Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relatie goed houden

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 30 Jan 2021 11:18

Relatie goed houden

Ik heb ergens laten vallen dat het niet zo lekker loopt tussen mijn man en mij. Ook niet zo heel gek met alles wat er speelt bij ons. Oude dingen komen ook weer boven en na de tweede sessie relatietherapie is wel duidelijk dat we vastgeroest zitten in bepaalde patronen.

Ik wil van jullie wel eens weten hoe jullie zorgen dat:
- je verbinding houdt met elkaar
- je positieve gewoontes hebt met elkaar (een vaste date night, warme broodjes altijd op zaterdagochtend, zulke dingen)
- jullie ruzies uitpraten zonder in de verwijtende sfeer te komen
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 30 Jan 2021 11:44

Re: Relatie goed houden

Wij gaan iedere zaterdag naar de luxe bakker om broodjes en lekkere salades te halen. De ander doet thuis stofzuigen, dweilen en de wc (behalve vandaag blijkbaar🙄). We lunchen op zaterdag lekker uitgebreid en tegenwoordig luncht schoonvader dan ook mee. Bij die bakker halen we ook gelijk brood voor de hele week, daardoor blijft deze gewoonte er makkelijk in.

Ruzie hebben we eigenlijk vrij weinig gelukkig. Als er iets is dan zeg ik het, leg uit waarom of wat ik er bij voel en probeer echt vlak daarna al wel iets te zeggen om weer in de normale sfeer te komen. Ik vertel dan bijvoorbeeld iets over m'n werk of ik vraag iets aan hem over het werk of het hardlopen, iets luchtigs iig. Zo is de sfeer weer vrij snel normaal.

Verbinding houden vind ik wel lastig als ik eerlijk ben, zeker in deze tijd. Normaal gezien gaan we 1x per 3mnd (?) een weekendje weg met z'n 2, even J & M ipv papa en mama.

Lastig allemaal hoor! Sterkte!
Laatst gewijzigd door Kees op 30 Jan 2021 14:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jan 2021 12:07

Re: Relatie goed houden

Om te voorkomen dat we in een verwijtende 'ja maar jij....' sfeer te komen moet ik er vooral alles aan doen om rustig en duidelijk te blijven. Ik ben namelijk degene die dat snel doet bij ons. Kost soms wel moeite, maar we hebben over het algemeen niet zo vaak een woordenwisseling.
Nu tijdens Corona wel vaker trouwens. Ik ben ook nog eens met verlof en voor m'n gevoel bestaat m'n leven echt uit lockdown en luiers nu. Mijn vriend werkt gewoon en komt daardoor ook nog ergens en ziet mensen etc. Dat geeft soms wrijving.

Elke zaterdagavond hebben we date night met lekkere hapjes en tv/film en dat gaat ook regelmatig over in een goed gesprek. Ik vind het ook leuk en gezellig om samen pizza te maken of lekker eten te bestellen als de meiden op bed liggen. A gaat nu nog niet vroeg genoeg daar voor, maar dat komt straks wel weer.
Net als logeren. G wil niet meer zonder A op pad, dus die moet binnenkort mee en dan hebben wij lekker een avondje waarop we samen zijn en 'uit' staan.

Op zondagochtend hebben we afbakbroodjes en ontbijten we uitgebreid.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Jan 2021 12:21

Re: Relatie goed houden

Savi schreef:Nu tijdens Corona wel vaker trouwens. Ik ben ook nog eens met verlof en voor m'n gevoel bestaat m'n leven echt uit lockdown en luiers nu. Mijn vriend werkt gewoon en komt daardoor ook nog ergens en ziet mensen etc. Dat geeft soms wrijving.



👆👆👆

Wat hier helpt is elkaar even uit laten razen en daarna weer praten. Ik ben ook gewoon zo hormonaal. Als ik niet uitraas, blíjf ik snippy.

Het enige wat ik echt echt heel erg mis is iets samen doen. Normaal laden we samen op door uiteten te gaan, ergens even spontaan een wijntje te drinken, op reis te gaan. Al die dingen kunnen niet. Ik mis 'ons', maar dat komt door een externe factor. We doen natuurlijk wel date nights thuis (zoals vanavond lekker sushi eten als zoontje slaapt) maar helaas mis ik wel heel erg de dingen die ons normaal een beetje verbinden en daardoor heb ik dan ook het idee dat we wat meer uit elkaar groeien. Maar heb wel het idee dat het tijdelijk is en heus weer goed komt gelukkig en die verbindtenis wel weer komt.


Wat vervelend voor jullie Jip. Logisch en verklaarbaar maar wel vervelend. Hoop dat jullie eruit komen.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Jan 2021 12:26

Re: Relatie goed houden

Wij knallen af en toe flink en dat is prima. Dan smijten we ook echt wel verwijten naar elkaars hoofd. Dat moet er toch uit.

Verder merk ik dat ons voorspelbare leven heel fijn is. We weten precies wanneer er tijd is en wie wat wanneer doet.

Als ik er zo over nadenk hebben wij daardoor best veel vaste momentjes. We drinken elke avond met zn tweeen een pot thee leeg dan zitten we samen op de bank een beetje te praten. Op vrijdag zaterdag en zondag pakken we rond 4 uur altijd even een ‘borreluurtje’ maar ook dan hoeft er even niets en zitten we rustig samen. De weekenden dat j bij zijn vader is koken we meestal uitgebreid al hebben we vanavond voor pizza gekozen.

Uit eten mis ik nu ook wel echt heel erg. Dat vind ik ook zulke fijne momenten. En dan hebben wij nog relatief vaak buiten de deur gegeten in 2020. Als we alles bij elkaar optellen geen slechte score.

Maar deze winter is wel zwaar. Juist omdat je wel heel erg op elkaar aangewezen bent. En je niet echt ruimte voor jezelf hebt.
2015 💙
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 30 Jan 2021 12:32

Re: Relatie goed houden

Wat rot Jip. Je zit natuurlijk constant op elkaars lip in deze tijd.

Wat bij ons helpt is verwachtingen en wensen tijdig uitspreken. Soms zijn we net te laat, dan ontstaat er eerst wrijving voordat we het uitspreken. Maar daar leren we van. Iedere donderdag heeft mijn vriend de benedenverdieping voor zichzelf. Ik spreek uit wanneer ik behoefte heb om uitgebreid te douchen of iets anders voor mezelf doen. Mijn vriend neemt dan de verzorging van mijn dochter volledig op zich. Wij hebben dat nodig om weer op te laden en daarna weer leuker voor elkaar te zijn.
We merken ook dat we elkaar soms weinig meer te vertellen hebben omdat we elkaar constant zien. In het weekend wandelen we daarom veel. En dat leidt tot fijne gesprekken. Op een of andere manier praten wij het beste als we wandelen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 30 Jan 2021 13:04

Re: Relatie goed houden

Een geheim is er denk ik niet, hebben wij iig niet.
Wat we wel doen is veel lachen, dat helpt vaak! En als iets me irriteert, zeg ik dat tegenwoordig gewoon. Ik wil anders wel eens dingen opkroppen en dan in 1 keer boos zijn om niks.
Verder praten wij op de een of andere manier het best als we in bed liggen, dat voelt toch anders dan wanneer je elkaar aankijkt..
En ook nu met corona doen we wanneer kan even iets voor onszelf/ alleen. Een stuk wandelen, lezen, game spelen.. even niks aan je hoofd.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 30 Jan 2021 14:23

Re: Relatie goed houden

Wij doen aan lootjes trekken. Daarop zetten we vragen die bij onszelf spelen en laten daar de ander op antwoorden. Zonder onderbreking. Daardoor verval je niet zo snel in verwijten maar kun je wel beargumenteren wat de reden was dat je die vraag op hebt geschreven. Het werkt echt heel goed! Er staan ook leuke dingen tussen (als: wat waardeer je in mij?) waardoor het niet steeds zware gesprekken zijn.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Jan 2021 15:00

Re: Relatie goed houden

Wat vervelend Jip, maar wat goed dat jullie eraan werken en jullie er bewust van zijn!

Hier ook geen perfecte relatie en wij hebben ook wel dingen moeten leren (en nog) om elkaar niet kwijt te raken. En moeten dit geregeld bijstellen. We kunnen namelijk ook best goed langs elkaar heen leven en hebben ook allebei onze tijd nodig.

Wij hebben elke vrijdagavond datenight en elke zondagmiddag familiemiddag. Verder vinden we het fijn om samen te wandelen. Dan kun je ook goed praten, dan zit zoon in de wagen. Soms plannen we een uitje en gaat zoontje uit logeren (doen we veel te weinig!). Of gaan samen uit lunchen of bestellen iets lekkers thuis. Vooral nu in Corona tijd zit je lekker op elkaars lip en missen wij ook wel onze etentjes/lunches omdat dat ook een gezamenlijke interesse is.

Wij hebben niet echt ruzies maar wel irritaties, mijn vriend zit dan in de werkstand (maakt zich kwaad om dingen gedaan te krijgen en is dan wat kortaf) en ik in de normaal/relax stand dat gaat niet lekker samen. Ik vind hem dan onaardig, hij vindt dat hij anders niks gedaan krijgt. Daarbij klap ik dan dicht terwijl hij zich kwaad maakt, heul handig. We kunnen er wel over praten (vooral buiten die situaties om), ik vind het wel lastig om echt sorry te zeggen. Maar kan wel zien wat er gebeurd. Maar we komen er wel samen uit en maken dan afspraken. Soms vind ik het lastig om dingen goed te verwoorden en typ ik het ook weleens of mailen. Dan kan ik mijn eigen gevoel of verhaal beter uiten, dan snapt hij het ook vaak beter omdat hij het rustig kan lezen. Wij kunnen trouwens ook lekker verwijten maar ik ben me daar dan wel bewust van en probeer dat echt niet te doen en in de ik-vorm te praten. Van mijn vrien d moet ik leren dingen sneller los te laten, ik kan best zwaar tillen aan irritaties terwijl hij dan ook zegt; Lot, we zijn mensen, we maken fouten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2021 17:23

Re: Relatie goed houden

Wij hebben ook niet de beste periode momenteel. Ik kan niet zeggen dat het slecht gaat, maar er zijn wel regelmatig irritaties. We zitten dan ook al bijna een jaar elke dag bij elkaar op de lip en dat helpt niet. In het begin vond ik het nog wel gezellig, maar inmiddels zal ik blij zijn als we weer eens gewoon op kantoor kunnen werken. Sowieso omdat we elkaar dan ook wat meer te vertellen hebben, want zoals Carra ook zegt: we zien elkaar zo veel dat de gespreksstof soms ook gewoon op is. Nu is dit allemaal dus wel te wijten aan de coronacrisis en allerlei bijkomstigheden daarvan. We zitten momenteel ook allebei even wat minder in ons vel, we zijn het gewoon zat en reageren het soms op elkaar af. Toch proberen we wel nader tot elkaar te komen door N bijvoorbeeld af en toe te laten logeren of zelf een weekendje weg te gaan (is nu even niet aan de orde natuurlijk). Doordeweeks trekken we 's avonds vaak ons eigen plan, maar in het weekend kijken we samen iets leuks op tv en drinken we een wijntje (of in het geval van dry January iets fris).

Hoop dat jullie er samen uit komen, Jip! Hebben jullie ook de gelegenheid om de meiden af en toe uit logeren te brengen?
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 31 Jan 2021 18:07

Re: Relatie goed houden

Wat rot Jip! Maar het is ook zo heftig waar jullie samen, en ieder voor zich, doorheen gaan.

Wij hebben ook weleens in zwaar weer gezeten de laatste jaren. Wat het meest heeft geholpen: accepteren dat je elkaar niet verandert en dat ieder op zn eigen manier met dingen omgaat. Dan nog zijn er natuurlijk weleens irritaties, maar gelukkig zijn ze van korte duur.

Het helpt wel dat we in deze tijd een gezamenlijk doel hebben: onze verhuizing die eraan zit te komen. Wat we verder doen: lekker eten bestellen als de kinderen op bed liggen, af en toe een bordspelletje doen samen, en ons blijven uitspreken naar elkaar als er iets dwars zit.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 31 Jan 2021 19:25

Re: Relatie goed houden

Goed van jullie Jip! Jullie hebben zoveel meegemaakt in een korte tijd, dat lijkt me ongelooflijk moeilijk. Ik hoop dat het snel beter met jullie gaat en wat goed dat je een topic opent.

Wij hebben geen makkelijk huwelijk door een bepaalde oorzaak die we beiden niet kunnen veranderen maar we hebben wel een sterk huwelijk vol met liefde. We praten veel en over alles en zijn dankbaar naar elkaar toe en spreken dat uit. Ik denk dat we allebei ook erg complimenteus naar elkaar zijn en waardeer ik heel erg van hem. Meestal gaat het maanden goed en daarna zijn sommige dagen heel zwaar en we zoeken daarin oplossingen en krijgen daar hulp bij. Voordeel hierin is dat we nooit in een sleur terecht komen. Maar gelukkig voor hem is hij erg knap.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 31 Jan 2021 19:46

Re: Relatie goed houden

Vervelend Jip, hoop voor jullie dat je er samen uitkomt.

Wij zijn onze relatie heel hobbelig en onzeker begonnen, maar worden juist steeds zekerder van elkaar. We zijn twee heel verschillende personen en kunnen goed botsen, maar we respecteren de verschillen van elkaar ook, steeds meer. Daarbij zijn we graag en vaak samen. We gaan regelmatig samen dingen doen, avondjes uit, spellen spelen, series kijken. We hebben hierin ook dezelfde normen en waarden. Beiden mensen die graag onder vrienden zijn en de gezelligheid opzoeken. We doen niet graag niks en haken niet snel af.

In ruzies probeer ik eerst naar mijn eigen aandeel te kijken, alvorens hem te beschuldigen. Hij doet dit ook. Als we beiden van mening zijn dat we gelijk hebben dan praten we hierover, maar proberen ons ook in de ander te verplaatsen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 31 Jan 2021 20:36

Re: Relatie goed houden

Wat lief dat jullie allemaal zo open zijn.

Het is helaas niet de eerste keer dat we hobbels tegen komen. Alles van afgelopen jaar heeft het weer in een catalysator gestopt. En nu pas merk ik dat er in al die jaren eigenlijk voor mij niks veranderd is.

@bliss die mogelijkheid hebben we zeker. En maken we ook regelmatig gebruik van.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 31 Jan 2021 20:40

Re: Relatie goed houden

Het is ook allemaal niet niks Jip..
Het hebben van kinderen is een aanslag op je relatie. Het afgelopen jaar was een aanslag op alles. En het hebben van een ziek kindje is helemaal ontzettend heftig.
Zoveel dingen die ontzettend meespelen met alles. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit ervoor zorgt dat het nu allemaal niet makkelijk is.

Ik hoop dat jullie samen een manier vinden en hier nog weer sterker uit komen! 😘
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 31 Jan 2021 21:25

Re: Relatie goed houden

Haha SG daar hebben jullie dus beide mazzel mee 😉 gaat het nu een beetje ok met hem?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 01 Feb 2021 08:02

Re: Relatie goed houden

Een relatie goed houden is ook gewoon heel moeilijk. En al helemaal als er narigheid bij komt kijken. Ook hier gaat het niet altijd even soepel. We hebben in 19 jaar al veel meegemaakt. Al ernstige dingen toen we nog geen kinderen hadden, maar nu mét nog steeds. Het hebben van een zorgenkind is gewoon ontzettend heftig en doet heel erg veel met je relatie. Vooral de eerste jaren waarin je in een hele nieuwe wereld komt. Wij zijn inmiddels bijna 10 jaar verder na de diagnose en het is echt wel met vallen en opstaan gegaan. Wat mij hielp was, accepteren/loslaten dat de ander het op een andere manier doet en verwerkt. Zolang je er onder aan de streep maar wel samen bent. Mijn man bijvoorbeeld trekt zich meer terug bij tegenslag terwijl ik juist heel hyper wordt. Ik praat veel, zoek van alles op en maak hele plannen. Allebei niet goed of fout.

Sterkte Jip, ik hoop dat jullie eruit komen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Feb 2021 13:57

Re: Relatie goed houden

Lastig. Bij mij en E. was denk ik het probleem dat wij teveel samen deden en waren. Totaal geen eigen leven. Wilden allebei iets anders, andere interesses. Maar ook te weinig tijd écht samen. Zonder kinderen.
Ik denk dat het heel belangrijk is om echt samen te praten, daar de tijd voor nemen. Samen dingen ondernemen, maar het ook leuk hebben als je niet bij elkaar bent. Interesses delen, en die samen doen.

Heel lastig Jip.. Hopelijk komen jullie er uit. Corona is sowieso echt een lastige tijd mbt alles. Ook relaties.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 01 Feb 2021 13:59

Re: Relatie goed houden

Bij ons is de Covid crisis niet de oorzaak denk ik.

Leuk te lezen wat iedereen allemaal doet samen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Feb 2021 14:01

Re: Relatie goed houden

Bij mij en E was het ook niet de oorzaak. Speelde al veel langer. Alleen maakte dat het wel tot waar het in heeft geresulteerd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Feb 2021 14:08

Re: Relatie goed houden

Zora schreef:Haha SG daar hebben jullie dus beide mazzel mee 😉 gaat het nu een beetje ok met hem?

Haha 😬 Ja, het gaat op dit moment erg goed en we zijn al enige tijd met zijn drieën thuis dus dat zegt wel wat. Hopelijk blijft het zo maar dat is altijd even afwachten en dat is lastig.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Feb 2021 16:25

Re: Relatie goed houden

Wat fijn SG! Kunnen jullie nu iig weer even opladen :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 01 Feb 2021 16:43

Re: Relatie goed houden

Vervelend Jip. Wel goed dat jullie er zo mee aan de slag zijn gegaan.

Voor Corona gingen we vaak samen borrelen/lunchen/koffie drinken. Dat doen we nu nog steeds wel maar dan thuis. Dan gaan we in de keuken zitten (wat eigenlijk heel gek is in ons huis, want dan zit je aan het aanrecht, maar daar hebben we de leukste borrels haha) en voeren we goede gesprekken. Of we doen een wandeling door de stad en halen iets to go. We spelen ook vaak een spelletje samen en laatst hebben we ons kind uit logeren gedaan om de hele dag in bed te blijven liggen. Beetje kletsen, koffie, krantje, croissantje. En soms ook gewoon een knallende ruzie en dan kunnen we er weer tegenaan.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 02 Feb 2021 09:09

Re: Relatie goed houden

Ook hier merk ik dat Corona zijn weerslag heeft hoor Jip, ik weet zeker dat dit ook meespeelt naast alles wat jullie verder nog te verduren hebben.

Voor Corona deed het ons altijd erg goed samen onder vrienden te zijn. Dan voelde ik me altijd daarna weer zo verbonden met hem omdat ik hem dan de leukste vond van alle mensen 😍 en we samen een leuke avond beleefden en weer wat te vertellen hadden. Dat is nu vanwege Corona helemaal weggevallen ik kijk er zo naar uit.

We gingen ook vaak uit eten zonder de kinderen tja dat is toch anders dan thuisbezorgd.

Ook concertjes bezoeken deed altijd goed.

Wat nu vooral helpt is accepteren dat het even is als het is en beseffen dat we het maar mooi geregeld krijgen samen allemaal zonder al te veel drama. En af en toe ruzie moet hoor dat klaart de lucht lekker op.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 02 Feb 2021 09:13

Re: Relatie goed houden

Dat speelt ook wel mee hoor Charles. We kunnen natuurlijk niks ondernemen en veel thuis. Dat doet met name mij geen goed.

Ik wil niet te veel in detail treden, maar misschien kunnen jullie je nog wel mijn eerdere relatie crisissen herinneren. Dat komt nu ook weer terug. En eigenlijk nog heviger dan ervoor. Waarbij dus alle verdriet en stress rondom S als een katalysator gewerkt heeft. We hebben nooit goed kunnen communiceren met elkaar, waardoor denk ik de verbondenheid er ook al heel veel langer dan afgelopen jaar niet meer is. Dat heb ik altijd aangegeven, maar doordat je geen kinderen hebt en allebei druk bent, leef je al snel langs elkaar heen en is het wel oké samen.

Ik gun ons nog wel een kans, dus ik doe mijn best, maar vanzelf gaat het nog niet.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers