Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Anoniem58

Bericht 26 Nov 2013 14:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Christian is gisteren allen naar school gelopen en hij vond het heel stoer van zichzelf, dus ik vroeg of hij het niet gezelliger vind als ik mee loop, zijn antwoord:" jawel, maar het word toch ook eens tijd dat ik een grote knul word!"
<<

Anoniem16

Bericht 26 Nov 2013 23:16

Re: Leuke uitspraken-topic!o

R en ik hadden vandaag pepernoten gebakken, hij vond ze enorm lekker en mijn voorstel om er een paar voor papa te bewaren werd eigenlijk al niet gedeeld... Maar goed toch een paar apart gelegd, papa komt thuis en moet natuurlijk meteen die pepernoten zien.

Ja papa die mag jij proeven, kijk ik zal laten zien hoe je moet proeven... En meneer eet zo alle pepernoten op haha
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 27 Nov 2013 10:26

Re: Leuke uitspraken-topic!o

Printje schreef:R en ik hadden vandaag pepernoten gebakken, hij vond ze enorm lekker en mijn voorstel om er een paar voor papa te bewaren werd eigenlijk al niet gedeeld... Maar goed toch een paar apart gelegd, papa komt thuis en moet natuurlijk meteen die pepernoten zien.

Ja papa die mag jij proeven, kijk ik zal laten zien hoe je moet proeven... En meneer eet zo alle pepernoten op haha


hahaha
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 27 Nov 2013 11:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dochter kan de r nog niet zo goed zeggen, en als je haar vraagt wat ze wil eten is het antwoord steevast een klootje vlokken (broodje met vlokken dus) :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 27 Nov 2013 12:26

Re: Leuke uitspraken-topic!

Zoon heeft vandaag met papa een nieuw woord geleerd: kip. Alleen draait hij de medeklinkers om. :laughcry:
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 13:10

Bericht 27 Nov 2013 13:40

Re: Leuke uitspraken-topic!

Als ik later groot ben wil ik ook zo'n pasje als mama want dan heb je altijd centjes..
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 27 Nov 2013 21:15

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dochter wilde vanmiddag met me spelen. Ze gaf me steeds opdrachten: 'ja, mama, even hier gaan staan. Nee, niet zo! Ja, zo! En dan hier naartoe' enz. enz.
Op een gegeven moment zei ik dus: 'ook nog eisen stellen he'.
Haar reactie: Ja! ijsje bestellen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 27 Nov 2013 21:35

Re: Leuke uitspraken-topic!

amaryllis schreef:Als ik later groot ben wil ik ook zo'n pasje als mama want dan heb je altijd centjes..


Heerlijk die kinder logica! :)

Laatst stond ik binnen bij de pinautomaat in de Hema te pinnen. Toen liep toevallig mijn tante voorbij en ik riep 'ik kom er zo aan' Zegt S. ineens 'Wij komen zo hoor, mama pakt even wat centjes van de Hema'
<<

Anoniem106

Bericht 28 Nov 2013 15:40

Re: Leuke uitspraken-topic!

I. wil zijn maillot niet aan, maar wel zijn lange sokken (= maillot).
I. krijgt pinkakaas op zijn brood i.p.v. pindakaas.
<<

Anoniem17

Bericht 28 Nov 2013 16:43

Re: Leuke uitspraken-topic!

Razz schreef:
amaryllis schreef:Als ik later groot ben wil ik ook zo'n pasje als mama want dan heb je altijd centjes..


Heerlijk die kinder logica! :)

Laatst stond ik binnen bij de pinautomaat in de Hema te pinnen. Toen liep toevallig mijn tante voorbij en ik riep 'ik kom er zo aan' Zegt S. ineens 'Wij komen zo hoor, mama pakt even wat centjes van de Hema'

Haha!

Toen ik nog bij de prenatal werkte wilde een kindje een keer heel graag een knuffel hebben. Dus haar moeder zei dat dat niet kon, want daar had mama geen centjes voor. Zegt dat meisje: Maar mama, dan haal je toch even nieuwe centjes uit de muur? :thumbup:
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 28 Nov 2013 16:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

Volgens mij mag je op een woonerf niet hard dan 30 km p/u rijden:
Afbeelding

Volgens mijn dochter mag je op het pleintje verderop niet voetballen.... :thumbup:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Nov 2013 17:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

Piertje schreef:Dochter wilde vanmiddag met me spelen. Ze gaf me steeds opdrachten: 'ja, mama, even hier gaan staan. Nee, niet zo! Ja, zo! En dan hier naartoe' enz. enz.
Op een gegeven moment zei ik dus: 'ook nog eisen stellen he'.
Haar reactie: Ja! ijsje bestellen!


Hihi! :)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 28 Nov 2013 18:40

Re: Leuke uitspraken-topic!

Bolletje schreef:Christian is gisteren allen naar school gelopen en hij vond het heel stoer van zichzelf, dus ik vroeg of hij het niet gezelliger vind als ik mee loop, zijn antwoord:" jawel, maar het word toch ook eens tijd dat ik een grote knul word!"


Oh, wat wijs! Leuk!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 28 Nov 2013 23:20

Re: Leuke uitspraken-topic!

Oh, ja.. dat geld. Dat blijft toch maar een onbegrijpelijk iets voor peuters. Toen ik vertelde dat ik voor iets even geen geld had zei ze ook: "Oh, maar dan pin je toch gewoon even?!"
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 28 Nov 2013 23:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn tante zei vroeger dat ze een geldmachientje in de voorkamer had, heb ik jaren geloofd. Zij haalde nl. altijd geld uit die kamer als ik er was en ze bv iets moest betalen aan mijn moeder. Er zal gewoon een portemonnee hebben gelegen maar ik vond dat jaren heel speciaal zo'n familie met een geldmachine..
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 28 Nov 2013 23:58

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik lees met N. wel eens een boekje waar de zin in staat: "Ziet hij er niet enig uit?" Meestal zegt ze dan nee of ja maar de laatste keer zei ze ineens "Nee, tweeïg!"

Gisteren zaten we samen te ontbijten. Ineens zei ze: "Ik vind mama lief!" Dat herhaalde ze een paar keer en toen werd het : "Ik vind mama nog een keer lief"

Af en toe slaapt ze bij ons in bed 's nachts. Dinsdagochtend werd ze wakker en de eerste halve minuut is ze dan nog wat slaperig maar daarna is ze volop wakker. Ik echter niet :wink: Toen pakte ze m'n gezicht in haar handen en zei: "Mmmm, ik houd van mama. Mama is echt mijn lievelingseten!" :heart:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Nov 2013 07:56

Re: Leuke uitspraken-topic!

Aaaah N. is lief!!! :heart:
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

anoniem196

Bericht 29 Nov 2013 08:27

Re: Leuke uitspraken-topic!

Papa stond te douche en ze zat in de badkamer op het popje..
Papa?? Waarom heb jij daar nog een elleboog??
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 29 Nov 2013 14:00

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik vraag net aan beide of ze een appel willen. Reactie dochter: nee ikke nie appel, ikke wil ehm ehm ehm manda... ehm nee fout ikke wil snoepje!

Toch slim bedacht :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem113

Bericht 29 Nov 2013 14:22

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wij liepen vandaag in de Albert Heijn. In mij. Ooghoek zag iets vallen, bleek een mechanisch zwarte pietje te zijn die aan een stang steeds een koprol maakte.

Ik wijs Ties de zwarte piet en blijf kijken tot hij weer boven was zodat er weer een koprol kwam. Zegt Ties heel enthousiast toen de koprol klaar was "aapie!!"
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 29 Nov 2013 14:39

Re: Leuke uitspraken-topic!

*dubbel*
Laatst gewijzigd door Knillis op 29 Nov 2013 16:01, in totaal 2 keer gewijzigd.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem261

Bericht 29 Nov 2013 15:13

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik moet altijd erg lachen om dit topic :thumbup: , kan niet wachten tot dat hier ook begint haha.

M. zegt een paar losse woordjes (mama, papa, ja). Maar haar favoriete woord is opa. Tegen alles en iedereen. Vorige week zei ze ineens 'opa aap!'. Toeval hoor, maar ik moest er hard om lachen. Vooral omdat m'n schoonvader nogal ehh behaard is :wink:
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 29 Nov 2013 15:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Steep schreef:Aaaah N. is lief!!! :heart:
Ze heeft haar momenten :wink: Pas hadden we het over of dingen hard of zacht zijn. Volgens haar is papa hard en mama zacht :laughcry:
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 29 Nov 2013 18:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

De badmeester van D.aan is nogal ontzettend behaard.
Dus D.aan toen we het over die man hadden: oh, die met die baarden op z'n buik?
En afgelopen week was het die meneer met die veren overal!
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:48

Bericht 29 Nov 2013 19:51

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik vind dit zo'n leuk topic om te lezen! Kan niet wachten tot mijn dochter ook dit soort uitspraken krijgt.
2013
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers