Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 25 Nov 2013 11:03

Re: Action topic

TukTuk schreef:Hier ook een action verslaafde.. Toen ik nog niet samenwoonde, hadden we geen action in de stad waar ik woonde. Dus als ik dan naar mijn vriend ging, wilde ik altijd even langs de action (Ben naar het dorp verhuisd waar hij al woonde).
En mijn vriend werd gewoon echt gek van me.. Dus waar draaide het uiteindelijk op uit, dat ik een bus een uur eerder pakte, zodat ik eerst langs de action kon voordat ik naar hem toe ging, hij blij omdat hij niet mee hoefde en ik blij dat ik langs de action kon :thumbup:


Misschien is het een idee voor mensen zoals jij en ik om een chip ingeplant te krijgen en zodra je door dat hekje zeg maar gaat dat er zo'n grote ronde lamp ronddraait die je bij de brandweer ed ziet. Op die manier kan je geen enkele Action betreden. :^^:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 25 Nov 2013 17:02

Re: Action topic

hebben ze ook agenda's bij de action? (voor volwassenen)
<<

Anoniem9

Bericht 25 Nov 2013 17:06

Re: Action topic

Ja! Laatst eentje gekocht met effen blauwe kaft. En van binnen grote ruimtes om te schrijven. Ik meende dat hij € 2,79 kostte.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Nov 2013 22:08

Re: Action topic

Ja ik heb van de week een simpele agenda gekocht voor €0, 70 cent!
D. 16-8 en J. 27-11
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Nov 2013 09:20

Re: Action topic

Geen geld. Ik heb ze ook graag simpel en goedkoop, het is maar papier.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 26 Nov 2013 10:35

Re: Action topic

Mijn broer zei: kleine dikke, met per dag een pagina. Hij dacht dat die van de action kwamen. ?!
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Nov 2013 22:47

Re: Action topic

De zachte huispakken zijn er weer, heb er een gekocht, helaas geen roze in mijn maat dus maar een donkergrijze.
<<

Anoniem 53

Bericht 27 Nov 2013 23:12

Re: Action topic

Ik heb echt heerlijke huissokken gekocht vanmiddag!
<<

Nyx

Bericht 27 Nov 2013 23:19

Re: Action topic

Ik ben vanmiddag weer bij de Action geweest. Zoals ik al eerder vertelde koop ik daar mijn shampoo. Hebben ze mijn shampoo uit de handel genomen. :( Nu heb ik die van Hegron? Kijken of dat wat is. En vriendin appte toen ik in de rij bij de Action stond, dat zij ook in de Action stond in een andere plaats en welke kapstok ik wilde. We hadden gelukkig dezelfde voor ogen.

Maar men, wat is het hier in de Action continu druk. Het is echt niet leuk meer om even te snuffelen. Vandaag waren alle kassa's open en de rijen stonden tot het midden van de winkel en zo klein is onze winkel helemaal niet. Moet zeggen dat het hier in alle winkels heel erg druk is. Zal wel te maken hebben met de feestdagen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
<<

Anoniem123

Bericht 28 Nov 2013 08:06

Re: Action topic

Ik heb ook bepaalde filialen waar ik liever niet kom, zoals in Hoorn. Wel om even mee te lopen met een ander, maar echt goed dingen bekijken kan ik daar niet. Daar is het altijd druk.

Maar idd zo rond de feestdagen is het extreem druk, En voor mensen die er werken is het niet fijn werken. Mensen zijn saggerijnig omdat ze even wat langer moeten wachten etc. Maar ik vond het wel altijd een gezellige tijd!
(in tegenstelling tot de eerste weken in januari dan waren de dagen haast niet door te komen zo rustig)
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 28 Nov 2013 09:07

Re: Action topic

Hier is het ook al extreem druk bij de Action. Natuurlijk voor de feestdagen. Maar goed ik zal er niet over klagen :P
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Nov 2013 09:38

Re: Action topic

Nyx schreef:Ik ben vanmiddag weer bij de Action geweest. Zoals ik al eerder vertelde koop ik daar mijn shampoo. Hebben ze mijn shampoo uit de handel genomen. :( Nu heb ik die van Hegron? Kijken of dat wat is. En vriendin appte toen ik in de rij bij de Action stond, dat zij ook in de Action stond in een andere plaats en welke kapstok ik wilde. We hadden gelukkig dezelfde voor ogen.

Maar men, wat is het hier in de Action continu druk. Het is echt niet leuk meer om even te snuffelen. Vandaag waren alle kassa's open en de rijen stonden tot het midden van de winkel en zo klein is onze winkel helemaal niet. Moet zeggen dat het hier in alle winkels heel erg druk is. Zal wel te maken hebben met de feestdagen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.



Heb jij die 2 in 1 van Hegron, zo'n rode fles? Zo ja, die heb ik, is heerlijk spul vind ik. Hegron, vind ik sowieso een fijn merk.
Ik was gister in mijn ouder woonplaatst in de Action, was er voor de 2e keer en ondanks dat het woensdagmiddag was was het er beide keren totaal niet druk.
<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 11:48

Re: Action topic

CBL; Het is wel een rode fles, maar de mijne is voor gekleurd haar en dan geur Peach. Zal pas over een week weten of het ook echt iets is, want mijn andere shampoo is nog niet helemaal op.

Door de drukte in de winkels loop ik voor in de tijd. Ik heb het idee dat het volgende week al Kerst is. Ik ben dan ook Sinterklaas compleet vergeten en al helemaal dat deze feestavond natuurlijk ook nog moet komen. Ik moet zelf ook nog op cadeautjestocht. En dat zal ook wel allemaal Action dingen zijn. Kan ik nog weer terug, haha.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Nov 2013 13:29

Re: Action topic

Die ken ik niet. Die van mij is met Aloe vera en met groene tekst. Die van jouw hebben ze volgens mij niet waar ik altijd shop.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 28 Nov 2013 19:20

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Nyx schreef:Ik ben vanmiddag weer bij de Action geweest. Zoals ik al eerder vertelde koop ik daar mijn shampoo. Hebben ze mijn shampoo uit de handel genomen. :( Nu heb ik die van Hegron? Kijken of dat wat is. En vriendin appte toen ik in de rij bij de Action stond, dat zij ook in de Action stond in een andere plaats en welke kapstok ik wilde. We hadden gelukkig dezelfde voor ogen.

Maar men, wat is het hier in de Action continu druk. Het is echt niet leuk meer om even te snuffelen. Vandaag waren alle kassa's open en de rijen stonden tot het midden van de winkel en zo klein is onze winkel helemaal niet. Moet zeggen dat het hier in alle winkels heel erg druk is. Zal wel te maken hebben met de feestdagen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.



Heb jij die 2 in 1 van Hegron, zo'n rode fles? Zo ja, die heb ik, is heerlijk spul vind ik. Hegron, vind ik sowieso een fijn merk.
Ik was gister in mijn ouder woonplaatst in de Action, was er voor de 2e keer en ondanks dat het woensdagmiddag was was het er beide keren totaal niet druk.

Die 2 in 1 heb ik ook. Ik vind 'm ook écht geweldig!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 19:43

Re: Action topic

2-in-1 gebruik ik nooit, omdat de conditioner in het prouct niet goed genoeg is. Dus vandaar mijn keuze om shampoo en conditioner te gebruiken.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 28 Nov 2013 20:14

Re: Action topic

Hier ook extreem druk in de Action, de rij stond serieus tot achter in de winkel (grote action). Maar de rij liep vlot door en iedereen kletste met elkaar dus het was best gezellig even. Mijn score: spulletjes voor een kerstkrans: een zakje met 3 soorten mos voor 0,99 en een zakje met dennenappels, appelschijfjes, kaneelstokjes etc voor 0,69. En een bakje vogelvoer. (0,69 geloof ik)
<<

Anoniem20

Bericht 28 Nov 2013 21:41

Re: Action topic

Deze ziet er ook wel leuk uit Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 28 Nov 2013 21:46

Re: Action topic

Dit is toch echt wel ver gezocht van de action..
Een sneeuwbalmaker..
Afbeelding
<<

Anoniem20

Bericht 28 Nov 2013 21:48

Re: Action topic

Huh, en kun je er dan ook mee gooien? Raar ding....
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 28 Nov 2013 22:05

Re: Action topic

TukTuk schreef:Dit is toch echt wel ver gezocht van de action..
Een sneeuwbalmaker..
Afbeelding

De Hema verkoopt ook die dingen. Ik vind het wel vrij zinloos haha
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem30

Bericht 28 Nov 2013 22:07

Re: Action topic

Juani, die heb ik! Is een gigantische run op bij de Action hoorde ik en las ik op Facebook, hier lag een schap vol :thumbup:
<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 22:10

Re: Action topic

Hahaha, ik vind hem leuk! Niet koud in de handen, maar wel koud in de nek.
<<

Anoniem30

Bericht 28 Nov 2013 22:12

Re: Action topic

Nyx schreef:Hahaha, ik vind hem leuk! Niet koud in de handen, maar wel koud in de nek.


Ik vraag me af of het echt goed werkt :P
<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 22:19

Re: Action topic

Pippa schreef:
Nyx schreef:Hahaha, ik vind hem leuk! Niet koud in de handen, maar wel koud in de nek.


Ik vraag me af of het echt goed werkt :P


Denk het niet. Maar dat ronde ding leeggooien in een nek van een ander werkt vast. :)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers