Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

anoniem39

Bericht 03 Sep 2013 19:58

Re: Snail mail

Afbeelding

Afbeelding

En binnenin zaten nog wat bladzijden met een leuke brief. Oh, de envelop was ook erg leuk trouwens, maar daar staat mijn adres op.
Erg blij mee!!
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 03 Sep 2013 20:01

Re: Snail mail

Jeuh wat leuk dat hij is aangekomen!
Vond het ook erg leuk om te maken en S. ook!

Ik wil ook meedoen met ronde 3!
💜💜💙💙
<<

Anoniem22

Bericht 03 Sep 2013 20:12

Re: Snail mail

Wat een gezellige pakketjes komen er weer langs. Leuk!

Nog even een reminder: de laatste dag van deze ronde is aanstaande zaterdag. Hopelijk gaat iedereen het redden om het uiterlijk die dag op de post te doen. Ik zal zaterdag de inschrijvingen voor ronde 3 openen.

Is het pakketje van Jeanette inmiddels al terecht?
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 04 Sep 2013 08:11

Re: Snail mail

Fijn dat je er blij mee bent sokpop en dat het goed is aangekomen! Die van jou is ook leuk LDJ.
Sokpop, ik vond nog een roze touwtje tussen mijn zoons speelgoed. Die heeft ie denk ik van tafel gepakt toen ik het uit de verpakking haalde. Dit heb je nodig voor het haakpatroon. Heb je zelf nog een roze touwtje of zal ik deze opsturen?
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:44

Bericht 04 Sep 2013 22:36

Re: Snail mail

Ik heb zelf wel een roze draadje hoor Funk, dus dat komt helemaal goed!
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 05 Sep 2013 14:30

Re: Snail mail

Ldj en mierzoet, stempels komen van de pipoos. Is een hobby winkel. Ik geloof dat ze 6.95 ofzo waren. Ik heb ze gebruikt voor mijn bruiloftsbedankjes en nu dus hierbij.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem1

Bericht 05 Sep 2013 14:42

Re: Snail mail

Die van mij is gepost, en nu hopen dat het aankomt! En dat de ontvanger er blij mee is, klein detail.
Laatst gewijzigd door Anoniem1 op 06 Sep 2013 17:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem30

Bericht 05 Sep 2013 15:20

Re: Snail mail

Die van mij gaat zo op de bus! Hoop dat hij in de smaak valt :)
<<

Cherry Darling

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:11

Bericht 05 Sep 2013 22:14

Re: Snail mail

Vandaag de mail ontvangen van LDJ. Leuk! Bedankt! Zal morgen wat foto's uploaden. De katten hebben de snoepjes al opgegeten, ze roken het door de envelop door :D
Tevens gaat mijn mail morgen op de post!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 05 Sep 2013 23:12

Re: Snail mail

Ga hem morgen op de bus doen :cheering:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 06 Sep 2013 00:08

Re: Snail mail

Ja die van mij is ook af!!
<<

Anoniem111

Bericht 06 Sep 2013 07:16

Re: Snail mail

Die van mij wordt pas zaterdag, ik ben weer een echte deadlinewerker, haha.
<<

Artemis

Bericht 06 Sep 2013 12:46

Re: Snail mail

Ik kom even melden dat ik Blair heb gekregen als lootje, en dat ik nooit een verlanglijstje of adres heb gekregen. Ik heb via hier een aantal keren gevraagd of ze het wilde aanvullen, ook via lootjestrekken.nl, Willem heeft ook nog een poging gedaan, maar geen gehoor. Het enige wat ik kreeg was 'ik pas hem vanavond aan' en dat was op 22/8.
Ik ga dus ook niets versturen helaas. Mocht er hier iemand zijn die niets ontvangt, omdat ik vermoed dat Blair ook niets gaat versturen, dan mag je je hier melden, en dan maak ik iets voor je.

Kutterige, suffe actie vind ik het. Bah.
<<

anoniem39

Bericht 06 Sep 2013 12:51

Re: Snail mail

Cherry Darling schreef:Vandaag de mail ontvangen van LDJ. Leuk! Bedankt! Zal morgen wat foto's uploaden. De katten hebben de snoepjes al opgegeten, ze roken het door de envelop door :D
Tevens gaat mijn mail morgen op de post!

Fijn dat je de snail mail ontvangen hebt en dat je hem leuk vind.
En... Dat je katten de snoepjes lekker vonden.
Ik was alleen wel vergeten de chocolade reep er bij in te doen. (Ik mis het bloos poppetje)
<<

anoniem39

Bericht 06 Sep 2013 12:52

Re: Snail mail

Febe schreef:Ik kom even melden dat ik Blair heb gekregen als lootje, en dat ik nooit een verlanglijstje of adres heb gekregen. Ik heb via hier een aantal keren gevraagd of ze het wilde aanvullen, ook via lootjestrekken.nl, Willem heeft ook nog een poging gedaan, maar geen gehoor. Het enige wat ik kreeg was 'ik pas hem vanavond aan' en dat was op 22/8.
Ik ga dus ook niets versturen helaas. Mocht er hier iemand zijn die niets ontvangt, omdat ik vermoed dat Blair ook niets gaat versturen, dan mag je je hier melden, en dan maak ik iets voor je.

Kutterige, suffe actie vind ik het. Bah.

Dat is wel erg jammer ja. Zeker na wat pogingen gedaan te hebben haar loodje volledig te krijgen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Sep 2013 13:23

Re: Snail mail

Nou dat is zeker jammer zeg, helemaal als er door meerdere mensen geprobeert is om contact te zoeken.
Zou ook zeker jammer zijn als ze zelf niks gaat versturen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem22

Bericht 06 Sep 2013 13:49

Re: Snail mail

Famke schreef:Die van mij is gepost, en nu hopen dat het aankomt! En dat de ontvanger er blij mij is, klein detail.


De ontvanger is mega blij! Bij het uitpakken kon ik enkel 'wauw, wauw, wauw' denken. Zo ontzettend gaaf en mooi! Foto's volgen. Onwijs bedankt voor deze prachtige snail, wat moet je er veel werk aan hebben gehad!
<<

Anoniem22

Bericht 06 Sep 2013 13:56

Re: Snail mail

Febe, nu ik zie dat het om Blair gaat heb ik haar persoonlijk even een mailtje gestuurd. Hopelijk komt er nog een re. Ze was in eerste instantie namelijk heel enthousiast over het snailen, dus dit had ik ook niet verwacht.
<<

Anoniem 41

Bericht 06 Sep 2013 13:58

Re: Snail mail

Ik ga mij omkleden en mijn snailmail in de brievenbus deponeren.
Ik hoop dat de ontvanger er blij mee is. Ik vond het best lastig om er iets leuks van te maken, ben dan ook niet echt tevreden.

Ik heb helaas nog niets :(
Ik ben dan ook altijd heel ongeduldig en verrassingen zijn vaak ook niets voor mij.
Toch doe ik een volgende keer weer mee dus ik meld mij alvastaan :p
<<

Anoniem166

Bericht 06 Sep 2013 15:51

Re: Snail mail

Die van mij is op de post. Ik hoop ook dat hij heelhuids aankomt en dat de ontvanger er blij mee is.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 06 Sep 2013 16:19

Re: Snail mail

Ik word langzaamaan nieuwsgierig en nu ben ik morgen niet thuis :nopompom: Dus moet ik zeker tot maandag wachten..
<<

Anoniem1

Bericht 06 Sep 2013 17:48

Re: Snail mail

Willem schreef:
Famke schreef:Die van mij is gepost, en nu hopen dat het aankomt! En dat de ontvanger er blij mij is, klein detail.


De ontvanger is mega blij! Bij het uitpakken kon ik enkel 'wauw, wauw, wauw' denken. Zo ontzettend gaaf en mooi! Foto's volgen. Onwijs bedankt voor deze prachtige snail, wat moet je er veel werk aan hebben gehad!


Jeej! Ik voelde druk na het pakketje dat je vorige keer had ontvangen ;)

O en wat fijn dat ie zo snel is bezorgd! ik was er een beetje bezorgd om door de 'envelop'
<<

Anoniem111

Bericht 06 Sep 2013 20:56

Re: Snail mail

Siem schreef:Ja die van mij is ook af!!

En ontvangen! :cheering: Persoonlijk bezorgd ook nog, hoe cool is dat! Het duurde overigens wel heeeeel lang voor ik dat doorhad. Grappig hoe je gewoon volledig over het hoofd kunt zien dat een pakketje helemaal geen postzegels heeft :laughcry:

Ik vind t een superleuk pakketje, dank je wel! Heb t met veel plezier uitgepakt, zal morgen foto's plaatsen. De recepten ga ik zeker eens maken, ben al heel lang op zoek naar een lekker recept voor tomatensoep. Wie weet is dit wel hét recept!
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:44

Bericht 06 Sep 2013 21:57

Re: Snail mail

Ik ben nu nog druk bezig met mijn snailmail, had het deze week iets drukker op mijn werk dan ik van te voren bedacht had. Maar morgen is hij zeker af en gaat hij op de post.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 06 Sep 2013 23:41

Re: Snail mail

Pitufo schreef:
Siem schreef:Ja die van mij is ook af!!

En ontvangen! :cheering: Persoonlijk bezorgd ook nog, hoe cool is dat! Het duurde overigens wel heeeeel lang voor ik dat doorhad. Grappig hoe je gewoon volledig over het hoofd kunt zien dat een pakketje helemaal geen postzegels heeft :laughcry:

Ik vind t een superleuk pakketje, dank je wel! Heb t met veel plezier uitgepakt, zal morgen foto's plaatsen. De recepten ga ik zeker eens maken, ben al heel lang op zoek naar een lekker recept voor tomatensoep. Wie weet is dit wel hét recept!


Fijn dat je het leuk vindt. Ja ik dacht ik breng het persoonlijk woon nog steeds in de buurt en zo wist ik zeker dat hij aan zou komen!
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers