Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat koop je bij de action?

<<

Anoniem298

Bericht 23 Nov 2020 22:07

Re: Wat koop je bij de action?

Ik heb vandaag heerlijk bij de Action geshopt. Op m´n dooie gemak al die paden door, helemaal relaxed haha! Ik heb wat woondeco gekocht, batterijen (die koop ik altijd daar), hoeslakens, cadeautjes en inpakpapier. Helemaal blij was ik. De kwaliteit vind ik ook echt zo slecht niet, en daarbij kun je toch niet hele hoge kwaliteit verwachten voor de prijs die je betaalt? Nee hoor, ik ben hartstikke blij met al m'n nieuwe spulletjes.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 23 Nov 2020 22:41

Re: Wat koop je bij de action?

Ik koop er met name schoonmaakmiddelen. Ook de navulling van vochtvreters. Plastic bakjes voor in mijn kasten heb ik veel gekocht toen ik gedwongen thuis zat gedurende de eerste lockdown.

Dingen voor in huis zelden. Maar wel dingen als cadeaupapier en cadeautasjes.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 24 Nov 2020 12:39

Re: Wat koop je bij de action?

Ik ga ongeveer 1x per maand voor vuilniszakken en van die toiletreinigerdoekjes naar de action. Wat ik er verder koop ligt maar net aan wat ik tegenkom.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Nov 2020 13:06

Re: Wat koop je bij de action?

Ik kom er bijna niet. Ik heb er tijdens mijn studie wel schriften gehaald, aangezien ik per vak per periode bijna 2 schriften nodig had voor mijn huiswerk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 24 Nov 2020 19:54

Re: Wat koop je bij de action?

Nu ben ik benieuwd naar die wondersponsjes en de afbreekbare afvalzakjes!

Verder koop ik vanalles bij de action. Knutselspullen, speelgoed, schrijfwaren, schoonmaakspullen, inpakpapier, cadeautjes, handdoeken, keukengerei, sokken, ondergoed, fopspeen voor de jongste, fotolijstjes, woondeco...
december 2016
juli 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 24 Nov 2020 21:40

Re: Wat koop je bij de action?

Ik kom er niet vaak, maar zag nu dat ze heel veel mooi houten speelgoed hadden, dus ik ben vandaag weer eens gaan kijken. Ik had ook een nieuwe parkeerschijf nodig en een muis voor m’n laptop. Uiteindelijk kwam ik ook nog thuis met wat waxinelichtjes en kaarsenhouders, ze hadden nu best wat leuke dingen staan. Morgen krijgen de meiden houten puzzels in hun schoentje, ben wel benieuwd naar de kwaliteit daarvan. Als het een beetje ok is ga ik nog wat halen voor pakjesavond.

♥♥
<<

Anoniem307

Bericht 24 Nov 2020 21:42

Re: Wat koop je bij de action?

Alles wat ik niet nodig heb. Laatst moest ik microvezeldoekjes hebben en kwam thuis met spullen voor Jack en een vogelhuisje met voer. ?
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 24 Nov 2020 21:45

Re: Wat koop je bij de action?

Elliot schreef:Ik kom er niet vaak, maar zag nu dat ze heel veel mooi houten speelgoed hadden, dus ik ben vandaag weer eens gaan kijken. Ik had ook een nieuwe parkeerschijf nodig en een muis voor m’n laptop. Uiteindelijk kwam ik ook nog thuis met wat waxinelichtjes en kaarsenhouders, ze hadden nu best wat leuke dingen staan. Morgen krijgen de meiden houten puzzels in hun schoentje, ben wel benieuwd naar de kwaliteit daarvan. Als het een beetje ok is ga ik nog wat halen voor pakjesavond.


Het houten speelgoed is super fijn van action!!!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Nov 2020 19:05

Re: Wat koop je bij de action?

Silly-One schreef:Ik kom er bijna niet. Ik heb er tijdens mijn studie wel schriften gehaald, aangezien ik per vak per periode bijna 2 schriften nodig had voor mijn huiswerk.

Oké typte dit gisteren en nog geen uur later appte mijn vriendin ik ontkalker kon halen bij de action als ik op weg naar huis er langs kwam. Blijkbaar wilde hij die van de action. Nou prima. Ben ook met niks extra’s naar buiten gekomen haha
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers