Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Nov 2020 18:56

Re: Datetopic #5

Dat is vervelend Feline. Mij valt het voornamelijk op dat je vrij snel een nieuwe date of man hebt die geïnteresseerd in jou is en jij in hem. Het lijkt qua daten altijd zo makkelijk te gaan bij jou.
Ik zou graag willen dat het zo makkelijk ging bij mij. Kan ik niet bij jou in de leer gaan? lol
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 06 Nov 2020 19:30

Re: Datetopic #5

En krijgt Feline dan de fiets-date, de spelletjes met preisoep date of een heel eigen variant?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Nov 2020 10:46

Re: Datetopic #5

Haha, kerel... Heerlijke reactie, maar ze doet ook aan biken dus dat zou wel kunnen dan. Ik heb een fietsendrager dus heel moeilijk is dat niet dan.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Nov 2020 17:08

Re: Datetopic #5

Spelletje met preisoep?

En ik heb maar weinig echt geslaagde dates hoor Fred. Ben nu 4,5 jaar vrijgezel en 2 x echt iemand heel erg leuk gevonden. Maar kan makkelijk een gesprek gaande houden en wil dingen altijd een kans geven waardoor het wellicht succesvol overkomt hier.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 07 Nov 2020 18:14

Re: Datetopic #5

:) Fred speelt graag bordspellen en eet graag preisoep, dus dat is de spelletjes met preisoep date :) Haha, zou wel mooi zijn, een echte ZmY-date :P
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Nov 2020 18:54

Re: Datetopic #5

Ik geloof niet dat Feline en Fred nou echt een match made in heaven zijn ?
30-04-2017
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 07 Nov 2020 19:21

Re: Datetopic #5

Haha, Kees, ik heb er ook mijn bedenkingen bij :) maar ja, hij is de enige andere ZmY-man, dus de mannelijke invulling is een gegeven :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 08 Nov 2020 15:00

Re: Datetopic #5

De bike date ging dit weekend toch niet door. Technische problemen vanuit haar kant, dus uiteindelijk heb ik heerlijk gebiked met mijn broertje. We hebben weer een vaste route gedaan die we nog niet eerder hadden gedaan.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 08 Nov 2020 16:59

Re: Datetopic #5

Dat wordt toch het klooster, Fred. Abdij van Berne iets voor jou?
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 10:49

Bericht 10 Nov 2020 13:29

Re: Datetopic #5

Wat jammer Feline. Ik snap trouwens wel wat je bedoelt. Ik had ook op m'n tinderprofiel staan dat ik wel clingy kan zijn en graag aandacht geef en krijg. Voor mij zit dat hem in sowieso (als de date geslaagd was, aftastfase zeg maar) elke dag wel een berichtje (liefst meer), eventueel bellen, initiatief van beide kanten om de dates naar een volgend level te brengen.

Liever communiceer ik dat duidelijk. Als er dan knappies of leukerds afvallen :P dan is dat maar zo. Dat was toch nooit een (karakter/innerlijke) match geworden because I need attention haha. Helemaal als ik iemand echt leuk begin te vinden dan wil ik graag weten wat iemand doet, bezig houdt en klets ik daar graag over. Lekker inzicht krijgen in zijn manier van leven en denken ofzo. Al snel weten wat je van elkaar kunt leren of waar je elkaar aanvult. Voor mij zijn dat echt essentiële dingen.

Sowieso houd ik wel van duidelijkheid I guess
11.21
10.23
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Nov 2020 14:42

Re: Datetopic #5

Je laatste zin is heerlijk tegenstijdig :smile: . Maar ik ben wel echt blij dat je nu zo'n leukerd hebt gevonden! Fijn geweest van het weekend?
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 10:49

Bericht 12 Nov 2020 15:36

Re: Datetopic #5

Haha echt he. Nee ik hou gewoon van duidelijkheid (maar ook van leuke spanning en ontdekken. Dus dat moet niet in 1 klap weg zijn ofzo).

Ik heb echt weer een heel leuk en fijn weekend gehad. Heb hem gisteren ook gezien. Weer ergens gewandeld, zo kom je serieus nog eens op plekken in Nederland waar ik voorheen nooit kwam (kleine, leuke dorpjes. Met veel oude huizen en oprecht leuke centrumstraatjes).

Van 't weekend komt hij weer. Zitten beide als een stel pubers af te tellen. Idioten. Wel lekker, hij heeft ook een beetje dat clingy. Graag willen weten waar ik mee bezig ben (en dat ook veelvuldig vragen, lekker veel appen en Facetimen) en veel aanrakingen/knuffelig. Love it!
11.21
10.23
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 21 Nov 2020 11:29

Re: Datetopic #5

En, Fred, Archie en Feline, hoe zijn de date-plannen dit weekend? :)
<<

Anoniem313

Bericht 21 Nov 2020 23:11

Re: Datetopic #5

kerel schreef:En, Fred, Archie en Feline, hoe zijn de date-plannen dit weekend? :)


Wat ben jij buitengewoon geïnteresseerd in de daters hier, wat is er aan de hand? Zelf ook weer op de markt?
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 21 Nov 2020 23:20

Re: Datetopic #5

Haha, ik ben gewoon nieuwsgierig. Nee, ik ben niet op de markt, gelukkig :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Nov 2020 10:50

Re: Datetopic #5

Niks hier. Te slecht weer om te biken vandaag. Gelukkig gisteren wel afleiding gehad door een mooie wandeling en spelletjes te spelen met een stel. Met name spelletjes spelen met 3 spelers is toch minder leuk dan 4 spelers want dat vind ik het beste aantal daarvoor.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Nov 2020 13:04

Re: Datetopic #5

Slecht weer om te biken? Het is vandaag toch droog en redelijk zonnig?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 22 Nov 2020 14:46

Re: Datetopic #5

Het is hier al de hele dag grijs...regen en als het droog is, donker. Prima bike weer, maar de zon is hier nog niet te zien geweest.
Gok dus zomaar bij Fred ook, zo ver woont ie niet weg geloof ik.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 23 Jul 2019 11:11

Bericht 22 Nov 2020 17:25

Re: Datetopic #5

Prachtig weer om te biken inderdaad, regio Utrechtse heuvelrug was heerlijk in ieder geval, beetje baggeren, beetje gravellen, regen, zon. Achteraf heb je wat schoonmaakwerk maar wij hebben ons prima vermaakt. Maarja zo vies van je fiets stappen en daarna meteen op je 1e date (neem aan dat het nog om dezelfde dame gaat) meteen samen onder de douche stappen gaat misschien wel wat ver ??
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Nov 2020 20:41

Re: Datetopic #5

Haha, grappenmakers. Ik ben echt een mooi weer fietser dus als het maar een beetje miezert ga ik liever niet.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 06 Dec 2020 22:21

Re: Datetopic #5

Hoe daten jullie nu, nu alle horeca dicht is? Ik heb nu wel leuk contact met iemand die aan de andere kant van het land woont. Bij een van beide thuis afspreken vind ik voor de eerste date geen optie. Denk wel dat je daar sneller op overstapt nu. Maar de eerste date kan op dit moment natuurlijk ook niet in een café oid. Ergens in het midden van het land gaan wandelen lijkt mij nu de beste optie, maar als ik dat doe moet ik gegarandeerd naar de wc en dat is nu ook lastiger natuurlijk. Of zou je bij een Vd Valk wel even binnen naar het toilet mogen bijv? Ik ben vast niet de enige die hier nu tegenaan loopt, dus ik ben benieuwd hoe jullie dat nu doen met dates die verder weg wonen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Dec 2020 23:32

Re: Datetopic #5

Char ben je niet woonplaats gebonden? In app/berichten gesprek vraag ik wel vrij snel of ze richting deze kant op willen verhuizen. Zo niet dan kap ik het af. Dit ivm de woning etc.. Als het even kan zoek ik dus vrij in de buurt die de regio ook kennen. Dat maakt de keuze wel minder.

Hier is het nog niet tot een afspraak gekomen. Met de een wilde ik gaan biken en met eventuele anderen ga ik wandelen voorstellen. Overal tussen woonplaatsen in ligt wel een stuk bos dus je zou dan wel in het midden qua reistijd kunnen afspreken.

Nog iets wat mij echt opvalt. De meeste dames die een MBO diploma hebben 30+ zijn en op zoek zijn hebben kinderen terwijl dit bij HBO 30+ nauwelijks het geval is. Valt echt op. Dat zou mogelijk te maken kunnen hebben dat de dames met HBO ouder zijn als ze de studie hebben afgerond en eerst carrière willen maken en degene die een MBO diploma hebben juist sneller aan kinderen beginnen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Dec 2020 06:46

Re: Datetopic #5

Volgens mij mag je nergens nu meer zomaar naar het toilet Char :( reis je met de auto? Dan zou je het natuurlijk zo kunnen plannen dat je vlak voor aanvang nog langs een tankstation rijdt waar je betaald naar de wc kunt. En met de trein kun je vast op het station ook nog naar het toilet.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Dec 2020 07:08

Re: Datetopic #5

Char, op de Utrechtse Heuvelrug is een bos en daar is een restaurant waar je nu buiten drinken en wat kleine snacks kunt halen én je mag er binnen naar de wc! Ideaal, want ik moet ook altijd overal plassen haha. Sandenburg heet het!
❤ 7 juni 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 07 Dec 2020 10:31

Re: Datetopic #5

Kijk, dát zijn de tips waar je wat aan hebt 😀 Benzinestation kan inderdaad ook, ik denk inderdaad wel met de auto te gaan (maar we hebben nog niks concreet afgesproken). Maar zoiets als wat Bliss noemt klinkt wel veel gezelliger! Dan is het niet alleen functioneel, maar even wat drinken is natuurlijk ook wel lekker.

**edit; ik zie dat dat restaurant wat jij noemt Bliss toch behoorlijk ‘uit het midden’ ligt. Dus als er mensen zijn die meer van zulke opties kennen, maar dan meer in de buurt van de A1 rond Amersfoort-Apeldoorn dan zijn die tips welkom 😀
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers