Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie in NL voor 2

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Jan 2021 15:56

Vakantie in NL voor 2

We hadden de stille hoop om in de zomervakantie naar Portugal te gaan, maar zoals alles er nu voor staat lijkt dat geen verstandige keuze.
Daarom ben ik op zoek naar een leuk, wellicht wat luxe, park in Nederland, waar ik samen met mijn vriend een midweekje naar toe kan, in de week van 9 augustus.

Wat vinden we leuk:
- zwembad op het park
- luxe huisje, mag met vaatwasser, maar gewoon een simpel huisje (als het park verder leuk is) is ook goed.
- wellness op het park of in het huisje
- leuke omgeving om in te wandelen of te fietsen

Wie heeft er leuke tips?
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 571

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 26 Jan 2021 22:20

Re: Vakantie in NL voor 2

Résidence Klein Vink, met hele luxe huisjes en er zit een thermaalbad in de buurt. Of Klein Vink met standaard vakantie huisjes.
Hof van Saksen
Buitenhof De leistert
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 27 Jan 2021 00:33

Re: Vakantie in NL voor 2

De meeste parken van Landal hebben huisjes met sauna. En het park bij Zutphen heeft ook wellness.

Herperduin heeft ook leuke huisjes (niet met sauna denk ik), wel met bedstee en groot bad.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 27 Jan 2021 10:59

Re: Vakantie in NL voor 2

Herpenduin is bij mij in de buurt. Leuk ekiaam dat je daar bent geweest. Vanaf daar loop je zo een mooi natuurgebied in. Waarschijnlijk weet ik al waarom je daar bent geweest. Zeker vanwege die mooi multi cache die gebaseerd is op een prinses. Vanaf daar kun je dus ook vrij makkelijk bij Docus de Dasroute komen.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 27 Jan 2021 11:20

Re: Vakantie in NL voor 2

Wij vinden Landal Twenhaarsveld altijd erg fijn om samen een paar dagen naartoe te gaan. Je steekt de weg over en je loopt of fietst zo de bossen in. Sallandse heuvelrug is een mooi gebied. De huisjes kun je zelf kiezen hoe luxe je het wilt met of zonder sauna etc.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 27 Jan 2021 14:05

Re: Vakantie in NL voor 2

Kustpark Texel heeft huisjes met sauna, alleen zijn die dan wel voor 6 of 8 personen. Verder hebben ze een leuk zwembad, en ik vond Texel zelf ook leuk qua dorpjes en lekker fietsen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jan 2021 14:11

Re: Vakantie in NL voor 2

Ik ga het even bekijken, bedankt!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 27 Jan 2021 22:06

Re: Vakantie in NL voor 2

Fred schreef:Herpenduin is bij mij in de buurt. Leuk ekiaam dat je daar bent geweest. Vanaf daar loop je zo een mooi natuurgebied in. Waarschijnlijk weet ik al waarom je daar bent geweest. Zeker vanwege die mooi multi cache die gebaseerd is op een prinses. Vanaf daar kun je dus ook vrij makkelijk bij Docus de Dasroute komen.


Is al weer lang geleden, was in februari steeeenkoud. Geen auto, afgezet door schoonvader en gefietst naar het bezoekerscentrum. Geen idee of we verder nog gegeocached hebben daar, dat moet ik eens opzoeken!
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 28 Jan 2021 21:25

Re: Vakantie in NL voor 2

De Leistert, wij hebben vorig jaar in de herfstvakantie een huisje met sauna, bubbelbad , stortdouche en heel leuk ingericht huisje gehad.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Feb 2021 09:45

Re: Vakantie in NL voor 2

Het is Landal Stroombroek geworden in Gelderland.
Een huisje met bad/inloopdouche en sauna en op het park zelf ook wellness en een zwembad. Lekker een midweekje samen weg, nu al zin in.
Bedankt voor jullie tips!
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 08 Feb 2021 17:07

Re: Vakantie in NL voor 2

Veel plezier alvast! Wij zijn er een paar jaar geleden geweest. Vond het wellness gedeelte erg fijn, leuk met allerlei sauna’s buiten in kleine huisjes( de kinderen vonden het erg leuk, hier mogen ook kinderen gebruik maken van de wellness/sauna). Zwembad moet je niet te veel bij voorstellen vond ik.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers