetje op tijd thuis zijn of nou ja, vannacht, dan maak ik een update en anders komt dat morgen! :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 29 Nov 2013 15:48

Re: Datetopic

mii_joyce schreef:Dank je wel sushi, vind het ondanks dat het onze 4e 'date' is toch wel weer spannend. Aan de andere kant heb ik er natuurlijk super veel zin in :) Rond een uurtje of 9 vanavond komt hij me weer ophalen.. Vraag me af hoe laat en of ik vannacht nog thuis kom :laughcry:


Gezonde spanning! Heb ik ook hoor, en is juist leuk :D
Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar wat gaan jij en je date doen vanavond? Bij hem wat drinken, of ergens heen (bios, ergens iets drinken)? Wordt vast superleuk!
<<

Anoniem 48

Bericht 29 Nov 2013 16:59

Re: Datetopic

Bliss het gaat goed :) word echt happy van hem. Soms wel wat moeilijke momentjes maar dat heeft meer met zijn verleden te maken. Vind het ook niet erg het is van beide kanten vertrouwen opbouwen. Ik merk nu heel erg dat mijn ex mij beperkte dus dat is echt een omslag.
Het is wel heel grappig dat zelfs zijn familie merkt dat het anders is. Een klein voorbeeldje is dat zijn ex echt vooral niet moest proberen om iets in huis te veranderen. Hij wou van zijn ouders graag iets voor in huis voor zijn verjaardag. Die zeiden al ok wanneer gaan we daar voor shoppen. Toen was zijn antwoord ja moet ff kijken wanneer minx ook kan die moet het maar bedenken. Haha zijn zus haar mond viel echt letterlijk open.
Ben trouwens echt benieuwd naar je volgende blog. Die laatste was heel herkenbaar, ik had ook zo'n lijstje (lang, sportief, bezig met gezonde voeding, alles goed voor elkaar, slimmer dan dat ik ben, mij helemaal geweldig vinden, ouder, goed met mijn familie op kunnen schieten, enz) en dacht echt die persoon bestaat niet. Daar had ik alleen geen gelijk in hij bestaat wel en het is nu mijn vriend,

Sushi zelfs 28/29 had ik nog geloofd als ik op de foto af moet gaan.

Haha zie nu een oproep voor het programma Adam en Eva. Iemand interesse?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Nov 2013 17:12

Re: Datetopic

Adam & Eva?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers