Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic #3

<<

Anoniem296

Bericht 04 Nov 2020 16:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Is er geen enkele kans meer dat het iets anders was? Dan hoop ik dat je snel weer door kan!
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 04 Nov 2020 16:32

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Heel erg bedankt voor alle super lieve reacties, ik ben er een beetje stil van! Het is voor mij echt heel fijn dat ik m'n verhaal hier kwijt kan, en nog veel fijner dat ik daar dan zoveel warme reacties op terug krijg. Het is nog altijd heel spannend en onwerkelijk, maar mede door jullie begin ik nu toch te beseffen dat het echt is. En ben ik er vooral heel erg blij mee.

Ik wil verder geen enorme lijst maken door iedereen één voor één te bedanken, maar wel even zeggen dat ik een aantal dames zie die gelukkig niet (meer) mee hoeven te schrijven in dit topic, maar volgens mij wel vaak mee lezen en heel warm reageren bij echte hoogte- en dieptepunten. Dat voelt voor mij heel bijzonder, naar anderen toe en nu ook naar mij. Dank jullie wel daarvoor!

Taeda & Caro, wat grappig, die herkenning en jullie voorgevoel. Ik was me zelf vanmorgen echt nog nergens van bewust, en jullie hebben daar dus dwars doorheen geprikt :wink: Ik denk dat dat ook één van de dingen is die mee lezen en schrijven in dit topic zo fijn maakt; die herkenning die je bij anderen vindt voor een situatie die anders best eenzaam kan voelen.

Max, goed ook om te lezen dat het weer iets beter met je gaat. Dat van die rust door drie weken zonder teleurstellingen herken ik ook heel goed. Als deze ronde bij mij niet was gelukt had ik ook even een pauze gewild. Even een paar weken zonder alle medicijnen, afspraken, en vooral die mentale belasting. Wat voor klachten zou je middels een second opinion willen laten onderzoeken?

Serena, heel fijn dat het je een beetje hoop geeft, vooral dat jullie weer verder gaan. Ik blijf hier ook nog wel even mee lezen, dus mocht je vragen over de behandeling hebben, stel die hier dan gerust. Ik vond het op voorhand heel spannend en qua hormonen was het ook wel heftig, maar verder is het me eigenlijk heel erg meegevallen.

Anousch, wat naar om te lezen. Gelukkig dat het inmiddels weer beter gaat, en dat je maandag ook weer terug kan. Ik duim mee dat je cyclus verder toch gewoon normaal verloopt!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Nov 2020 16:39

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik herkende vooral het rommelen vooraf. Dat had ik ook heel sterk en daarnaast uberhaupt het hele gevoel van niet willen testen ergens en het dan toch moeten doen. I heb mijn vriend toen laten kijkne naar de test, kon het zelf niet eens.

Maar wat een fijn nieuws is dit zeg!!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 04 Nov 2020 16:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat fijn! Gefeliciteerd!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Nov 2020 17:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Van harte gefeliciteerd!!!

Vind het een mooi vruchtbaar jaar voor de moeilijk zwanger wordende meiden hier.

En oh ook zo herkenbaar het niet durven testen en het niet willen geloven. Maar wow! Je bent zwanger. Zo leuk!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 04 Nov 2020 17:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Sterker nog, ik heb dat testen zonder overdrijven als traumatisch ervaren. Maar deze uitslag is geweldig!
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 04 Nov 2020 17:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Caro schreef:Ik herkende vooral het rommelen vooraf. Dat had ik ook heel sterk en daarnaast uberhaupt het hele gevoel van niet willen testen ergens en het dan toch moeten doen. I heb mijn vriend toen laten kijkne naar de test, kon het zelf niet eens.

Maar wat een fijn nieuws is dit zeg!!

Haha, ik heb hem dus in de badkamer laten liggen zonder er naar te kijken. Ik weet eigenlijk niet eens wat ik van plan was. M'n vriend vroeg naar de uitslag toen ik beneden kwam, snapte niks van me toen ik dat zei, en is toen maar naar boven gelopen om zelf te gaan kijken :palm:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 04 Nov 2020 18:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Haha Ellibre, geloofde je hem wel toen hij het zei! Gefeliciteerd hoor, heel fijn!
⁠♡♡♡
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 04 Nov 2020 19:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik heb er niet voor niets twee gedaan.. ☺️
<<

Anoniem298

Bericht 04 Nov 2020 21:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Gefeliciteerd ellibre! Supermooi nieuws!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 05 Nov 2020 18:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Gefeliciteerd Ellibre! Kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt, zo voel ik me ook al weken :smile:
Max, wat omzettend rot dat je moest stoppen, ik duim voor je dat je snel weer door kan.
Anousch en Serena, voor jullie hoop ik ook dat er snel iets gebeurt!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 06 Nov 2020 13:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Gefeliciteerd Ellibre ??
Juli 2019
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 06 Nov 2020 14:10

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Max schreef:Is er geen enkele kans meer dat het iets anders was? Dan hoop ik dat je snel weer door kan!


ja die kans is er altijd nog, maarja wat? Ik vond op google bij een forum eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Zij werd ook een week later ook 'gewoon' ongesteld, dus heel vaag wat het geweest is maar dat was beetje vergelijkbaar met haar verhaal. Dus ik ben niet de enige bij wie het lichaam compleet raar is :palm:
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 08 Nov 2020 15:02

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Bij mij is het helaas mis gegaan.. Woensdag avond zag ik voor het eerst dat ik licht bloedverlies had. In de dagen daarna werd dat afwisselend meer en minder, waardoor ik heen en weer geslingerd ben tussen hoop en (vooral) angst en verdriet. Gisteravond nam het bloedverlies nog verder toe, en uiteindelijk heb ik vanochtend een miskraam gehad.

Ik ben echt intens verdrietig, heb mentaal een enorme klap gekregen, en moet echt even afstand nemen van alles wat met zwangerschappen en baby’s te maken heeft. Maar na alle lieve berichtjes die ik hier de afgelopen dagen heb gekregen wilde ik dit wel even laten weten, en ook een beetje van me af schrijven.

Ik hoop dat de andere meiden in dit topic snel beter nieuws krijgen. Weet dat ik zonder mee te schrijven wel aan jullie denk en voor jullie duim.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Nov 2020 15:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh nee wat vreselijk Ellibre. Heel veel sterkte.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 08 Nov 2020 15:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat vreselijk ellibre, heel veel sterkte
Juli 2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Nov 2020 15:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat ontzettend verdrietig, sterkte!
⁠♡♡♡
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Nov 2020 15:32

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat vind ik dat erg voor jullie, Ellibri. Een hele dikke knuffel voor jou en ik wens jullie heel veel kracht en sterkte.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem296

Bericht 08 Nov 2020 15:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Jeetje elibre wat vreselijk voor je. Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik denk aan je! Veel liefs en sterkte.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Nov 2020 15:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Heel veel sterkte Ellibre
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 08 Nov 2020 16:15

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh nee Elibre wat verschrikkelijk! Veel sterkte.
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:02

Bericht 08 Nov 2020 16:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik ben een meelezer in dit topic. Ook moeilijk zwanger worden.

Ellibre wat een ontzettend rot nieuws. Ik heb het begin september meegemaakt, ik was rond de 6 weken. Na tp van een cryo. Wanneer je eindelijk die positieve test in handen heb, krijg je weer hoop, durf je wat te fantaseren, zie je je toekomst anders voor je. Wanneer je dan een miskraam heb dan lijkt het alsof de grond onder je weg geslagen wordt. Het is zo intens verdrietig.

Ik hoop dat je er met de lieve mensen om je heen er over kan (en wil)praten.
Ik wou dit even plaatsen, omdat ondanks de vele steun van lieve mensen om me heen, ik me soms alleen voelde. Alsof ik de enige was met een miskraam (dat is natuurlijk niet zo) maar ineens lijkt het alsof iedereen zwanger raakt en schieten de baby/zwanger aankondigingen je om de oren. En ik praat voor mezelf. Maar ik vond mezelf extra zielig om dat we ook al in een traject zaten. Extra dubbel pech.

Onwijs veel sterkte,
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Nov 2020 17:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Heel veel sterkte Ellibre! Ik sluit me aan bij de woorden van Sanfran, zij heeft het gevoel passend omschreven.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 08 Nov 2020 18:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh jeetje ellibre, wat verschrikkelijk...heel veel sterkte ?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem296

Bericht 08 Nov 2020 18:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

SanFran schreef:Ik ben een meelezer in dit topic. Ook moeilijk zwanger worden.
...
Extra dubbel pech.

,


Heb je persoonlijke verhaal even weggehaald, maar het IS ook extra dubbel pech! Oneerlijk. Voor zowel jou als elibre. Lief dat je dit deelt.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers