Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maak de zin af..

<<

Anoniem162

Bericht 27 Nov 2013 14:44

Re: Maak de zin af..

ChiQ schreef:
Mirthe schreef:Viel ik in een diep gat. Ik wilde slapen.

Was je depressief?


ja helaas wel. Nu 2 jaar later gaat het eindelijk de goede kant op, na veel therapie.
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:58

Bericht 28 Nov 2013 00:20

Re: Maak de zin af..

.....is hij echt van ons? En toen we naar huis mochten dacht, hippie hij is echt vanons en we mogen hem meenemen! ( en soms nog steeds denk ik dat ik droom en dat ik elk minuut wakker kan worden....)
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Nov 2013 00:27

Re: Maak de zin af..

Was ik zo gelukkig, dat ze mijn been er wel af mochten halen. Dat bleef ik ook maar zeggen, maar ik was ook best wel van de kaart.
R. 2013
D. 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 28 Nov 2013 00:38

Re: Maak de zin af..

Was ik zo trots! Op mn meisje en op mezelf! Wel was ik overdonderd door alles.

Zo gek:nu precies een jaar terug werd ik wakker met kramp en 2 1/2 uur later was ze er!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 28 Nov 2013 01:07

Re: Maak de zin af..

... begreep ik eindelijk waarom we op tijd naar bed moesten vroeger.
... begreep ik waarom mama nooit meteen antwoordde.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 28 Nov 2013 01:09

Re: Maak de zin af..

...bleek ik vet, vadsig, hangend qua vel, depressief, getraumatiseerd en al snel doodop. En toch ook happy. Raar!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 28 Nov 2013 01:19

Re: Maak de zin af..

... was ik nog onder invloed van de medicijnen en kon ik niet geloven dat dat mannetje uit mij kwam. Ik begreep er op dat moment nog vrij weinig van en heb vol ongeloof naar hem liggen staren.

Een uurtje of 2 later zou mijn antwoord zijn geweest: .... heb ik gehuild van geluk en waarschijnlijk de hormonen. (ik die altijd zo nuchter was/is)
Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 28 Nov 2013 08:29

Re: Maak de zin af..

... voelde ik me vrijwel meteen intens gelukkig en was ik enorm verbaasd dat het een meisje was.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 28 Nov 2013 08:35

Re: Maak de zin af..

Haha pineco il wilde precies het zelfde zeggen! Ik heb heel lang gedacht dat het een jongetje zou worden.

Verder dacht ik wat voelt ze warm! Dat had ik helemaal niet verwacht.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 28 Nov 2013 08:40

Re: Maak de zin af..

Grappig Jezzie! Ik had de eerste keer eigenlijk helemaal geen voorgevoel, maar iedereen in onze omgeving zei dat alles erop wees dat we een jongetje zouden krijgen. Hoewel ik er eigenlijk niet in geloof, ben ik het blijkbaar onbewust zelf ook gaan denken ;-) Mijn man was ook enorm verbaasd! En bij de tweede dacht ik weer dat het een jongetje was, omdat ik anders zwanger was dan bij de eerste. Slaat ook nergens op natuurlijk, maar toch. En eigenlijk heb ik nu weer sterk het gevoel dat het een jongetje wordt, ben daardoor ook wel extra nieuwsgierig naar het geslacht ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 28 Nov 2013 08:46

Re: Maak de zin af..

Pineco schreef:Grappig Jezzie! Ik had de eerste keer eigenlijk helemaal geen voorgevoel, maar iedereen in onze omgeving zei dat alles erop wees dat we een jongetje zouden krijgen. Hoewel ik er eigenlijk niet in geloof, ben ik het blijkbaar onbewust zelf ook gaan denken ;-) Mijn man was ook enorm verbaasd! En bij de tweede dacht ik weer dat het een jongetje was, omdat ik anders zwanger was dan bij de eerste. Slaat ook nergens op natuurlijk, maar toch. En eigenlijk heb ik nu weer sterk het gevoel dat het een jongetje wordt, ben daardoor ook wel extra nieuwsgierig naar het geslacht ;-)


Ja snap dat je nu heel nieuwsgierig bent!
Ik vroeg mijn vriend toevallig de avond voor de bevalling wat hij dacht. Hij zei toen en meisje. Maar ik mijn omgeving dacht ook veel dat het een jongetje zou zijn.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 28 Nov 2013 09:46

Re: Maak de zin af..

...was ik nog helemaal overdonderd van de geboorte, alles leek zo snel te zijn gegaan. Was gelijk verliefd op dr, maar ook had ik het gevoel van 'is ze echt van ons? Mogen we haar straks mee nemen?' Zo raar
J. 07-11-2012
<<

Anoniem58

Bericht 28 Nov 2013 09:46

Re: Maak de zin af..

Toen ik moeder werd... Ik denk dat ik al moeder was tijdens de zwangerschap, toen Christian geboren werd ging niet ineens de hemel open bij mij. De bevalling vind ik het mooist wat ik ooit heb meegemaakt, maar er "gebeurde" niet ineens iets met mij.
Nu ik al jaren moeder ben kan ik wel opnoemen wat ik vroeger niet begreep, de zorgen van mijn ouders bijvoorbeeld.
<<

ChiQ

Bericht 28 Nov 2013 10:13

Re: Maak de zin af..

Caroow schreef:Was ik zo gelukkig, dat ze mijn been er wel af mochten halen. Dat bleef ik ook maar zeggen, maar ik was ook best wel van de kaart.

Hahahhahahahaha!!!
<<

ChiQ

Bericht 28 Nov 2013 10:16

Re: Maak de zin af..

Mirthe schreef:
ChiQ schreef:
Mirthe schreef:Viel ik in een diep gat. Ik wilde slapen.

Was je depressief?


ja helaas wel. Nu 2 jaar later gaat het eindelijk de goede kant op, na veel therapie.

Wat erg voor jullie. Ik was daar heel bang voor. Een week na mijn bevalling, toen ik 3 dagen thuis was, kwam De Gelukkige Huisvrouw op tv, ik heb die film gekeken, ik was zo bang om ook in een depressie te raken.
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 28 Nov 2013 14:10

Re: Maak de zin af..

Toen ik moeder werd...mocht ik m'n zoon heel even aanraken door de couveuse heen en lag ik daarna alleen, rillend, op de verloskamer, (gelukkig nog even) niet beseffend wat voor tijd ons te wachten stond.

Toen ik voor de 2e keer moeder werd...geloofde ik niet dat ik zo'n groot kind (in mijn ogen) op de wereld had gezet (3995 t.o.v. 1306). En was ik dolblij dat alles goed ging met J.ulia!
<<

Anoniem261

Bericht 28 Nov 2013 14:15

Re: Maak de zin af..

... dacht ik wow wat een hoop haar! Dat is na een paar weken bijna allemaal uitgevallen helaas :wink:
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 28 Nov 2013 14:35

Re: Maak de zin af..

Maakte ik me om veel dingen minder zorgen. Mijn meisje ging voor alles. Ik werd veel relaxter.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 28 Nov 2013 15:29

Re: Maak de zin af..

toen ik voor het eerst moeder werd was ik zwaar aan de diaree en moe en dacht ja maar zo had ik het me niet voorgesteld..

toen ik voor de tweede keer moeder werd dacht ja zo hoort het te zijn en ik was gelijk gek op ons kleine meisje
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers