Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Anoniem304

Bericht 02 Nov 2020 07:53

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Luisa schreef:Nou ja zeg. Ik oordeel toch niet? Speculeer zelf niet eens. Hij heeft zelf wel eens gezegd niet altijd goed in zijn vel te zitten en ook met depressieve gevoelens te maken te hebben (gehad). Dus ook los van die seksvideo zou ik hem niet gelijk typeren als een stabiel persoon. Is dat erg? Wat mij betreft niet, geldt voor zoveel mensen. Jij geeft er zelf een negatieve lading aan.
Maar idd, ik ben wel van mening dat een persoon die over het algemeen stabieler is, een dergelijke situatie beter kan handelen. Waarmee ik overigens helemaal niet suggereer dat hij een zelfmoordpoging heeft gedaan. Denk eerder aan een inzinking oid, kan je ook voor opgenomen worden hoor.

Zijn hele serie draait er zowat om dat hij niet zo stabiel is. Dus dat mag je best zeggen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 02 Nov 2020 08:03

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Zeg ik dat je oordeelt als een onaangename aanname doet mijn inziens? Dat is ook weer bijzonder.

En ja. In dit geval vind ik dat je discreet kan zijn. Je moet eens bedenken hoe het zou zijn als het andersom was.

Ik ben niet van mening dat heel zijn serie draait om dat hij minder stabiel zou zijn. Ten eerste: wat typeert iemand als stabiel? En daarnaast vond ik gewoon dat hij liet zien een mens te zijn. Als je een camera op mijn snufferd zet kom ik ook vast minder stabiel over. Omdat ik ook mindere momenten heb.

Dus in dit geval vind ik het netjes en gepast niks over aannames oid te melden op een openbaar forum.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 02 Nov 2020 08:24

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Caro schreef:Zeg ik dat je oordeelt als een onaangename aanname doet mijn inziens? Dat is ook weer bijzonder.


Nee, ik zeg alleen dat ik dat niet doe. Om aan te geven dat ik met labiel niet iets negatiefs bedoel. Labiel is wat mij betreft niets meer dan niet stabiel. Joh, ik zou mijn eigen man ook als labiel omschrijven. Gewoon omdat hij als er iets is (grote, maar ook kleine dingen) gelijk in een soort paniekstand schiet en emotioneel gaat reageren. Die indruk heb ik ook van F. Nogmaals, ook voor dat filmpje.

In de rest van jouw post kan ik mij vinden. Aannames doen en speculeren zijn niet op z’n plaats. Ik kan mij ook nog voorstellen dat je het een aanname noemt als ik iemand typeer als labiel. Dat is het in zekere zin ook, ik ken die man helemaal niet. Maar tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat je onnodig over een woord valt en het wellicht veel zwaarder opneemt.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Nov 2020 09:10

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Caro schreef:
Ik ben niet van mening dat heel zijn serie draait om dat hij minder stabiel zou zijn. Ten eerste: wat typeert iemand als stabiel? En daarnaast vond ik gewoon dat hij liet zien een mens te zijn. Als je een camera op mijn snufferd zet kom ik ook vast minder stabiel over. Omdat ik ook mindere momenten heb.

Hij heeft het letterlijk over drugsgebruik, eetstoornissen, zelfmoordgedachtes, depressiviteit en hoe hij daar (niet) mee om kan gaan. Hij zegt het zelf, dat hij niet stabiel is.

Dat heeft niets te maken met mindere momenten en een camera op z'n snufferd, maar met hoe onwijs eerlijk hij is in zijn docu.

Dus als je dan hoort wat er gelekt is en je weet van zijn situatie, dan is het niet zo raar om bang te zijn voor 'het ergste' als hij opgenomen is in het ziekenhuis.
<<

ChiQ

Bericht 02 Nov 2020 10:22

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik kreeg het filmpje ook doorgestuurd en ik heb het direct verwijderd toen ik zag wie het was. Ik vind dit zo zielig. Ik dacht helemaal niet aan zelfmoord, ik dacht wat erg hij is er helemaal onwel van geworden..
<<

Anoniem301

Bericht 02 Nov 2020 10:35

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Oh dat mensen dit soort filmpjes ook doorsturen het Chiq? Zo naar, joh we hebben allemaal (de meesten van ons) seks, boeiend. Als ik dat filmpje zou krijgen zou ik diegene daar op aanspreken en het inderdaad ook niet kijken.
<<

ChiQ

Bericht 02 Nov 2020 10:48

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Carrie schreef:Oh dat mensen dit soort filmpjes ook doorsturen het Chiq? Zo naar, joh we hebben allemaal (de meesten van ons) seks, boeiend. Als ik dat filmpje zou krijgen zou ik diegene daar op aanspreken en het inderdaad ook niet kijken.


Ja, het verspreid zich dan als een vuurtje natuurlijk. Toen ik degene erop aan sprak zei diegene: moet hij het maar niet maken. Nou dat vind ik victim blamen. Zonde, vind Fred van leer gewoon een leuke tv persoonlijkheid, maar het is ook maar een mens.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Nov 2020 11:03

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Jeetje ja dat is echt victim blaming, walgelijk.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Nov 2020 12:38

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Het was ook een van de eerste dingen die ik dacht als het maar niet zo is dat.
Vind het super triest en snap ook echt totaal de lol niet van het lekken en delen van dat soort video’s. Het zou ondertussen toch algemeen bekend moeten zijn dat je daar mensen echt kapot mee maakt. Echt de persoon die dit gedeeld heeft hoop ik dat ze die flink straffen bah bah bah.
2015 💙
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 02 Nov 2020 12:42

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Bah, zo'n naar verhaal weer. Inderdaad, iedereen heeft seks. Ik heb het filmpje gelukkig niet ontvangen, maar zou het inderdaad ook verwijderen en er wat van zeggen. Heel sneu voor Fred, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Nov 2020 12:59

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Harrison schreef:Bah, zo'n naar verhaal weer. Inderdaad, iedereen heeft seks. Ik heb het filmpje gelukkig niet ontvangen, maar zou het inderdaad ook verwijderen en er wat van zeggen. Heel sneu voor Fred, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.


Een vriendin van me kreeg hem ook zomaar via Whatsapp. Ze zei "Huh, moet je niet even vragen of ik dat wel wil?!"
Hoezo ga je überhaupt ongevraagd p*rn* naar iemand appen, jeetje. En dan ook nog eens van zo'n soort filmpje.
toen had ze al een deel gezien, en het lijkt erop dat hij niet zichzelf leek en verdoofd is. Dat lijkt niet bewust jezelf opnemen/laten filmen, dit is nog veel erger.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 02 Nov 2020 13:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 02 Nov 2020 13:21

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Oh, wat erg voor hem. Krijg er echt een naar gevoel van. En inderdaad hoezo stuur je dat ongevraagd naar mensen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 02 Nov 2020 13:52

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Gelukkig het filmpje niet gezien maar ik las idd dat het leek alsof hij gedrogeerd was. Ik vind het echt verschrikkelijk voor hem, ook toentertijd voor Patricia. Zoiets is echt te achterlijk voor woorden en al helemaal als iemand gedrogeerd is, mocht dit waar zijn.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 02 Nov 2020 18:39

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Hij heeft het ziekenhuis verlaten! Dus dat is wel mooi nieuws.

Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat mensen zulke filmpjes delen. Ik begreep het al niet bij Patricia Paay en nu nog steeds niet. Wat mij betreft mogen ze dit wel strenger gaan straffen aangezien ik vrees dat dit steeds vaker voor gaat komen.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Nov 2020 18:42

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik vind het echt heel triest, dat het zo gebeurt. Vind het ook iets over de mens zeggen die dit dan door gaat sturen. Ben blij dat ik het niet ontvangen heb, en zou diegene er ook op aanspreken, en wellicht toch met andere ogen bekijken wanneer het doorgestuurd word.
Vind het heel sneu voor Fred. Juist ook omdat iedereen al wat van hem vind, en mensen vanachter een beeldscherm zoveel pijnlijke dingen roepen en plaatsen. Triest.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Nov 2020 18:44

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik vind dat ook onbegrijpelijk. Dat iemand zoiets doorstuurt. Of daar lol aan beleeft.

Je kinderen leer je ook dat ze bij dit soort onwenselijke, privacyschendende situaties aan de bel moeten trekken en er never aan mee moeten doen. Hoe kun je dan als volwassene denken ‘fuck it’.

Plus, je wenst dit je vrienden en familie niet toe. Hoe kun je dan over het idee heenstappen dan zo’n iemand als Fred ook vrienden en familie heeft die er net zo in staan.

Als iemand mij dit had doorgestuurd zou het voor mij een reden zijn om een heel hard aan m’n vriendschap met diegene te twijfelen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem324

Bericht 02 Nov 2020 19:08

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Urban Naked schreef:
Als iemand mij dit had doorgestuurd zou het voor mij een reden zijn om een heel hard aan m’n vriendschap met diegene te twijfelen.


Hier sluit ik me bij aan. Onbegrijpelijk dat mensen hier plezier aan beleven en bewust dit soort filmpjes doorsturen, wetende wat dit voor invloed dit heeft op het leven van mensen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Nov 2020 20:07

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik vind dat ook onbegrijpelijk. Ik hoorde vandaag ook van iemand dat diegene het doorgestuurd had gekregen van * en schrok daar wel een beetje van. Dat mensen (die ik ken) dat doen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 02 Nov 2020 20:30

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ergens zijn mensen nieuwsgierig, en dit is iets dat momenteel leeft. Alleen kunnen mnesen blijkbaar zichzelf zo distancieren van de mens erachter dat ze het dan wel ok vinden het door te sturen. Terwijl als het om een naaste bekende zou gaan, ze het wel uit hun hoofd zouden laten (de meeste mensen dan).

En erover praten bijv in kleinere kring van 'wat erg' of 'ik heb gehoord dat' is ook best logisch. Maar omdat dit een openbaar forum is, vind ik het gewoon echt niet netjes om ook maar over iets te speculeren.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 02 Nov 2020 22:13

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik zou zelf ook echt heel erg naar worden als ik erachter kwam dat een dierbaar iemand zo'n filmpje van mij zou doorsturen.

In zijn docu heeft hij het ook over seksuele contacten en dat dat er maar heel weinig zijn bij hem.

Dus degene die dit filmpje heeft gemaakt is iemand die dicht bij hem staat en die hij vertouwd en diegene stuurt het dan ook nog de wereld in.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem300

Bericht 05 Nov 2020 16:11

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Hij heeft nu zelf een verklaring op instagram gezet.
Heb mijn tranen paar keer goed in moeten slikken.
Laatst gewijzigd door Anoniem300 op 05 Nov 2020 17:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Nov 2020 16:39

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Poeh, emotionele video inderdaad! Knap dat hij het zo helder kan verwoorden terwijl het nog zo vers is.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 05 Nov 2020 16:40

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik heb het ook gekeken. Dapper dat ie dat zo doet.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Nov 2020 17:12

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Heftig filmpje van fred , en knap dat hij dat nu al doet
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 05 Nov 2020 19:54

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Heel knap en ik moest ook tranen wegslikken.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers