Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shampoo bars

<<

Anoniem297

Bericht 14 Jan 2021 10:09

Re: Shampoo bars

Misschien een tip:

Ik ben een tijdje geleden begonnen met mijn eerste shampoobar, van het merk Loving Blends. Ruikt heerlijk en schuimt prima. Op het einde inderdaad ook allemaal losse stukjes. Ik had gelezen dat er een soort zakje voor bestaat waar je ze in kunt doen. Het schuim komt dan alsnog door het 'geperforeerde' zakje naar buiten. Ik weet alleen niet waar je die kunt kopen, omdat ik er niet meer naar gezocht heb. Want ik heb het uiteindelijk anders opgelost:

Onder de douche alle stukjes goed nat maken en 'kneden' tot een balletje/ één geheel. Dit op een nieuwe shampoobar 'plakken' en gewoon laten drogen zoals normaal. De volgende keer heb je dan een nieuwe shampoobar met een 'bultje' erop, en kun je gewoon verder gaan met je normale wasritueel.
<<

Anoniem308

Bericht 14 Jan 2021 11:58

Re: Shampoo bars

Ik heb ook een tijdje een shampoobar geprobeerd. Alleen vond ik het behoorlijk lastig om voldoende shampoo te krijgen. Hoe wassen jullie je haren ermee? Gewoon wrijven tussen je handen en dan op je haar doen? Of het stuk shampoo over je haar heen halen?
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 14 Jan 2021 12:14

Re: Shampoo bars

Ik doe allebei, maar net waar ik zin in heb. Het werkt allebei in ieder geval. Ik heb bars van Happy Soaps. Ik vind de shampoo goed schuimen en voldoende geven. De conditioner is wat lastiger. Die moet ik eerst even 20 sec ofzo in m’n handen onder de douche houden en dan wrijf ik m over m’n haar. Het lijkt dan alsof de bar niet veel geeft maar als ik na het wrijven over m’n haar met m’n vingers door mijn haren masseer voel ik toch best veel conditioner zitten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Jan 2021 23:24

Re: Shampoo bars

Ik heb in november en december een shampoo bar van Lush gebruikt met een basis van Citroen. Nu merkte ik rond kerst dat ik een droge hoofdhuid kreeg. Ik en de shampoo daarna eerst gaan combineren met normale shampoo die ik altijd gebruikte en sinds twee weken gebruik ik alleen nog de gewone shampoo om mijn hoofdhuid rust te geven. Maar mijn hoofdhuid blijft onrustig. Ik wil eerst mijn hoofdhuid rustig hebben voordat ik weer ga een shampoobar ga proberen. Ik heb nog een andere liggen, deze zal ik niet meer gebruiken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers