Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

<<

Anoniem294

Bericht 24 Nov 2020 12:11

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

Mijn vorige post was een reactie op Luisa, had jouw bericht nog niet gelezen Caro maar dat zijn o.a. de vragen waar ik ook mee zit. Ik ben ook niet meer op de mail ingegaan hoor en zoek verder ook geen contact aangezien ik niet denk dat dat zinvol is.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 24 Nov 2020 12:14

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

Als het een teams gesprek is, kan je man dan niet inloggen vanaf zijn werk? Misschien kan hij even een half uurtje vrij krijgen daarvoor.
2010 2012
<<

Anoniem294

Bericht 24 Nov 2020 12:26

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem294 op 04 Dec 2020 10:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 24 Nov 2020 13:06

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

Via Teams kun je het gesprek opnemen. Daar moet de andere partij wel mee akkoord gaan.
Ik vind dat de school veel steken laat vallen. Daarnaast ben ik het ook met Zora eens dat een Teams gesprek gewoon een persoonlijke afspraak is.
<<

Anoniem326

Bericht 24 Nov 2020 13:15

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

Wat naar dat je dochter die beelden gezien heeft. Ik snap dat je daar boos en verontrust over bent.

Heb je nu een telefonische belafspraak of een afspraak via Teams? Een afspraak via Teams komt eigenlijk overeen met een persoonlijk gesprek. Ik begrijp dat dit voor jou niet zo voelt, maar voor mensen die daar de afgelopen maanden volledig mee werken is dat wel zo. Bestuurlijke overleggen, besluitvorming, gevoelige kwesties het gaat allemaal via Teams. Het is jammer dat ze niet invoelt dat jij deze ervaring met Teams nog niet hebt, maar het onderwerp kan in principe via Teams besproken worden. Dus ik zou dat loslaten. Ik denk dat het helpt om de afspraak via Teams te zien als een persoonlijke afspraak. Als je na schooltijd naar school toe zou moeten komen voor een persoonlijke afspraak dan regel je ook opvang voor de kinderen. Dat doe je dus ook bij een Teams afspraak. Je had, het lijkt me nu te kort op de afspraak, ook kunnen voorstellen om tot een tijdstip te komen waarop je man ook kan inloggen.

Volgens mij moet je toestemming vragen om het gesprek op te nemen. Net zoals bij een persoonlijk gesprek mag je dat niet zomaar doen. Ik zou van te voren bedenken wat je verwacht van het gesprek en wat voor jou een wenselijke uitkomst is. Misschien kan je daar het gesprek mee beginnen.
<<

Anoniem326

Bericht 24 Nov 2020 13:20

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

Ik zie nu dat ik paar dingen dubbel zeg, omdat Caulfield het al eerder genoemd heeft. Ik had mijn scherm lang openstaan.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 24 Nov 2020 13:21

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

Bij Teams krijgt iedereen een melding dat het gesprek opgenomen wordt. Juridisch gezien mag iedereen een gesprek opnemen waar diegene zelf aan deelneemt, ook zonder vooraf toestemming te vragen.
<<

Anoniem294

Bericht 24 Nov 2020 13:43

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem294 op 04 Dec 2020 10:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 24 Nov 2020 15:21

Re: Kunnen jullie nog gesprekken voeren op school?

Heel veel succes vanmiddag Coco!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers