Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips samenwooncadeautje?

<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 28 Nov 2013 14:49

Tips samenwooncadeautje?

Mijn zusje en haar vriend gaan binnenkort samenwonen.
Voor Sinterklaas kopen we per stel een cadeautje voor de andere stellen, wie heeft er een leuk ideetje voor het cadeautje voor m'n zusje en haar vriend?
Het budget per stel is €15,-
Toevoeging: ze gaan samenwonen in het huis van mijn zusje..dus alle 'standaard' spulletjes zijn al aanwezig!

Ik ben nog druk bezig met het verzamelen van de cadeautjes voor onze kinderen, dat ik nog even niet kan nadenken over de rest, haha!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 28 Nov 2013 14:54

Re: Tips samenwooncadeautje?

Pakketje om samen lekker te relaxen in hun eigen woning. Zoals flesje wijn/rose, tijdschriften/boek, badschuim, kaarsjes, lekkere dingetjes e.d.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 28 Nov 2013 14:57

Re: Tips samenwooncadeautje?

Toen ik ging samenwonen met mijn vriend, kregen we van mijn vriendinnen een bordje voor bij de deur met onze beide namen erop. Dat vond ik een erg leuk cadeau.
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 28 Nov 2013 15:06

Re: Tips samenwooncadeautje?

Zonneschijn, aan zoiets heb ik inderdaad ook zitten denken!

Zonnetje, dat is ook een leuk idee!!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 28 Nov 2013 15:18

Re: Tips samenwooncadeautje?

Digitaal fotolijstje is misschien ook leuk als ze dat nog niet hebben.

Bon voor een thuis-kok, die komt dan bij je thuis koken. Alleen geen idee wat dat kost.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 28 Nov 2013 15:25

Re: Tips samenwooncadeautje?

Toevallig is mijn broertje gisteren gaan samenwonen en ik heb voor hen samen een bordspel gekocht.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 28 Nov 2013 15:34

Re: Tips samenwooncadeautje?

Ik vind een beeldje of iets anders symbolisch ook altijd mooi.
<<

Anoniem57

Bericht 28 Nov 2013 16:44

Re: Tips samenwooncadeautje?

Een kennis van me heeft pas een houten huisje gemaakt (heel simpel, en anders zo'n houten vogelhuisje) en gevuld met dropsleutels. Vond ik een leuk idee!
<<

Anoniem187

Bericht 28 Nov 2013 17:01

Re: Tips samenwooncadeautje?

Ik geef persoonlijk het liefste cadeaubonnen. Hoe afgezaagd ook, dan kunnen ze wel zelf iets uitzoeken wat ze graag willen.
Ik kijk nu al op tegen het feit dat wanneer ik ooit op mezelf ga wonen en mensen langskomen met (goedbedoelde!!) cadeautjes voor in huis, terwijl ik ze niet leuk vind... Ik ga echt niets in mijn huisje zitten wat ik niet mooi vind, hoe lief bedoeld ook.
<<

Anoniem187

Bericht 28 Nov 2013 17:03

Re: Tips samenwooncadeautje?

Zonnetje schreef:Ik vind een beeldje of iets anders symbolisch ook altijd mooi.


Maar dat is zo iets persoonlijks. Niet iedereen houd er van en vind alles mooi. Iets wat jij mooi vind kan een ander heel lelijk vinden. Je hebt toch een bepaald beeld in je hoofd van hoe jouw huisje moet worden, dat is voor een ander toch altijd lastig in te schatten.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 28 Nov 2013 17:48

Re: Tips samenwooncadeautje?

Ik ben het wel met Roza eens. Bovendien is het juist leuk om dat soort dingen zelf te shoppen als je een nieuwe woning gaat inrichten. Vandaar dat ik voor een gezelschapsspel had gekozen, kunnen ze mooi in de kast zetten ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 28 Nov 2013 18:32

Re: Tips samenwooncadeautje?

Serendipity schreef:
Zonnetje schreef:Ik vind een beeldje of iets anders symbolisch ook altijd mooi.


Maar dat is zo iets persoonlijks. Niet iedereen houd er van en vind alles mooi. Iets wat jij mooi vind kan een ander heel lelijk vinden. Je hebt toch een bepaald beeld in je hoofd van hoe jouw huisje moet worden, dat is voor een ander toch altijd lastig in te schatten.


Ik doe het ook alleen als ik de smaak van diegene goed in kan schatten. Bij mensen die ik wat minder goed ken of waarbij ik twijfel, koop ik ook vaak een cadeaubon. Of ik vraag het ze. Zo is mijn nichtje net op zichzelf gaan wonen en zij wil graag rode kerstspullen, dus die heb ik voor haar gekocht.
<<

Anoniem 52

Bericht 28 Nov 2013 18:45

Re: Tips samenwooncadeautje?

Een letterbak met geld erin en kleine dingen die iets voor jullie betekenen, wat alleen zij begrijpen. Een sleutelkastje, wederom met geld of cadeaubonnen, tenzij je heel precies weet wat zij willen/leuk vinden. Een naam- of nummerbordje, een voorraadpakket (emmertje met schoonmaakspulletjes, blikken groenten, lang houdbare producten)
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 28 Nov 2013 21:03

Re: Tips samenwooncadeautje?

Wat een leuke ideeën allemaal!
Dank jullie wel, ik ga er eens mee verder!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 28 Nov 2013 21:04

Re: Tips samenwooncadeautje?

De cadeautjes die ik gedaan heb waren voor stellen die van koken houden: kaasplankje met mesje en dipbakjes; mooie oil en vinegar fles olie en balsamico en een keer een Italiaans pakketje met olie, kruiden pasta en wijn.
Smile, it's free!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Nov 2013 22:03

Re: Tips samenwooncadeautje?

Een spaarpot! :D Altijd handig voor leuke uitjes en zo :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 28 Nov 2013 23:03

Re: Tips samenwooncadeautje?

Scentchips!!!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Nov 2013 23:12

Re: Tips samenwooncadeautje?

Fotolijstjes om in de toekomst foto's van hun samen/herinneringen van hun samen in te doen.

Om ze op te vullen zou je er waardebonnen van de Xenos, Blokker, V&D, Ikea etc etc indoen. En/of briefjes met een persoonlijke tekst van een koppel (met bv veel samenwoon plezier en liefde toegewenst, hele lieve teksten of (als ze het kunnen hebben) schuine teksten).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Nov 2013 23:40

Re: Tips samenwooncadeautje?

Kwak schreef:Scentchips!!!

zou ik ook zeggen

hier in het dorp zit een winkeltje die verkoopt scentchips met brandertjes erbij en heeft ook allerlei chocolaatjes voor bv een nieuw huis en dan een leuk pakketje ervan maken
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers