Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe naam?

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 04 Sep 2013 21:07

Re: Nieuwe naam?

Urban Naked schreef:
PlugInBaby schreef:Ik moet even kijken of ik het goed doe..? Maar ik ben een hele tijd geleden op het oude forum gewisseld van PlugInBaby naar Primrose, en nu weer terug bij m'n oude naam. Hang hier echt al eeuwen rond, maar ben een fervent meelezer ipv actieve poster eigenlijk :p

Oh nou die naam PlugInBaby komt mij anders nog prima bekend voor! Maar ik ben ook eens soort museumstuk onderhand.


Het kwartje van wie jij bent/was viel ook echt uber laat bij mij trouwens..helemaal toen je 'ineens' een kind bleek te hebben :p
<<

Anoniem119

Bericht 04 Sep 2013 21:13

Re: Nieuwe naam?

Wow plugje!ik wist helemaal niet dat jij primrose was. Die naam zegt me niet zoveel maar je oude naam des te meer haha. Leuk dat je hier weer herkenbaar bent. En een kind! Vertel!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 04 Sep 2013 21:17

Re: Nieuwe naam?

Haha ja Marin..jij bent en blijft voor mij onlosmakelijk verbonden met het Yesforum. Soms denk ik nog wel eens met weemoed terug aan onze FWB topics..hoe lang is dat wel niet geleden? Heb onder de naam Primrose ook vrij weinig gepost moet ik zeggen..ben van naam veranderd ivm ex, maar dat geloof ik nu allemaal wel :p

En ik heb geen kind flapdrol, had het over UN :p hoe staat het ervoor met jullie Myanmar-plannen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Sep 2013 22:03

Re: Nieuwe naam?

PlugInBaby schreef:Het kwartje van wie jij bent/was viel ook echt uber laat bij mij trouwens..helemaal toen je 'ineens' een kind bleek te hebben :p
Ja joh schrok me rot! Het ene moment draaide ik een bonte was, het volgende moment was er een kind. Zo gaan die dingen :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem115

Bericht 04 Sep 2013 22:07

Re: Nieuwe naam?

Ik was catwoman79. Maar was die naam meer dan zat
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 18:06

Re: Nieuwe naam?

Urban Naked schreef:
PlugInBaby schreef:Het kwartje van wie jij bent/was viel ook echt uber laat bij mij trouwens..helemaal toen je 'ineens' een kind bleek te hebben :p
Ja joh schrok me rot! Het ene moment draaide ik een bonte was, het volgende moment was er een kind. Zo gaan die dingen :)


Ik had ook pas laat door op het vorige forum dat jij m. was. Tot ik eens een hele foto van je zag in het wat heb je aan topic.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 05 Sep 2013 22:26

Re: Nieuwe naam?

Happi schreef:MAmsie!! Wat fijn dat je er bent!

Nou das lief! :cheering:
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 05 Sep 2013 22:28

Re: Nieuwe naam?

Bolletje schreef:
Mamsie schreef:Old school mutserige Mamsie, om het simpel te houden.


Oh leuk, ik miste je al!


Jij ook een naamsveranderingen, gelukkig kan ik deze wel raden.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem58

Bericht 06 Sep 2013 06:13

Re: Nieuwe naam?

Ja heb het simpl gehouden ;)
<<

Anoniem32

Bericht 06 Sep 2013 09:15

Re: Nieuwe naam?

Randall schreef:Ik was catwoman79. Maar was die naam meer dan zat


Nou hier valt ook een kwartje :cheering:
<<

Aggi

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 06 Sep 2013 09:39

Re: Nieuwe naam?

Elliot schreef:
Aggi schreef:Ik ben nieuw hier. mijn forum naam is Aggi, zo te zien nog niet in gebruik hiero :D


Huh Aggi, ik snap het niet! Ben je nou de Aggi van het oude forum of een nieuwe Aggi?


Nieuwe, ken geen oude sorry...
Afbeelding

Ons lief mannetje geboren 25-08-11

Je was maar zo kort in mama´s buik, veel te kort. We vergeten je niet lief klein wondertje. MK 10 wkn 15-12-13
<<

Anoniem171

Bericht 06 Sep 2013 09:41

Re: Nieuwe naam?

@ Randall - R. Is ook gestart op de basisschool toch? Hoe vindt hij het?

Ik heb ook dezelfde forumnaam gehouden, was geen actieve schrijver meer een lezer.
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 09:48

Re: Nieuwe naam?

HUH! Aggi, jij was toch ook gewoon actief op yescafe.actieforum.com?

Anders was er daar iemand met dezelfde naam, hetzelfde onderschrift en een zoon die op precies dezelfde dag geboren is als jouw zoon...
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 09:48

Re: Nieuwe naam?

:lol:
<<

Anoniem193

Bericht 06 Sep 2013 09:59

Re: Nieuwe naam?

Tja je lijdt Elliott niet zomaar om de tuin
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 10:03

Re: Nieuwe naam?

Alibi schreef:Tja je lijdt Elliott niet zomaar om de tuin

Owww ow ow :cry:
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 10:08

Re: Nieuwe naam?

Haha nee, ik heb alles in de gaten! Elliot Holmes! En Rush is Dr. Watson.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Sep 2013 10:09

Re: Nieuwe naam?

Maple schreef:
Alibi schreef:Tja je lijdt Elliott niet zomaar om de tuin

Owww ow ow :cry:


:cry:
<<

Anoniem115

Bericht 06 Sep 2013 19:16

Re: Nieuwe naam?

Celine schreef:
Randall schreef:Ik was catwoman79. Maar was die naam meer dan zat


Nou hier valt ook een kwartje :cheering:


Ik zie nu pas wie jij was. Je bent er dus toch.
<<

Anoniem115

Bericht 06 Sep 2013 19:17

Re: Nieuwe naam?

Nana schreef:@ Randall - R. Is ook gestart op de basisschool toch? Hoe vindt hij het?

Ik heb ook dezelfde forumnaam gehouden, was geen actieve schrijver meer een lezer.


Ja die is ook al 3 week op school. Gaat steeds beter.
<<

Anoniem 52

Bericht 06 Sep 2013 19:17

Re: Nieuwe naam?

Elliot schreef:Haha nee, ik heb alles in de gaten! Elliot Holmes! En Rush is Dr. Watson.


Jullie hebben gewoon kantoorbanen! :p
<<

Anoniem1

Bericht 06 Sep 2013 19:19

Re: Nieuwe naam?

Bazinga schreef:
Elliot schreef:Haha nee, ik heb alles in de gaten! Elliot Holmes! En Rush is Dr. Watson.


Jullie hebben gewoon kantoorbanen! :p


zeg, dat heb ik ook en ik heb niet de hele dag de tijd om te forummen. ;)
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 19:19

Re: Nieuwe naam?

Ik vind het zo grappig he, dat zoveel meiden hier zichzelf tekort doen door te zeggen dat ze toch niet zo bekend waren en meer een meelezer. De meesten van jullie kan ik gewoon voor me halen. Niet zo bescheiden doen, hoor! :)
<<

Anoniem315

Bericht 06 Sep 2013 19:20

Re: Nieuwe naam?

Ik snap er geen drol van. Aggi is toch inderdaad gewoon dezelfde Aggi? :confused:
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 19:21

Re: Nieuwe naam?

Exogenesis schreef:Ik snap er geen drol van. Aggi is toch inderdaad gewoon dezelfde Aggi? :confused:

Volgens Aggi niet...
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers