Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Auto huren

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 31 Dec 2020 11:21

Re: Auto huren

Jij zei dat je het zo enorm relevant vond dus ik vroeg me af hoezo. :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 31 Dec 2020 11:24

Re: Auto huren

Maple schreef:Mensen... er vliegen serieus nog steeds mensen af en aan naar het buitenland he. Waarom zouden we dan nu wat vinden van de keuze van Whatever om naar Antwerpen te gaan, waarvoor zij een constructie bedenkt waar ze, eenmaal over de grens, in theorie niet eens mensen tegen komt, los van haar date? Alleen omdat er een grens tussen zit? Er zijn tienduizenden mensen bínnen de Nederlandse landsgrenzen die onverstandiger met alle risico’s om gaan dan Whatever en haar date nu.


Dankjewel ♡ Ik vind het dus inderdaad meer een principe kwestie dan een daadwerkelijk covid risico en aangezien zelfs die regels het niet eens volledig verbieden vind ik het zonde om iets met potentie mis te lopen. Zeker omdat dit een langdurig probleem is terwijl ik 32-34 ben en stiekem best graag liefde zou vinden ergens deze jaren.

En die keuze is niet op basis van het argument dat alle anderen zoveel risicovoller dingen doen, of "er vliegen nog steeds mensen een weekje naar gran canaria dus dan kan dit ook wel". Maar meer omdat dit risico op deze manier objectief verwaarloosbaar is en de regels daarin een beetje voorbij gaan aan het doel en ik op basis daarvan de keuze maak dat ik het toch doe.

(en ik denk ergens ook dat het makkelijk oordelen is als je al een carriere en gezinnetje hebt en je leven niet al een jaar op pauze staat door covid terwijl je al 33 bent - ik had denk ik meer begrip en compassie verwacht van je UN, ik ben een beetje verbaasd, maar goed ik zal het erbij laten, je mag vinden wat je vindt)
Laatst gewijzigd door Whatever op 31 Dec 2020 11:33, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 31 Dec 2020 11:24

Re: Auto huren

Hé Whatever, ik verhuur mijn auto altijd zelf via Snappcar, maar ik zou het aanraden. Verhuur is incl. 24/7 pechhulp en all-risk verzekering.
Je moet alleen even kijken of je verhuurder ook accepteert dat je naar het buitenland gaat met de auto.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 31 Dec 2020 11:25

Re: Auto huren

Whatever schreef:Jij zei dat je het zo enorm relevant vond dus ik vroeg me af hoezo. :)

Naja ik laat het er graag bij want het wordt anders toch die discussie. En dat zou ik jammer vinden voor het topic, voor de oudejaarsdag en voor iedereens gemoed :)
#teammaple🍁
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 31 Dec 2020 11:30

Re: Auto huren

Wat leuk Whatever, dat je een leuke vent hebt ontmoet. Wij gaan wel eens in Antwerpen naar de bioscoop, dat zou ik nu niet doen, maar voor een potentiële liefde snap ik je afweging goed. We proberen allemaal zoveel mogelijk binnen de covid-regels ons leven te leiden en soms betekend dat dat je er net buiten stapt. Je doet het zo min mogelijk, houdt je aan de regels, weegt risico’s af. Ik snap je keuze en ik hoop dat je het fijn hebt!

En ehh wat auto’s betreft heb ik geen ervaring en ik kan je onze auto niet lenen want we hebben er op het moment maar 1 haha, bovendien ben je dan ook al bijna in Antwerpen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 31 Dec 2020 11:41

Re: Auto huren

Kun je niet van iemand een auto lenen?
De mijne staat het weekend stil, maar dan moet je wel eerst met de trein naar Eindhoven..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 31 Dec 2020 11:56

Re: Auto huren

Sam schreef:Kun je niet van iemand een auto lenen?
De mijne staat het weekend stil, maar dan moet je wel eerst met de trein naar Eindhoven..


Niet heel gemakkelijk nee. De meeste mensen die ik hier in Amsterdam ken hebben ook geen auto, de ene persoon die wel een auto heeft, gaat zaterdag zelf op bezoek bij kennissen en heeft hem nodig. Mijn ouders hebben ook hun auto zelf nodig (en wonen op 2 uur mer ov). Enige optie zou nog zijn van een vriendin, maar die woont in driebergen en dat is ook al best wat gedoe met OV om daar te komen en dan kan je haast nog beter gewoon direct de trein naar Antwerpen pakken en dat wil ik dus eigenlijk liever niet haha.

Maar ik denk dat het of snapcar of Diks autoverhuur wordt en ik ga straks eens berichtje sturen/bellen of ik ermee naar antwerpen mag.

@Pompoen: alsnog heel erg bedankt voor je reactie en lieve woorden, want wel heel fijn om te horen (ook van anderen) dat er ook wel begrip is voor mijn afweging/keuze. :heart:
<<

Anoniem296

Bericht 31 Dec 2020 11:58

Re: Auto huren

Snappcar is betrouwbaar en goedkoop. Ik zou dan kiezen voor een keyless Snappcar. Woon je in Amsterdam? Dan heb ik wel een tip voor je voor een betrouwbare optie met voldoende vrije km waarmee je naar t buitenland mag.

Edit: zie nu je laatste reactie. Je woont dus in Amsterdam, ik stuur je even een PM.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 31 Dec 2020 17:47

Re: Auto huren

Denk ook aan evt parkeerkosten. Antwerpen is niet goedkoop.... Tenzij je bij hem vrij kunt parkeren evt.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 31 Dec 2020 19:43

Re: Auto huren

De controles worden wel aangescherpt door België.
https://www.nu.nl/facebooklinks/6099628 ... grens.html
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers