Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2020 was het jaar waarin ik...?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Dec 2020 14:39

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

... meer dan ooit heb gewandeld en gefietst en de natuur veel meer ben gaan waarderen;
... enorm moest wennen aan het thuiswerken;
... een diploma heb gehaald;
... m'n baan kwijtraakte en drie maanden werkloos was;
... op de valreep een nieuwe baan vond;
... zo enorm van m'n dochter heb genoten, de sprongen die ze maakt en gewoon hoe vrolijk, slim en grappig ze is.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem325

Bericht 31 Dec 2020 18:36

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

... we het steeds serieuzer over kinderen kregen.
... na heel kort proberen ik in augustus een positieve zwangerschapstest had.
... een blessure heb opgelopen op het werk, waar ik pas na maanden (door Corona) aan geholpen ben.
... vervroegd met verlof ‘moest’. Even flink balen, nu heb ik het inmiddels geaccepteerd gelukkig.
... 2,5 jaar samen ben met mijn vriend, nog steeds heel blij met hem!
... vrij plotseling mijn tante verloor, ook al was ze al jaren ziek.
Laatst gewijzigd door Anoniem325 op 31 Dec 2020 18:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 31 Dec 2020 18:48

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

... zwanger was
...voor de 3e keer moeder werd
... mijn baan kwijt raakte
...een nieuwe baan vond
...genoot van mijn verlof en mijn kinderen om me heen. Ondanks dat ik me het verlof vantevoren anders had voorgesteld.
...het fysieke contact met mijn ouders miste, terwijl ze het juist nu zo hard nodig hebben.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem298

Bericht 31 Dec 2020 19:35

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

... een vast contract kreeg. En dat in deze tijd! Wat ben ik (nog steeds) onwijs blij, en trots en dankbaar voor het vertrouwen. Ik ga nog elke dag met veel plezier naar mijn werk.

... 12,5 jaar getrouwd was met mijn grote liefde. Soms kan ik hem wel wat aandoen, ben ik ervan overtuigd dat ik beter af ben zonder hem, maar ik weet dat hij de liefde van mn leven is en dat ik nooit zonder hem zou willen.

... afscheid nam van mijn oma. We waren haar al jaren kwijt door Alzheimer. Eind augustus is ze overleden en kreeg ze eindelijk haar welverdiende rust.

... veranderd ben van medicatie, waardoor ik beter in mn vel zit. Het vlakt wel behoorlijk af, maar ik heb geen enorme dalen meer. Ook geen pieken meer dus, maar ik functioneer en dat is voor nu goed genoeg.

... een heerlijke vakantie had met mijn gezin in Zuid-Frankrijk. Ik had nog steeds moeite met dingen loslaten, maar kon wel genieten van het mooie weer en m’n kinderen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Dec 2020 19:56

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

- z'n 40 x in het ziekenhuis ben geweest, meeste voor mezelf
- in een ambulance heb gezeten op 6 januari, was aan het sporten met mijn moeder toen zij niet lekker werd
- Dat ik mijn opa best wel mis
- Vakantie Griekenland niet doorging
- Nachtje mocht proefslapen in een hotel
- Mini vakantie in eigen land
- 12 jaar getrouwd
- Na 12 jaar eindelijk zwanger. Het blijft bijzonder en hoogtepunt van het jaar
- De behoorlijke achteruitgang van mijn vader. Van sportieve man na nu oud mannetje die amper een meter kan lopen zonder te vallen. Dat maakt mij erg verdrietig en is echt een dieptepunt.
Afbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 31 Dec 2020 21:49

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

- De negentigste verjaardag van mijn oma mee heb kunnen vieren in het buitenland, nog nét voordat Corona echt losbarstte.
- Voor het eerst een mondkapje droeg.
- Voor het eerst thuisonderwijs gaf.
- Flinke stappen heb gezet naar een blijvend gezonder lijf.
- Ben verhuisd.
- Op meditatiecursus ben gegaan.


Jet en Auxo, gecondoleerd met het verlies van jullie oma en tante.
Sarah, zo ontzettend fijn dat je eindelijk zwanger bent! Hoop dat je nog een goede zwangerschap en voorspoedige bevalling hebt.
HG, ik had wel de problemen op de oude school nog meegekregen, maar niet dat ze geswitcht zijn. Wat fijn dat dat goed heeft uitgepakt! Niets zo naar als je kinderen ongelukkig zien.
Wat verdrietig en heftig Fantine, voor jou ook Marsy.

Mooi om van iedereen te lezen trouwens, iedereen die zwanger is geraakt/bevallen is dit jaar nog van harte gefeliciteerd!
<<

Anoniem315

Bericht 31 Dec 2020 23:13

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

... op de valreep nog even een verkeersboete uit de brievenbus haal. 6km te hard. Rukkers!!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 31 Dec 2020 23:21

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

... verhuisde naar een nieuw fijn huis! Midden in verbouwing, maar ik voel me al erg thuis.

... teamleider werd & veel taken erbij kreeg!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 31 Dec 2020 23:25

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

Exogenesis schreef:... op de valreep nog even een verkeersboete uit de brievenbus haal. 6km te hard. Rukkers!!


Was toch echt je eigen voet hoor, of ben je die aan het uitschelden? :wink:
<<

Anoniem315

Bericht 31 Dec 2020 23:52

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

Scandic schreef:
Exogenesis schreef:... op de valreep nog even een verkeersboete uit de brievenbus haal. 6km te hard. Rukkers!!


Was toch echt je eigen voet hoor, of ben je die aan het uitschelden? :wink:


Ja, mijn voet en mijn tenen inderdaad. Rukkers! Het ontbreekt ze aan zelfbeheersing.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 01 Jan 2021 13:55

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

... waar in ik een enorme persoonlijke groei heb doorgemaakt
... ik het beste jaar op zakelijk gebied heb gehad
... ik "tante" ben geworden van het kindje van mijn beste vriendin
... ik het erg moeilijk had tijdens de eerste lockdown
... ik een punt zette achter een vriendschap

Het voelt voor mij eigenlijk helemaal niet als een mega slecht jaar. Het was niet altijd makkelijk, maar kijk er toch best positief op terug :)
<<

Anoniem309

Bericht 02 Jan 2021 01:28

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

Wat een mooi topic. Iedereen heeft natuurlijk zijn leuke en minder leuke dingen maar mooi om zo terug te blikken.

.. vrijwel dagelijks het verdriet om Y heb gevoeld maar daar inmiddels wel een bepaalde vrede mee heb.
.. diepe dalen had waar ik gelukkig ook steeds weer uit opgekrabbeld ben.
.. veel rust heb gehad.
.. echt aan mijn geestelijke herstel heb kunnen werken.
.. opnieuw zwanger ben geworden.
.. 5 jaar ben getrouwd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Jan 2021 00:10

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

-een nieuwe baan in een andere branche heb gevonden en daar ook een prachtige promotie heb 'gekregen'.
-Vrienden ben verloren
-Thuis ontzettend ben gaan waarderen
-Drie enorm zonnige en heerlijke weken op vakantie ben geweest in Nederland
-mijn kleine mannetje voor het eerst naar groep 1 heb gebracht
-expert in Teams en zoom ben geworden.

Een jaar geleden werkte ik nog hutjemutje in de detailhandel. Nu heb ik een kantoorbaan, werk thuis en heb heel veel collega's nog nooit ontmoet. Heel vreemd maar heel blij met deze stap.
R. 2013
D. 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 06 Jan 2021 08:19

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

2020 was het jaar waarin ik:
- heel veel alleen voor de kinderen heb gezorgd
-lekker veel buiten ben geweest
- we een complete bovenverdieping en dak gestript en vernieuwd hebben
- ik ontzettend moe was maar mn energie weer hersteld hebt
- gezonder ben gaan leven en meer ben gaan bewegen aan het eind van het jaar.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Jan 2021 14:36

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

- eindelijk afstudeerde. Ik denk toch wel de grootste mijlpaal in de afgelopen 6 jaar haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 06 Jan 2021 18:09

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

- mezelf behoorlijk ben tegengekomen
- thuis kwam te zitten met een burn-out
- (daardoor) meer tijd voor mezelf ben gaan vrijmaken
- een andere levensstijl aangegaan ben
- begonnen ben met hardlopen en na de 5 de 10km heb opgebouwd
- (door bovenstaande 2 dingen) 15 kilo ben afgevallen
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Jan 2021 19:02

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

- in een nieuwe baan ben begonnen. Na 12 jaar in het VO ben ik het basisonderwijs ingegaan.

- heb besloten mezelf om te scholen tot therapeut. Inmiddels een half jaar bezig, naast m’n nieuwe baan. Over anderhalf jaar ben ik speltherapeut. Heb er nog geen moment spijt van gehad.

- deze twee bovenstaande zaken gecombineerd: dit jaar heb ik eindelijk de ballen gehad om een sluimerend gevoel van ontevredenheid om te zetten in daden. Doodeng vond ik het. En het komt uiteindelijk allemaal goed.
#teammaple🍁
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Jan 2021 19:50

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

- Vast contract kreeg en dat tijdens dat corona er al was. Eindelijk na 10 jaar her en der gewerkt te hebben.
- Relatie na ruim 10 uit ging.
- 2e kerstdag ik ergens iets poste en daar een dame op reageerde waar ik nu leuk contact mee heb.
- Veel ben gaan mountainbiken (oa met broertje).
- Voor het eerst oom werd van een neefje.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Jan 2021 23:19

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

- op de valreep van 2019 de beslissing had genomen om mijn vaste baan op te zeggen

-14 maart (dag voor de 1ste horeca sluiting) mijn laatste dag had als 5,5 jaar chef-kok

- er in de periode die volgde achter kwam dat ik een burn-out had

- een periode van een paar maanden veel over mezelf geleerd heb, en veel gesprekken gehad met praktijkondersteuner en psycholoog

- heel veel heb gewandeld met m’n hondje

- op mijn verjaardag in juli, na 11,5 jaar ten huwelijk ben gevraagd

- bij het zoeken naar de trouwlocatie, tegelijk ook een nieuwe baan (in de horeca, op 3 min fietsen) gevonden heb!

- hier 1 december begonnen ben, en het heel goed voelt!!
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 19 Jan 2021 22:12

Re: 2020 was het jaar waarin ik...?

Wat een mooi topic!

--- dat de vakantie naar Bonaire niet doorging (wat voelde als een opluchting met de Corona), we hebben genoten van vakantie thuis en dat we uiteindelijk toch op huwelijksreis konden naar de Ginkelse Heide.

--- enorm genoot van de lockdown, het veel alleen zijn, dagenlang in het zonnetje in de tuin, veel naar mijn verzorgpaard. Veel meer tijd doordat sociale verplichtingen wegvielen en de sportschool dicht was.

--- Fanatiek werd met home workouts en allerlei sportspullen aanschafte, o.a. een barbell en spinningfiets.
--- Vervolgens weer heel blij werd van de tijd dat de sportscholen wel weer open waren.

... Bleef doorwerken in een cruciaal beroep en te maken kreeg met aardig wat maatregelen op werk, werken met beschermingsmiddelen, dan weer een covid test. Bijna alle trainingen die ik zou geven werden geannuleerd, waardoor ik veel meer op de afdeling stond.

--- Ben getrouwd met mijn man! Dat we eigenlijk juist door Corona enorm veel geluk hadden dat die goede fotograaf, mooie locatie etc.nog gewoon beschikbaar waren.

--- Veel zorgen en verdriet rondom onze katten binnen 1 maand tijd. De poes moest 2x achter elkaar een ingreep ondergaan. Een van de katers ging totaal onverwacht binnen enkele dagen enorm achteruit en hebben we helaas in moeten laten slapen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers