Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

<<

Anoniem16

Bericht 27 Nov 2013 15:07

Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

N krijgt sinds een week of twee opvolgmelk 3 en nu drinkt ze dit dus opeens bijna niet meer leeg. Waar ze is alles nog opdronk hoeft ze nu niet meer en doet ze ook heel raar met haar tong. Ze heeft ook wel tandjes die doorkomen dus misschien heeft het daar mee te maken maar heeft nummer 2 een andere smaak als nummer 3?

Andere verklaring kan zijn dat madame liever uit een beker drinkt en dat hierbij van mij niet mag. Dat duurt me te lang en ze knoeit er nog teveel mee.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Nov 2013 15:13

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

Ik zou zeggen...proef het! :laughcry:
En anders...probeer het uit met een pak melk nr. 2...
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 27 Nov 2013 15:59

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

Anders weer nummer 2 geven.
M:21072011
J :08012014
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 27 Nov 2013 16:12

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

Ja er zit verschil in. Mijn oom werkte bij een merk wat babyvoeding verkoopt en zei toendertijd het volgende:
Opvolgmelk3 is wat zoeter dan Opvolgmelk2. Dit doen ze, omdat kindjes de overgang naar halfvolle melk dan groter vinden, en minder goed drinken. Hierdoor drinken kindjes langer Opvolgmelk en dus verdienen ze er meer geld aan.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem16

Bericht 27 Nov 2013 16:33

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

Aha oke dank je wel..proeven nee dank u hahha smerig spul volgens mij
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 27 Nov 2013 18:21

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

Het kunnen de tandjes ook zijn. Zoals jij beschrijft deed E. ook tijdens de fles. Inmiddels heeft ze al 4 tanden dus fles drinken gaat hier al 3 maanden waardeloos.
<<

Anoniem16

Bericht 27 Nov 2013 18:24

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

Ik zie idd weer een stukje tand doorkomen dus kijk het nog ff aan. Wanneer het zo blijft ga ik weer nmr 2 geven en dan nq haar verjaardag gewone melk.

Bedankt voor je reactie balloon
<<

Anoniem113

Bericht 27 Nov 2013 20:21

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

Wij hadden dat ook in de overgang van 2 naar 3.

Wel stom want wij hadden naar thailand nr 3 meegenomen terwijl hij die niet eerder had gehad. Hij dronk toen heel slecht maar ja kan ook aan de reis,jetlag,klimaat gelegen hebben.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 27 Nov 2013 21:40

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

Bij ons drinkt meneertje al een paar weken geen fles meer. Nu moeten we overal rijstebloem of pap bij gooien en dan met de lepel geven..... Tja...
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 27 Nov 2013 21:49

Re: Verschil in smaak, opvolgmelk 2-3?

teletascha schreef:Bij ons drinkt meneertje al een paar weken geen fles meer. Nu moeten we overal rijstebloem of pap bij gooien en dan met de lepel geven..... Tja...



haha en gewone melk? of ga je dat nog niet proberen?

Ik ga voor die twee mnd geen hele trucjes doos meer uit de kast halen. Ik probeer het nog eens in dr tuitbeker en anders dus melk nmr 2. Wil ze dat niet, dan probeer ik gewone melk.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers