Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie is er goed met zoeken op de nike site?

<<

Anoniem172

Bericht 27 Nov 2013 18:05

Wie is er goed met zoeken op de nike site?

Ik zag in Amsterdam een meisje lopen met zulke coole nikes. Air max model zwart (volgens mij met wit) met knal oranje veters maar op de site kan ik ze nergens terug vinden. Het ging ook heel snel want ik zat in de tram en zij liep voorbij. Wie helpt?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 27 Nov 2013 18:06

Re: Wie is er goed met zoeken op de nike site?

Ik werk bij de Nike, en ik weet dat je schoenen zelf op de site kan samenstellen, betaal je wel meer. Misschien een idee?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem4

Bericht 27 Nov 2013 18:08

Re: Wie is er goed met zoeken op de nike site?

Deze?
Afbeelding

Ik zou trouwens niet zoeken op de Nike site maar op google en vanuit daar verder kijken.
Het kan ook zijn dat ze ze heeft gemaakt met Nike ID.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers