Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als jij één moment...

<<

Anoniem58

Bericht 27 Nov 2013 08:38

Re: Als jij één moment...

Bisq schreef:Ja dat was/is het ook. Bizar ook! Hoe kun je nou bedenken dat zo'n 10 km (voor zowel broertje als oom) van huis mijn oom een uitglijder maakt met de motor om vervolgens onder de tractor, die bestuurd wordt door mijn broertje, te komen.


Dit herken ik uit het nieuws... Wat vreselijk :(
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Nov 2013 09:32

Re: Als jij één moment...

Waar kom je vandaan dan Bolletje? Volgens mij is het alleen regionaal in het nieuws geweest en is het niet bekend geworden dat de slachtoffers familie zijn. De agent die erbij was kennen wij goed, vandaar dat dit officieel niet naar buiten is gebracht. Maar als je uit de buurt komt is het super goed mogelijk dat je het wel gehoord hebt. Het was in een heel klein dorpje met een C.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem286

Bericht 27 Nov 2013 09:40

Re: Als jij één moment...

Overdoen: voorald e periode na mijn middelbare school, dus rond de 18 tot 24/25, ik heb me daar vreselijk misdragen omdat ik niet goed in mijn vel zat, daarnaast ook een eetprobleeme n periodes van depressiviteit. Uiteindelijk met therapie en medicatie een hoop onder controle gekregen maar dat had ik veel eerder moeten doen

Herbeleven: de kraamweek van dochter, dan kon ik misschien ook wat meer genieten omdat ik me veel te veel druk maakte om van alles.desalniettemin was het een prachtige week hoor, heerlijk zo'n klein frummeltje.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 27 Nov 2013 10:33

Re: Als jij één moment...

.
Laatst gewijzigd door Marie op 01 Jan 2019 20:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem 146

Bericht 27 Nov 2013 12:30

Re: Als jij één moment...

Mini schreef:...mocht overdoen in je leven. Wat zou dat dan zijn? Studie keuze

...mocht herbeleven van je leven. Wat zou dat dan zijn? Momenten met mijn overleden broer
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Nov 2013 12:35

Re: Als jij één moment...

Overdoen: Mijn studiekeuze na fysiotherapie. Dan was ik eerder het middelbaar onderwijs in gestapt.

Herbeleven:Het Cios en dan nog meer genieten en sporten. Wat heb ik daar een lol gehad.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem131

Bericht 27 Nov 2013 13:46

Re: Als jij één moment...

Over wil ik doen het afscheid nemen van mijn pony. Ik had harder moeten vechten om hem gelijk in te laten slapen en nu nog 2 dagen wachten.

Herbeleven wil ik de tijd met mijn ex vorige zomer. Wat een heerlijke ontspannen tijd was dat. Ik ben blij dat ik zo'n mooie liefde in mijn leven heb mogen kennen.
<<

Anoniem58

Bericht 27 Nov 2013 15:05

Re: Als jij één moment...

Bisq schreef:Waar kom je vandaan dan Bolletje? Volgens mij is het alleen regionaal in het nieuws geweest en is het niet bekend geworden dat de slachtoffers familie zijn. De agent die erbij was kennen wij goed, vandaar dat dit officieel niet naar buiten is gebracht. Maar als je uit de buurt komt is het super goed mogelijk dat je het wel gehoord hebt. Het was in een heel klein dorpje met een C.


Ik woon in Limburg, ik kan het mij herinneren maar het kan ook zijn dat jij iets op het forum gezegd hebt erover?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Nov 2013 15:06

Re: Als jij één moment...

Dan denk ik dat dat het is. Heb het wel eens genoemd hier.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Nov 2013 15:34

Re: Als jij één moment...

Dit verhaal komt mij wel bekend voor Bisq. Ik kom uit de Achterhoek en jij volgens mij ook of niet? Via, via, via hoorde ik toen van dit ongeluk. (Dan is de Achterhoek ineens weer heel klein.) Verschrikkelijk dat jij het van zo dichtbij hebt meegemaakt. Voor je broer ook heftig zeg!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Nov 2013 15:40

Re: Als jij één moment...

Over: Dan is het denk ik toch de periode dat ik op de Pabo zat. Achteraf had ik, vooral het laatste jaar, meer m'n schouders eronder moeten zetten. Mijn motivatie was echt zo gigantisch gedaald dat ik niets meer uit mijn handen kreeg. Ook zat ik totaal niet lekker in mijn vel dus dat speelde ook wel mee. Als ik eerder klaar was geweest had ik net even wat meer kans op een baan gehad. Nu val ik al voor het 5e jaar in.

Herbeleven: Onze trouwdag! Ik voelde mij die dag zo gelukkig, ik heb zo genoten en het was van het begin tot het einde echt geweldig. Die dag zou ik echt graag over willen doen!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Nov 2013 15:44

Re: Als jij één moment...

Klopt Tsjip. Nu ben ik wel benieuwd waar je vandaan komt :angel:
Insta: je_ei_kwijt
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 27 Nov 2013 15:59

Re: Als jij één moment...

Overdoen: het afscheid van mijn moeder. Ik zou nu achteraf nog zo veel vaker hebben willen zeggen hoeveel ik van haar hou en hoe trots ik op haar ben. Dat heb ik wel gedaan, maar het kan niet vaak genoeg zijn geweest.

Herbeleven: de bruiloft van een vriendin van mij afgelopen zomer. Wat was dat een heerlijke en mooie dag! Zo fijn om met al je beste vrienden zo een dag te mogen beleven! Komend voorjaar hebben we er weer een van een goede vriendin en heb er nu al zin in :).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers