Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Chillpak

<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 21 Nov 2020 10:12

Chillpak

Haai, ook jullie zullen de afgelopen periode wel meer chillkleding gedragen hebben. Daarom ben ik benieuwd wat jullie precies hebben, ik zoek namelijk iets wat er ook nog een beetje mooi uit ziet.
Bij hunkemoller zie ik wel mooie dingen, maar dat is allemaal 100% polyester, en daar houd ik niet van.
Maar met mijn eisen: warm, enigzins toonbaar en katoenachtig, kan ik niets vinden, hebben jullie tips?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Nov 2020 10:24

Re: Chillpak

Harrison tipte laatste Oysho. Daar hebben ze echt heeeeel veel moois!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 21 Nov 2020 11:52

Re: Chillpak

Dankje, daar had ik al wel gekeken, maar zag ik vooral roze geruite pyjama's en dat is niet helemaal wat ik zoek, haha. Maar ik zal nog 'ns een poging wagen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 21 Nov 2020 12:06

Re: Chillpak

Weet niet wat je precies zoekt, echt een pyjama of gewoon gemakkelijke kleding?
Ik heb een flared legging gekocht bij Hema. Daar werk ik in en kan ik ook nog gewoon E halen/brengen naar het kdv.
Echt alleen voor in huis heb ik een legging met trui of longsleeve en vest. Liefst zou ik een wollen legging hebben eigenlijk.

Edit: ik heb die flared legging dus aan als ik thuiswerk. Het staat er een beetje raar.
Laatst gewijzigd door Kees op 21 Nov 2020 12:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Nov 2020 12:17

Re: Chillpak

https://zi-zo.com/art/SP19.SAN.122/Sandy/51

Ik heb deze broek in het zwart. Ziet er na een jaar nog steeds netjes uit. Op mn werk draag ik die met een flinke hak en blazer en thuis gewoon met een trui. Dit zit echt zo lekker en is niet een typische jogging outfit.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een gebreid jurkje met legging. De meeste zit alleen net te weinig taille in voor mij. Waardoor ik enorm word.
2015 💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Nov 2020 14:09

Re: Chillpak

Moesje schreef:Dankje, daar had ik al wel gekeken, maar zag ik vooral roze geruite pyjama's en dat is niet helemaal wat ik zoek, haha. Maar ik zal nog 'ns een poging wagen.


Heb je dan wel in de goede categorie gekeken? Want ze hebben heel veel mooie verschillende items naar mijn idee.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem307

Bericht 22 Nov 2020 22:04

Re: Chillpak

Ik heb nette pyjamabroeken van Primark en toevallig nu een dikke werktrui (schoon en net geleverd) van mijn man aan. Ik hoef niet zo nodig hele mooie pyjama's. In de winter krijg ik het koud, dus ik moet vooral een dikke trui en goede pantoffels.
<<

ChiQ

Bericht 22 Nov 2020 22:16

Re: Chillpak

Ik heb eigenlijk altijd lekkere chillpakken van american vintage. Daarmee ga ik ook lekker naar buiten als het moet.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 22 Nov 2020 22:25

Re: Chillpak

Heb je al naar Charly Choe gekeken? Die vind ik heel fijn

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers