Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The masked singer

<<

Anoniem315

Bericht 06 Nov 2020 22:26

Re: The masked singer

Ik denk bij de panter aan Carice van Houten. De vlinder Babette en de kameleon Samantha Steenwijk. De zebra weet ik niet. Ja, Najib was mijn eerste gedachte vanaf het begin, maar ik twijfel sinds vorige week.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Nov 2020 23:41

Re: The masked singer

Lunami schreef:De vos is Antje monteiro.

Ben ik nou de enige die zich stoort dat de datum op de bordjes die ze vasthouden op 07 11 2020 staat. Terwijl het vandaag toch echt de 6e is.


Nee, dat stoort mij ook!! En ik moet bij de vos steeds aan Ellen ten Damme denken.
De zebra denk ik Roué Verveer (ik doe maar wat qua spelling, sorry) voor mijn gevoel geen Lama omdat ik een accent denk te horen.
Panter geen idee
Neptunus Jan Dulles, maar dat heb ik echt van hier.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 07 Nov 2020 00:03

Re: The masked singer

Komt denk omdat gtst door Corona naar 4 uitzendingen per week is gegaan en daarom masked singer op vrijdag is Ipv zaterdag?
Juli 2019
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 582

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 07 Nov 2020 12:06

Re: The masked singer

Radler schreef:Komt denk omdat gtst door Corona naar 4 uitzendingen per week is gegaan en daarom masked singer op vrijdag is Ipv zaterdag?


Ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft, aangezien ze al ruim van tevoren wisten dat gtst niet terug zou keren op de vrijdagavond.
8 juni is besloten dat gtst niet terug zou keren op vrijdagavond en konden de opnames voor the masked singer eerder beginnen.
Én ook omdat de laatste aflevering, die opgenomen is, nog niet zo bijzonder lang geleden is ?‍♀️
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 07 Nov 2020 12:16

Re: The masked singer

Ben er 100% van overtuigd dat de vos Noortje Herlaar is.

De panter vind ik het lastigst.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 582

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 07 Nov 2020 12:26

Re: The masked singer

Nicolette van Dam heeft ook samen met Carlo de tekenfilm Finding Dory ingesproken.

Zebra: Najib Amhali. Ziggo Dome met Gabbers.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 13 Nov 2020 21:23

Re: The masked singer

Ik hoor nu echt enorm Najib in de zebra. De vos hoor ik echt niet, maar afgaande op oa hier is het Noortje Herlaar.
De panter absoluut Nicolette van Dan gezien de hints. Maar vind het zoooooo irritant dat ik haar dus echt niet in die stem terug hoor. Terwijl ze best een opvallende stem heeft vind ik.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 13 Nov 2020 21:43

Re: The masked singer

Bas Smit heeft op insta een story met panter broek terwijl hij naar het optreden van de panter kijkt. Hint?
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem295

Bericht 13 Nov 2020 22:04

Re: The masked singer

Oh ik hoorde Nicolette juist heel duidelijk terug!
De panterbroek van Bas vond ik ook wel overduidelijk idd. Ook wel een beetje jammer stiekem.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers