Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oversized trui, maar toch vrouwelijk

<<

Anoniem307

Bericht 08 Dec 2020 23:04

Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Dag- en nachtcreme is opgelost. Nu het volgende.

Ik heb een flared jeans (65% viscose) gekocht. Ik wil daar graag een oversized trui op. Een soort pyjama wat je makkelijk buitenshuis kunt dragen. :P Ik hou van comfy, vooral omdat ik pas in 2021 iets aan mijn gewicht ga doen.

Hebben jullie zin om te zoeken? Ik vind namelijk niets waar ik naar zoek. Een oversized trui met curves. Leuk om te zien, wat laat zien dat ik te breed ben voor mijn lengte, maar wat me wel afslankt. :P Iemand een idee? :laughcry:
<<

Anoniem313

Bericht 08 Dec 2020 23:09

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Ja! Ik heb er zo een. Enorm groot en heerlijk zacht en toch flatteert ie door een hele mooie pasvorm. Ik heb ‘m in donkerblauw, in die kleur is ie er niet meer maar wel in deze mooie kleur:

Afbeelding


https://www.jolinejolink.com/shop/kledi ... t-on/henna
<<

Anoniem307

Bericht 08 Dec 2020 23:10

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Jaaaa!!! Zoiets zoek ik dus!! Waar vind ik zoiets?

Edit: Stom! Staat er gewoon bij haha. Solly!

Edit2: Sjemig! Dat ik creme bestel van een x bedrag, betekent niet dat ik constant een onuitputtelijke portemonnee heb. :P
<<

Anoniem313

Bericht 08 Dec 2020 23:33

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Ja, hij is prijzig. Vast ook wel iets betaalbaarders te vinden, ik zoek morgen wel de verder!
<<

Anoniem307

Bericht 08 Dec 2020 23:42

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Top! 65 komt me beter bij, dan 165. En 30 euro is de prijs waarvan ik hou. :P
<<

Anoniem307

Bericht 09 Dec 2020 01:15

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Mijn man heeft trouwens een zelfde soort trui voor zijn werk. 5 stuks. Ik heb daar één van gejat en dat lijkt wel op de 165 euro exemplaar. Behalve dan dat ik hem aan heb, om mijn pyjama aangekleder te maken en ik het koud heb. :P
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Dec 2020 19:03

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Ik heb laatst bij ms mode hele leuke oversized truien gekocht, ze hebben meerdere kleuren en prints misschien is dat iets voor je
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Dec 2020 19:06

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Heb je een linkje Sarah?
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 10 Dec 2020 19:32

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Ik zie bij h&m wel het een en ander maar dat heb ik zelf dus niet gepast (en deze heb je vast zelf ook gevonden):

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0908081004.html

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0946748008.html

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0860833019.html
<<

Anoniem307

Bericht 12 Dec 2020 21:38

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Ik ben laatst de H&M binnengestapt en hun oversized truien zijn kleine maatjes. Ik kocht vroeger mijn kleding bij Scooter (ja, dames we worden oud) en mijn collega zei altijd dat een normaal mens daar niet in paste. Was niet normaal, dat daargelaten. Maar H&M en ik zijn qua kleding al jaren geen match meer. Zelfs hun xxl is een m. :nopompom:

Benieuwd naar de link van Sarah! :smile:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Dec 2020 22:27

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Dat herken ik helemaal niet Isles. De ene M is meestal niet de andere M idd maar ik pas toch echt wel ik kleren van de h&m.
Had je wel een trui in het juiste model?
30-04-2017
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Dec 2020 00:23

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Herken het ook niet. Mijn oversized trui van h en m is juist erg ruim (oversized 😜).
<<

Anoniem307

Bericht 13 Dec 2020 06:19

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Hmmm. Als anderen het niet herkennen, dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde trui gepast. En moet ik H&M nog een kans geven. Ik moet nog een weekje werken en heb dan vakantie, dus dan volgende week maandag even naar de winkel. Dat is wel een voordeel van wonen waar we nu wonen, een H&M winkel op 13 km afstand haha.
<<

Anoniem307

Bericht 13 Dec 2020 06:24

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Caulfield, die in jouw eerste link wordt hem als ik hem in de winkel kan vinden. :D En in het "ergste" geval bestel ik hem online. Die lijkt me serieus erg lekker om in weg te kruipen. :smile:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Dec 2020 12:47

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Isles schreef:Caulfield, die in jouw eerste link wordt hem als ik hem in de winkel kan vinden. :D En in het "ergste" geval bestel ik hem online. Die lijkt me serieus erg lekker om in weg te kruipen. :smile:


Bespaar je de rit naar de winkel... online only
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Dec 2020 13:00

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Ik ben nog steeds heel blij met de mijne. Moet je iets dieper in je buideltje tasten, maar dan heb je ook wat fijns hoor!

https://www.vanzuilenmode.nl/damesmode/ ... gIWHvD_BwE
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem307

Bericht 13 Dec 2020 13:33

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Minx schreef:
Isles schreef:Caulfield, die in jouw eerste link wordt hem als ik hem in de winkel kan vinden. :D En in het "ergste" geval bestel ik hem online. Die lijkt me serieus erg lekker om in weg te kruipen. :smile:


Bespaar je de rit naar de winkel... online only

F*
<<

Anoniem307

Bericht 13 Dec 2020 13:34

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Lady schreef:Ik ben nog steeds heel blij met de mijne. Moet je iets dieper in je buideltje tasten, maar dan heb je ook wat fijns hoor!

https://www.vanzuilenmode.nl/damesmode/ ... gIWHvD_BwE



Dat is een mooie trui. Maar zolang mijn bmi 26 is, durf ik dat niet aan.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Dec 2020 14:06

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk

Met sommige dingen is H&M qua maat wel echt raar hoor, moet ik Isles gelijk in geven.

Met positiekleding helemaal. 😑
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 13 Dec 2020 16:32

Re: Oversized trui, maar toch vrouwelijk


Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers