Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw sterkste punt?

<<

Anoniem44

Bericht 06 Sep 2013 12:02

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Mijn sterkste punt is, dat ik goed buiten de kaders kan denken. Ik neem niet zomaar iets aan, maar wil altijd zelf onderzoeken hoe dingen in elkaar zitten en ben nieuwsgierig en onbevooroordeeld naar zaken die buiten de geijkte paden vallen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 06 Sep 2013 12:09

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Hmm, moeilijk... Ik kan goed luisteren, en ook een steun zijn en iemand verder helpen zonder mijn eigen mening te geven
AfbeeldingAfbeelding
<<

chelle

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:41

Bericht 06 Sep 2013 12:26

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Zonder twijfel... mijn mensenkennis
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 06 Sep 2013 18:33

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Mijn inlevingsvermogen en mijn perfectionisme (ook al is dit ook een valkuil)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Sep 2013 08:42

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Prestatiegerichtheid. Ik neem geen genoegen met een 6, ik wil altijd beter. Soms ook wel een frustrerende eigenschap, want er zijn natuurlijk grenzen. Soms moet je accepteren dat je iets niet beter kan maar dat vind ik heel moeilijk. Ik moet een balans vinden, maar ik denk dat het wel een goede eigenschap is.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 07 Sep 2013 09:14

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Ik denk ook mijn doorzettingsvermogen.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2013 11:10

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Doorzettingsvermogen en daadkracht. Dat heeft me al vrij veel opgeleverd.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 07 Sep 2013 13:23

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Ik ben heel flexibel. Dat maakt dat ik me snel kan aanpassen, relativeren en niet lang in dingen blijf hangen en doorzet.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2013 13:25

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Rouxxxe, ik ben jaloers. Dat lijkt me een prachtige eigenschap! Ik ben niet zo flexibel en blijf heel lang in dingen hangen, vooral qua emoties. Doorzetten doe ik wel, maar ik kijk ook (te) vaak terug.
<<

Anoniem66

Bericht 07 Sep 2013 13:55

Re: Wat is jouw sterkste punt?

-ED- schreef:Mijn sterkste punt is, dat ik goed buiten de kaders kan denken. Ik neem niet zomaar iets aan, maar wil altijd zelf onderzoeken hoe dingen in elkaar zitten en ben nieuwsgierig en onbevooroordeeld naar zaken die buiten de geijkte paden vallen.


Jouw zwakste punt is denk ik een gebrek aan zelfkennis of niet? :razz:
<<

Anoniem 42

Bericht 07 Sep 2013 14:13

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Doorzettingsvermogen en het vermogen weer op te krabbelen en door te gaan na nare gebeurtenissen.
<<

Anoniem23

Bericht 07 Sep 2013 14:18

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Voor mezelf: ik ben positief en flexibel. Als het anders gaat dan ik dacht is het 9 van de 10x helemaal prima.
Voor anderen: een luisterend oor met een (relatief) objectieve beschouwing en advies toe. Haha!
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 07 Sep 2013 20:50

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Exogenesis schreef:Rouxxxe, ik ben jaloers. Dat lijkt me een prachtige eigenschap! Ik ben niet zo flexibel en blijf heel lang in dingen hangen, vooral qua emoties. Doorzetten doe ik wel, maar ik kijk ook (te) vaak terug.


Ja, ik ervaar het ook wel als een prettige eigenschap omdat het me door veel dingen heen trekt! Maar het heeft ook wel een keerzijde hoor, ik stap echt regelmatig te makkelijk over dingen heen. Vooral in vriendschappen en in relaties met ex vriendjes en mn huidige. Daardoor loops ik soms mn eigen gevoelens en emoties te snel voorbij.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 21:38

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Luce schreef:
-ED- schreef:Mijn sterkste punt is, dat ik goed buiten de kaders kan denken. Ik neem niet zomaar iets aan, maar wil altijd zelf onderzoeken hoe dingen in elkaar zitten en ben nieuwsgierig en onbevooroordeeld naar zaken die buiten de geijkte paden vallen.


Jouw zwakste punt is denk ik een gebrek aan zelfkennis of niet? :razz:


hahahaha dit wilde ik dus serieus net zeggen.... als er iemand juist BINNEN kaders denkt... maar goed...


Ontopic, ik heb voor mezelf echt geeeeeeen idee. Ik kan heel goed huilen... Een goed inlevingsvermogen dan maar ;)

Ik zie bij mezelf alleen negatieve dingen..
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 07 Sep 2013 22:17

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Doorzetter, zorgzaam, verantwoordelijk, direct, perfectionistisch... Sommige eigenschappen kunnen natuurlijk ook valkuilen zijn.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 07 Sep 2013 22:52

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Ik ben goed in luisteren en organiseren.
<<

Anoniem321

Bericht 09 Sep 2013 08:26

Re: Wat is jouw sterkste punt?

Ik kijk altijd zo onbevooroordeeld mogelijk naar andere mensen. Ik neem niet gauw de mening van anderen over, maar probeer eerst ook de andere kant van het verhaal te zien zodat ik zelf een mening kan vormen.

Verder zeggen andere mensen van mij dat ze het zo prettig vinden dat ik altijd vriendelijk overkom. Ik vind zelf dat ik wel goed kan luisteren naar mensen en dat ik me goed kan inleven in anderen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers