Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand januari

<<

Burgemeester Evi

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 15 Jan 2021 12:05

Forumster van de maand januari

Inmiddels is 2021 ruim van start en is het tijd voor de eerste forumster van de maand!

Over Jip
Ik heb geen idee meer hoe lang ik op het forum kom. In de Yes heb ik er een keer iets over zien staan en heb ik uit nieuwsgierigheid een kijkje genomen. Vervolgens ben ik blijven hangen, eerst als meelezer en later ben ik ook actiever mee gaan posten. Ik heb altijd al de nickname Jip gehad op het forum.

In het dagelijks leven werk ik als fysiotherapeut in een gezondheidscentrum. Ik werk voornamelijk met kinderen en doe dit 3 dagen in de week. Zelf heb ik ook kinderen, namelijk twee dochters van 4 jaar en bijna 2 jaar oud. Ik ben creatief en een fanatieke sportster. Normaal doe ik aan triathlon, maar dat staat even op een laag pitje. Wel loop ik nog altijd 3x per week hard en zwem ik 1x in de week. Verder ben ik vrij herkenbaar in het dagelijks leven, ik ben namelijk 1,84 m!

Jip in één woord
Ik ben erg creatief. Thuis breng ik dan ook graag tijd door op zolder. Hier heb ik namelijk mijn eigen hobbyruimte, waar ik al mijn creativiteit kwijt kan.

Eén wens
Mijn grootste wens is dat mijn dochtertje S geneest van haar stofwisselingsziekte.

Over 10 jaar
Op dit moment heb ik geen groot toekomstbeeld voor me. Over tien jaar zitten hopelijk mijn twee dochters (bijna) op de middelbare school! Ook hoop ik mij verder verdiept te hebben qua werk, maar ik weet nog niet precies waarin.

Op het forum
Mijn favoriete pijler op het moment is Zwangerschap & Kinderen. Hoeveel tijd ik op het forum doorbreng wisselt erg, soms uren, maar soms ook veel korter. Mijn favoriete topic is toch wel het Leuke uitspraken-topic. Naast de leuke dingen gebeuren er op het forum soms ook vervelende dingen. Het meeste staat mij bij het overlijden van de man van Pompoen.

Ik ben qua schrijfstijl wellicht wel herkenbaar op het forum. Ik denk altijd wel goed na over wat ik wil opschrijven. Ik ben open en eerlijk, maar in het verleden was ik wel eens te open. Het is soms moeilijk om je goed uit te drukken. Hierdoor kreeg ik voorheen wel eens de wind van voren. Dat vind ik soms wel minder leuk op het forum. Maar verder ben ik blij met het forum, er is niet iets dat ik momenteel zou willen veranderen.

Forumster van de maand februari

Voor de volgende maand nomineer ik Dee. Ik ben erg benieuwd welke positieve dingen ze uit de coronacrisis heeft kunnen halen.

Sinds de diagnose van S. gaat Jip door een intense en moeilijke periode, waarin er ook veel onzekerheid is of dit echt gaat werken. De vraag van Tuttebel aan Jip was dan ook: Hoe ga jij om met al die onzekerheid en hoe probeer je je staande te houden?

Mooie vraag, Tuttebel. Het is heel ingewikkeld om met die onzekerheid om te gaan. Je wil graag hoop houden en positief blijven, maar aan de andere kant is die onzekerheid zo zwaar! We krijgen wel vaker te horen hoe sterk we zijn. Maar weet je…het leven gaat ook gewoon door, hoe gek ook. We hebben twee meiden die (ogenschijnlijk) gezond zijn en daarvoor moet je gewoon elke dag je bed uit komen. Ze verdienen positieve ouders. Heus hebben we wel spanningen en ruzies waar ze bij zijn, als het allemaal even te veel is.
Ook horen we vaak dat mensen het knap vinden dat we allebei alweer zo veel uren werken.
Thuiszittend wordt het er ook niet beter van, dus dan kun je maar beter iets doen wat afleiding geeft.
Ik hou mij staande door creatief bezig te zijn en door te sporten. Laatst ben ik in mijn eentje een nachtje weg geweest. Dit ga ik vaker doen. Even geen kinderen om mij heen en zelf beslissen of ik links of rechtsaf wil, etc. Heerlijk opladen!

Afbeelding

Ik hou erg van het strand en word dus blij van deze foto. Ik word op het strand altijd heel rustig en kan vaak goed nadenken.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Jan 2021 14:38

Re: Forumster van de maand januari

Leuk stuk, Jip!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 09.2015
♡ S 02.2017
♡ I LOVE YOU
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Jan 2021 15:53

Leuk stuk Jip!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Jan 2021 16:44

Mooi verhaal Jip!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jan 2021 16:54

Leuk om te lezen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Jan 2021 17:35

Hé leuk Jip! Mooi stuk. Ben jij ineens een cm gegroeid? Eerst zei je altijd dat je 1.83 m was haha (net als ik).
❤ 7 juni 2018
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Jan 2021 19:11

Mooi stuk Jip!
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Jan 2021 19:58

Leuk stuk Jip, ik hoop dat je grootste wens uitkomt 😘
30-04-2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Jan 2021 20:07

Bliss schreef:Hé leuk Jip! Mooi stuk. Ben jij ineens een cm gegroeid? Eerst zei je altijd dat je 1.83 m was haha (net als ik).

Haha! Ik hang ertussenin. De laatste keer werd het weer 184!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Jan 2021 20:32

Waar word jij gemeten dan? Toevallig waren we namelijk vorige week m'n dochter aan het opmeten, met een boek op haar hoofd tegen de deur, en toen vroeg ik m'n vriend mij ook eens op te meten voor de gein. Kwam ik ineens op 1.85 uit! Maar ik weiger dat te geloven haha, ik ben al twintig jaar in de veronderstelling dat ik 1.83 ben en vind dat lang genoeg. Geen idee waar ik voor het laatst ben opgemeten ook!
❤ 7 juni 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jan 2021 20:51

Leuk Jip!
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Jan 2021 20:51

De stagiaire moest oefenen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

tuttebel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Jan 2021 10:03

Mooi stuk Jip. En dat anderen mensen zeggen dat je zo sterk bent is hier ook herkenbaar. Ik denk dan ook dat het helemaal niet zoveel met sterk zijn te maken heeft, maar meer met het feit dat de wereld door gaat en je niet stil kan blijven staan. Zeker in jouw geval waarin je 2 prachtige meiden hebt om voor te zorgen. Ik hoop heel erg dat je allergrootste wens uitkomt!
2019 Y.* ons engeltje

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Jan 2021 15:38

Leuk om te lezen, Jip!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Jan 2021 16:18

Mooi stuk Jip.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Jan 2021 18:08

Leuk stuk, Jip en wat een mooie en rustgevende foto!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 21 Jan 2021 18:42

mooi stukje
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Orakel