Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op buik laten slapen

<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 27 Nov 2013 23:02

Re: Op buik laten slapen

L sliep onrustig op haar rug en werd rustig wanneer ze op haar buik lag. Met bijna 5 weken overdag beneden op haar buik laten slapen (zodat ik er zicht op had). Ik zag dat ze haar hoofdje makkelijk draaide en met 5 weken besloten om haar ook 's nachts op haar buik te laten slapen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Nov 2013 23:06

Re: Op buik laten slapen

Vanaf dat ze kon draaien. In het begin legde ik haar 'savonds nog wel eens terug, maar uiteindelijk draaide ze toch ergens in de nacht weer op haar buik, dus toen ben ik er 'savonds maar mee opgehouden
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Nov 2013 23:16

Re: Op buik laten slapen

Liggen jullie kinderen ook wel eens op hun zij te slapen? R wel, met een armpje onder zijn hoofd, ziet er heel lief uit.
R. 2013
D. 2016
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 28 Nov 2013 01:30

Re: Op buik laten slapen

Hij begon er zelf mee met een maand of 2/3 maar kon toen ook prima terug draaien dus ik vond het geen probleem.
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 28 Nov 2013 09:32

Re: Op buik laten slapen

Caroow, ja hij slaapt ook heel vaak op zijn zij. Zo hebben we het in het begin zelfs in het ziekenhuis geleerd omdat hij maar bleef spugen.
<<

ChiQ

Bericht 28 Nov 2013 09:43

Re: Op buik laten slapen

Highway schreef:
ChiQ schreef:Julian slaapt al vanaf dat hij 4 maanden is op zijn buik. Is niet tegen te houden, maar hij gaat ook 't hele bed door, soms gaat ie zelfs zitten en slapen haha.

Maar kan S. nog niet terugdraaien dan?


Nee, S loopt wat achter qua ontwikkeling, ze kan alleen nog 1 kant op rollen en sinds 2 weken zitten. (niet uit zichzelf)

He, dat heb ik helemaal gemist. Ik snap dat je je zorgen maakt omdat ze niet kan terugdraaien maar ik weet van Julian dat als hij 's nachts iets wil en 't lukt niet, bijv overdwars liggen, dat ie na een paar min al begint te roepen en huilen, dus ik denk dat als S echt niet goed ligt ze je wel roept.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 28 Nov 2013 11:16

Re: Op buik laten slapen

Caroow schreef:Liggen jullie kinderen ook wel eens op hun zij te slapen? R wel, met een armpje onder zijn hoofd, ziet er heel lief uit.

Ja, met armpje onder haar, of helemaal uitgestrekt. Echt als een mensje haha(ipv baby bedoel ik dan)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem261

Bericht 28 Nov 2013 14:22

Re: Op buik laten slapen

M. ligt vanaf dat ze kan rollen ook vaak op haar buik. We hebben een aerosleep dus van mij mag het. Was ook niet tegen te houden haha. De laatste maanden ligt ze in allerlei houdingen in bed, erg grappig om te zien soms.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 28 Nov 2013 14:25

Re: Op buik laten slapen

Vanaf dat ze beide kanten op kon draaien, met 6 maanden geloof ik.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron