Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Trouwen in 2021

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Jan 2021 21:44

Re: Trouwen in 2021

Wat balen mamsie. Ik hoorde vandaag op mijn werk (trouwlocatie) dat er alweer veel bruiloften worden verzet.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2021 09:50

Ik had voor 27 januari een afspraak staan om trouwjurken te gaan passen. Deze afspraak is verzet naar 10 februari. Hoop zo dat deze wel door kan gaan! Ik merk echt dat ik er in dit nieuwe jaar veel mee bezig ben. Heb is nu echter ofzo.

Bij jullie nog veranderingen/vorderingen?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2021 11:48

Ohhh mamsie wat naar voor jullie dat het weer op losse schroeven staat 😓 Hebben jullie al nagedacht over een alternatief of nog een jaar uitstellen?

Kreeft ik hoop ook voor je dat het dan wel door kan gaan. De winkel waar ik mijn jurk heb gekocht gaat nu aan huis mensen jurken laten passen. Je moet wat he..

Rixt hoe was jullie GP, hebben jullie een fijne dag gehad?
If you never try, you'll never know!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Jan 2021 18:42

Scandic, ik weet het allemaal niet meer en ik ben er bijna helemaal klaar mee. We hebben zo lang gewacht met trouwen omdat we het helemaal zo wilde kunnen doen zoals we het willen. Het is natuurlijk al verzet en alles is al anders gelopen en ik denk dat we het nu in juni nog niet zo kunnen doen zoals we willen. Dus ja geen idee wat we gaan doen, toch door laten gaan met aanpassingen of weer verzetten naar volgend jaar.
Beide opties vind ik eigenlijk niks, we hebben niet voor niets zo lang gewacht om het dan alsnog niet te kunnen doen zoals we willen. Weer verzetten naar dezelfde datum een haar verder is lastig want dat is een zondag. Een andere datum kiezen is eigenlijk ook niet wenselijk omdat wij dus officieel al (stiekem) 26-06-2020 voor de gemeente getrouwd zijn (wij moesten ons geregistreerd partnerschap omzetten in een huwelijk en dat zou dit jaar niet kunnen omdat het dan op een zaterdag valt). Ik wil geen uitnodigingen, ringen etc met een andere datum dan 26 juni.

De zaak waar mijn jurk vandaan komt doet dat ook! Waar heb jij je jurk gekocht?
Kun je nagaan ik heb in juli 2019 mijn jurk uitgezocht.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties