Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

<<

Anoniem294

Bericht 01 Nov 2020 19:35

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Urban Naked schreef:Coco, valt jouw hond dan ook aan als je zo’n opdracht als ‘pak hem’ geeft?


Nee! Het is dat die viezerik ging rennen toen ze richting de bosjes ging anders was ze waarschijnlijk bij het aantreffen van een man in de bosjes met haar staart tussen dr benen terug komen rennen. Schijterd eerste klas maar voor velen ziet ze er eng uit. Als ze zoiets wel zou doen hadden we dat, uiteraard, nooit gedaan. Was alleen om hem uit de bosjes te jagen. Hond dacht dat het om een koekje of stokje ging.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Nov 2020 20:25

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Coco schreef:Exo, jouw verhaal over dat ongeluk kan ik mij nog wel herinneren. Weet je ook of die man er uiteindelijk nog goed vanaf is gekomen? De (inmiddels ex) man van mijn zus heeft zichzelf met 160 km tegen de boom aan gereden buitenaf, degene die dat heeft aangetroffen is ook niet gaan kijken maar heeft ook 112 gebeld. Degene was toen bang voor wat er aangetroffen zou worden en bang om dan in shock te raken en daardoor geen 112 meer te kunnen bellen. Ik meen mij te herinneren dat degene aan de lijn ook had aangegeven dat er niet gekeken hoefde te worden omdat het toch te ernstig zou zijn om überhaupt iets te kunnen doen omdat er schade aan de organen aangericht zou kunnen worden als degene wel hulp zou proberen te bieden (wat gebaseerd was op omschrijving vd staat van de auto en de snelheid waarmee hij degene daarvoor gepasseerd was en geen remspoor aanwezig) en er sowieso gewacht moest worden op de brandweer. Heb je vanuit de hulpdiensten daarover geen gesprek meer gehad nadien?


Jeetje Coco, wat een verhalen! Wat zal dit een impact hebben gehad op jouw hele wezen. Bizar!

Het slachtoffer bleek een bekende te zijn. Een vriendin had in de app van de vriendinnengroep gezet: 'Hebben jullie al gehoord van S? Die heeft vannacht een ernstig ongeluk gehad...' Dus toen wist ik direct dat het om hem ging. Zijn vrouw is na een paar weken bij me langs geweest, toen hij buiten levensgevaar was. Na een maand of 8 heb ik hem voor het eerst weer in levenden lijve gezien. Hij liep met krukken op een pad vlakbij zijn huis, waar ik met mijn paard liep. Hij was heel mager en 'oud'. Dat was merkwaardig ongemakkelijk. Hij kon mij niet recht aankijken en wist zich geen houding te geven. Hij antwoordde wel op vragen die ik stelde, over zijn revalidatie, maar hij kon zich niet handig uiten over zijn dankbaarheid. Was zichtbaar aangeslagen me te zien. Stamelde wel iets over 'bedankt', maar ik zag dat hij meer wilde zeggen, maar dat lukte hem niet ofzo en ik wist ook niks meer te zeggen. Erg awkward.
Vanuit de hulpdiensten is me op het hart gedrukt dat ik goed had gehandeld. De eerste die ik aan de lijn had, deed dat niet, trouwens, maar de 'nazorglijn' die ik daarna aan de lijn kreeg die nacht, deed dat heel netjes.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Nov 2020 21:15

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Coco schreef:
Urban Naked schreef:Coco, valt jouw hond dan ook aan als je zo’n opdracht als ‘pak hem’ geeft?


Nee! Het is dat die viezerik ging rennen toen ze richting de bosjes ging anders was ze waarschijnlijk bij het aantreffen van een man in de bosjes met haar staart tussen dr benen terug komen rennen. Schijterd eerste klas maar voor velen ziet ze er eng uit. Als ze zoiets wel zou doen hadden we dat, uiteraard, nooit gedaan. Was alleen om hem uit de bosjes te jagen. Hond dacht dat het om een koekje of stokje ging.

Oh gelukkig. Ja dat vroeg ik me af idd, hoe dat dan zou gaan maar gelukkig maar.

Wat een hoop nare dingen heb jij meegemaakt zeg.
#teammaple🍁
<<

Anoniem294

Bericht 03 Nov 2020 12:40

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Exo, Dat het om een bekende ging maakte het vast ook extra heftig, maar ik begrijp hieruit een beetje dat hij er dus wel wat aan heeft over gehouden. Lijkt me voor hem ook wel lastig om jou dan tegen te komen. Wel heel fijn, zowel voor jou als haar, dat zijn vrouw nog is langsgekomen. Hopelijk hebben ze hun leven inmiddels met wat meer vooruitgang kunnen oppakken.
Laatst gewijzigd door Anoniem294 op 04 Dec 2020 11:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3612

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 04 Nov 2020 19:06

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Wat een nare en heftige dingen hebben sommigen van jullie meegemaakt!

Een aantal jaar geleden was ik met een vriendin op Curaçao. We werden op een gegeven moment aangereden in onze huurauto. Die man stapte kwaad uit zijn auto, hij had behoorlijk gesnoven. Hij ging echt tekeer tegen ons en kwam heel dreigend dichtbij.
Toen wij voorstelden dat we de politie erbij wilden halen (niet eens voor zijn gedrag, maar voor de aanrijding) stapte hij gauw weer in zijn auto en scheurde weg.

Gelukkig alleen blikschade en vriendin en ik waren ongedeerd, maar we hadden wel knikkende knieën.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Nov 2020 19:08

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Coco schreef:UN, dat we het dan niet gedaan zou hebben was enkel uit bescherming vd hond geweest zodat die na een beet/aanval niet afgemaakt zou moeten worden. Wat mij betreft had de man in kwestie flink beet gepakt mogen worden. Zeker nu is gebleken dat de politie niet op is komen dagen.


Oh.

Dan dus op basis van wat kinderen zeggen, iets wat jij niet zeker weet en/of gecheckt hebt? Iemand goed laten bijten?
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 04 Nov 2020 19:24

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Ik ben niet zo bang aangelegd, ik durf ook best veel maar 2 jaar terug in Barcelona stonden mijn vriendin en ik in een steeg te wachten tot we een ontbijtcafe in konden lopen omdat het te vol was, maar het liep in een heuvel omlaag en dan zeg maar onder aan die heuvel in die steeg was dus dat tentje. We stonden te wachten en we zagen al van ver boven op de heuvel dat er een beetje een gek een man lastig viel, hij was aan t provoceren en die man liep gewoon stug door en wij hadden allebei gelijk een naar gevoel en ja hoor die gek passeerde ons keek hij mijn vriendin aan en ineens waren wij doelwit. Hij ging enorm te keer; dichtbij intimideren en in t arabisch tegen ons schreeuwen, zijn kruis vastpakken en toen wilde hij mijn vriendins telefoon afpakken maar ik gaf hem een duw waardoor hij mij greep en mij tegen de muur klemde en toen heb ik hem in zijn gezicht gespuugd en mijn vriendin duwde hem weg en toen net op t moment dat het uit de hand zou lopen opende t meisje de deur en trok ze ons naar binnen en haar collega's duwden snel de deur dicht. We waren echt heel bang zeker toen hij 10 minuten daarna met zijn junki vrienden aankwam. Toen heeft dat meisje van dat cafe politie gebeld en idd politieauto reed door de straat en ze taaiden af maar ik was blij dat het geen nacht was en 't meisje van t cafe op tijd door de rest van de gasten die t zagen gebeuren binnen snel de deur open deed.
<<

Anoniem294

Bericht 04 Nov 2020 19:42

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Urban Naked schreef:
Oh.

Dan dus op basis van wat kinderen zeggen, iets wat jij niet zeker weet en/of gecheckt hebt? Iemand goed laten bijten?


Als je een conclusie wil trekken kun je beter eerst naar meer informatie vragen UN.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Nov 2020 20:42

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Coco schreef:
Urban Naked schreef:
Oh.

Dan dus op basis van wat kinderen zeggen, iets wat jij niet zeker weet en/of gecheckt hebt? Iemand goed laten bijten?


Als je een conclusie wil trekken kun je beter eerst naar meer informatie vragen UN.


Huh? Ik stel hier twee vragen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem294

Bericht 04 Nov 2020 21:30

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Nou, zo komt jouw woordkeuze in elk geval niet over. Jij lijkt hier vooral te suggereren dat ik niet zeker wist of die meiden wel de waarheid vertelden en dat ik dat niet heb gecheckt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Nov 2020 21:33

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Vanuit wat je er hier over vertelde, ook na een eerdere vraag, werd het me niet helemaal duidelijk. Vandaar dat ik nog een keer een vraag stelde, om te kijken of ik het nou goed begreep of juist helemaal niet.
Ben nog steeds benieuwd want ik wil niets suggereren.
#teammaple🍁
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Nov 2020 21:55

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Maar als er 2 meisjes naar je toe komen rennen omdat er een man in de bosjes staat die zich aftrekt is er niet zoveel twijfel toch? Tenminste ik zou mijn tijd dan niet besteden aan het uitgebreid onderzoeken of het klopt wat de meisjes zeggen, maar zo snel mogelijk de politie in willen schakelen en die man te pakken willen krijgen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Nov 2020 21:57

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Olíve schreef:Maar als er 2 meisjes naar je toe komen rennen omdat er een man in de bosjes staat die zich aftrekt is er niet zoveel twijfel toch? Tenminste ik zou mijn tijd dan niet besteden aan het uitgebreid onderzoeken of het klopt wat de meisjes zeggen, maar zo snel mogelijk de politie in willen schakelen en die man te pakken willen krijgen.

De politie inschakelen (die vervolgens zelf onderzoek gaat doen) is wat anders dan een hond toestemming geven om aan te vallen op basis van het woord van twee meisjes.

♥♥
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Nov 2020 22:02

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Ja, dat is zeker waar ja. Een hond laten aanvallen lijkt me in geen geval een goed idee.
<<

Anoniem294

Bericht 04 Nov 2020 22:04

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem294 op 04 Dec 2020 10:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Nov 2020 22:06

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Ok Coco.
#teammaple🍁
<<

Weilandjes

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 18 Apr 2020 09:26

Bericht 06 Nov 2020 12:04

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Toen ik bedrijfsleidster bij een B.lokker filiaal was (in een niet zo'n fijne buurt) heb ik mijn alarmknop moeten gebruiken. We hadden knoppen bij de kassa's maar ook draagbare kastjes voor aan je broek. Als we daarop drukte, werd de politie direct ingeschakeld.

Er was een klant die wat gekocht had en hij beweerde dat hij te weinig wisselgeld terug had gekregen. Iets van 34.-
Ik heb uitgelegd dat dat met kastelling dan zou moeten blijken en of ik zijn nummer mocht zodat ik kon bellen en hij dat dan de volgende dag kon ophalen. Hij ging toen al redelijk door het lint maar uiteindelijk ging hij akkoord.

Na sluitingstijd deden we de eerste kastelling en bleek er zelfs een paar euro te weinig in de kas te zitten. Ik besloot hem maar gelijk te bellen maar kreeg geen contact. Dus een briefje voor de waarnemend filiaalleidster neergelegd (ik was de volgende dag vrij).

Toen we richting de deur liepen, grapte een collega nog: dadelijk staat hij hier nog. Ik keek door het glas maar er was niemand te zien. Collega's lopen naar buiten, ik toets het alarm in, draai de deur op slot. En nadat ik me omdraaide stond hij voor mijn neus. Ik voelde echt zijn adem in mijn gezicht. Hij begon te schreeuwen en met zijn vuist, vlak langs mijn hoofd af, tegen de deur te rammen. Ik moest openmaken en zijn geld gaan halen en anders zou ik wat gaan meemaken.

Mijn collega's stonden er gelukkig ook nog. Ook van het filiaal op de andere hoek zagen ze wat er gebeurde en zij kwamen er ook snel bij. Die man bleef maar schreeuwen en dreigen en wilde niet opzij gaan. Ik duwde daarop mijn alarmknop in en een collega had de politie aan de lijn. Die stonden er echt met een minuut.

2 agenten hebben die man bij me weg gehaald en 2 andere agenten stonden bij mij. Terwijl die man en ik apart onze verhalen deden wil die man me weer aanvliegen en gaan 2 agenten voor/over mij heen staan zodat hij niet bij me kon komen.

Hij moest zich legitimeren en ging (wederom) finaal uit zijn pan toen hij zag dat ik mocht gaan. Ik moest vertellen aan de agent via welke weg ik naar huis zou gaan en kreeg hun (auto?) nummer mee wat ik bij 112 kon doorgeven als er onderweg wat zou zijn en ze meteen zouden komen. Ze zouden die man pas 10/15 minuten later laten gaan.

Toen ik thuis kwam stond ik zó te shaken! Kon amper vertellen wat er was gebeurd.

De volgende dag belde de AF om te zeggen dat hij weer langs was geweest. Hij had naar mij gevraagd want hij wilde zijn excuses maken. Hij was gelovig en had zo nooit tegen een vrouw mogen doen. Hij snapte het zelf ook niet want ik was zo mooi en ik was de hele tijd aardig gebleven tegen hem, zei hij. Daarna is hij nooit meer geweest.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 06 Nov 2020 12:11

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Wat vaag van zo'n man Weilandjes!! Echt enorm intimiderend ook.
<<

Weilandjes

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 18 Apr 2020 09:26

Bericht 06 Nov 2020 12:16

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Ik vind het ook nog steeds heel gek ?. Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij onder invloed was (maar gelovig, dus dat zou niet "mogen") of dat er vlak daarvoor iets gebeurd is ofzo en hij dat op mij heeft afgereageerd ??‍♀️.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3612

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 06 Nov 2020 12:36

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Wat eng, Weilandjes.
Wel netjes dat hij nog zijn excuses heeft aangeboden, for what it’s worth.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 06 Nov 2020 14:28

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Bizarre en enge verhalen hier.
Ik ben eens enorm geschrokken, vond het ook wel eng, maar de schrik was eigenlijk het ergste.

Ik reed, via een achteraf weggetje, naar mijn werk. Gewoon op klaarlichte dag. Ineens zie ik in een grote boom iemand aan een touw hangen. Van schrik trap ik automatisch hard op de rem. Mijn hart bonkte echt mijn keel uit. Ik kan het niet heel goed zien want ik ben nog best van een afstand, maar het touw komt vanaf het hoofd, dus ik concludeerde dat er iemand zich opgehangen had. Ik zoek m'n telefoon in m'n tas naast me op de bijrijdersstoel om 112 te bellen en dan bedenk ik me dat bij het huis tegenover de boom de tuin versierd is. Ik kijk nog eens goed en zie dan dat er bij die boom ook twee ballonnen hangen. Ik vind het vreemd, maar tevens ben ik zo geschrokken en bang dat ik eigenlijk niet durf te kijken (al vanaf ik 13 ben, door een vriendinnetje dat zelfmoordpogingen deed en mij haar wonden liet zien, was ik bang ooit eens iemand zo aan te treffen). Uiteindelijk durf ik ietsje dichterbij te rijden. En dan zie ik dat het wel een raar persoon is die er hangt, niet helemaal in verhouding ofzo, het blijkt een pop. Zo'n abrahampop, opgehangen aan z'n nek aan een touw in de boom dus... WIE VERZINT ZOIETS!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 06 Nov 2020 15:18

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Nouja zeg idioot inderdaad Pure*! Wat een stomme ‘versiering’.

Verder ook akelige en nare verhalen hier.

Het engst van mij was wel dat ik s’nachts wakker werd van geluid wat ik niet direct kon plaatsen. Ik had ook niet helemaal in de gaten hoe laat het was en dacht in eerste instantie dat zoon wakker was geworden en naar beneden kwam. Omdat het Sinterklaas tijd was en hij zn schoen had gezet wachtte ik op reactie, maar die kwam niet. Toen luisterde ik nog eens goed en bedacht me dat het zoon niet was maar dat het wel ‘menselijk handelen’ geluiden waren. Ik heb mijn man toen een duw gegeven en gezegd dat er iets bij/in huis liep en ben zelf toen als een speer met mijn telefoon naar de wc gerend en heb de deur op slot gedaan. Daar kwam ik er achter dat het van buiten kwam en dat er dus inderdaad mensen naast ons huis(eigenlijk puur naast onze slaapkamer want we slapen beneden) en inmiddels bij de buren liepen, ik kon ze zien lopen vanuit het raampje in de wc. Mn hart ging toen echt zo hard tekeer dat ik zelfs dacht dat man buiten rende, maar dat bleek dus mijn hart te zijn. Terug in de slaapkamer bleek man zich gewoon weer omgedraaid te hebben en lag te slapen. Toen hem wel goed wakker gemaakt en heb ik 112 gebeld omdat ze dus nu bij al onze buren ook de oprit opliepen. Politie heeft ze gepakt en kwam met hen in de bus nog naar ons huis om te kijken of er ook iets miste of misschien braaksporen waren ofzo. Dat vond ik dan ook weer eng want daardoor wisten ze dus dat wij gebeld hadden. Maar goed toen ontdekten we niks. Buren misten wel een bril uit de auto, deur stond ook op een kier en hoesje vonden ze in de tuin. En hoogstwaarschijnlijk is de zonnebril van mijn man ook uit zijn auto gestolen alleen dit gebeurde in de winter en aangezien hij hem al een tijdje niet gebruikte hadden we daar niet zo aan gedacht, alleen later toen hij hem dus wel weer nodig had heeft hij hem nooit weer kunnen vinden.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 09 Nov 2020 19:32

Re: Wat is het engste wat jullie hebben meegemaakt?

Exogenesis schreef:
En ik heb eens 'iets' over de zolder horen rennen. Ik was toen een jaar of 10/11. Het klonk als te groot voor een muis, rat, kat of hond. Brrr....


Misschien marters. De eerste keer dat ik die over mijn platte dak hoorde rennen zat ik rechtop in bed, het klonk echt of er mensen over het dak liepen. Zelfs m'n kat was bang.
Wat een eng verhaal van dat ongeluk, ik zou ook echt niet durven te stoppen.

Jet, wat vreselijk beangstigend! Gelukkig zijn ze weggerend, maar het lijkt me heel traumatisch.

Een aanrijding met de trein met een persoon is het engste wat ik heb meegemaakt denk ik. Ik zat in de voorste coupé en het was niet fijn om te voelen en te zien. De machinist was erg van slag en een vrouw werd heel boos omdat ze vertraging opliep, echt onredelijk boos. Ze wilde acuut de trein uit, wat natuurlijk niet mocht en voor nog meer drama zorgde.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers