Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic #3

<<

Anoniem296

Bericht 01 Nov 2020 09:58

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Pfff balen Anousch. En ook echt een heel raar moment? Bijzonder dat de arts t ook niet weet. En wat een ontzettend slechte timing dat je uitgerekend nu positief getest bent. Vind t rot voor je!

Hier gaat t ook niet goed.
*weggehaald
Laatst gewijzigd door Anoniem296 op 01 Nov 2020 19:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem296

Bericht 01 Nov 2020 16:12

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

.
Laatst gewijzigd door Anoniem296 op 24 Nov 2020 20:25, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 01 Nov 2020 19:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ah balen zeg Max. Hoe voel je je zelf?
Anousch voor jou ook balen, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
<<

Anoniem296

Bericht 01 Nov 2020 19:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

.
Laatst gewijzigd door Anoniem296 op 24 Nov 2020 20:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem298

Bericht 02 Nov 2020 13:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Gaat het beter vandaag, Max? Ik weet niet precies wat je hebt weggehaald, maar het was zo te lezen geen goed nieuws. Dikke knuffel voor je! :hug:
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 04 Nov 2020 08:47

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Max, ik had je berichtje nog gelezen. Wat een waardeloze situatie.. Ik hoop dat het inmiddels iets beter gaat, al kan ik me ook goed voorstellen dat je er nog steeds flink van baalt dat alles nu ook nog stop gezet is. Ik hoop van harte dat er snel toch weer meer perspectief komt.

Anousch, wat rot dat alles zo onvoorspelbaar blijft bij jou. Moet heel frustrerend zijn om niet te weten wat je lichaam precies doet. En dan ook nog corona erbij, ik hoop dat je daar in elk geval geen klachten van hebt?

Serena, wat frustrerend van die afgezegde afspraken. Sowieso al natuurlijk, en al helemaal met alle berichten over de oplopende druk in de zorg. Hebben jullie al wel een nieuwe datum gekregen?

Taeda, ik had er even overheen gelezen dat jullie tot december moeten wachten. Zoals je zelf al zei, dat wachten is nog het lastigste van alles. Gelukkig zag ik ook een hoop leuke dingen die afleiding geven, en ga duimen dat jullie snel weer verder kunnen.

Emma & Zora, nog bedankt voor jullie lieve berichtjes, heel fijn!

Mijn terugplaatsing is alweer even geleden. Sterker nog, ik mag vandaag testen.. Vind het echt veel te spannend, ik ben het ook aan het uitstellen. In m’n hoofd is deze terugplaatsing al mislukt, ik heb al een paar dagen alle klachten die ik ook altijd heb als ik ongesteld wordt. En ik had maandag al een beetje bloedverlies, al was dat echt heel weinig. Mocht het deze ronde inderdaad niets zijn, dan hebben we gelukkig nog 4 goede embryo’s die ingevroren zijn. Wat dat betreft zit het ons tot nu toe echt mee sinds we met ICSI begonnen zijn, daar ben ik heel blij mee.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Nov 2020 08:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat een herkenning. Ik wilde ook nooit testen. Heel, heel, heel veel sterkte ellibre!!
<<

Anoniem296

Bericht 04 Nov 2020 09:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik was even heel verdrietig en teleurgesteld, maar voel me nu weer ok. Het hoort erbij zullen we maar zeggen. Bedankt voor alle lieve reactie's!! Het is fijn om je hart te luchten bij mensen die het begrijpen.
Klinkt misschien stom maar vind t ook wel fijn om te weten dat de komende 3 weken er geen teleurstellingen zullen zijn.
Ik zit erover te denken om me aan te melden bij een prive kliniek voor een second opinion. Dat is echt op onderbuikgevoel nav bepaalde klachten dat ik denk dat er toch iets mis is wat ze nog niet hebben gevonden.

Elibre, ik snap zo goed dat je niet wilt testen. Hoop is altijd nog beter dan de definitieve teleurstelling. Fijn dat jullie nog 4 embryo's hebben liggen. Dat biedt perspectief!

Hoe voel jij je nu Anousch? Last van corona? Is de bloeding al gestopt?

Taeda & Serena sterkte met wachten.
Serena heb jij al zicht op een nieuwe datum?
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 04 Nov 2020 10:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik heb net toch getest, en ik ben in shock:

Afbeelding

Er schieten nu zoveel gedachtes en gevoelens door me heen dat ik even niet weet wat ik met mezelf aan moet. Ik ben echt super blij, en tegelijkertijd voelt het na al die jaren alsof het niet echt is. Of dat het niet kan kloppen, en het daarom alsnog mis zal gaan. En ik voel me ook schuldig naar anderen bij wie het nu niet lukt, zoals de andere dames hier in het topic.

Ik denk dat ik zo maar even buiten een rondje ga lopen..
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3176

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Nov 2020 10:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh wauw Ellibre!

Jouw gevoelens zijn zeer herkenbaar. Die had ik de eerste weken ook en zijn zo goed te verklaren.
Laat het nieuws rustig indalen, en gefeliciteerd!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Nov 2020 10:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ellibre wat een mooi nieuws!! Gefeliciteerd! Snap dat het totaal nog niet landt. Zo onwerkelijk.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 04 Nov 2020 10:36

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh wauw, Ellibre, ik had al een klein voorgevoel bij de post die je plaatste voordat je getest had. Gefeliciteerd, na al die jaren! Ik wens jou een heel goede zwangerschap en samen met je partner een fijne voorbereiding op jullie zoon/dochter. Zo mooi!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Nov 2020 10:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ahh gefeliciteerd!!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem296

Bericht 04 Nov 2020 10:49

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wow elibre, wat fantastisch voor jullie! En dat nog met zo'n slecht voorgevoel. Gefeliciteerd, geniet ervan!!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 04 Nov 2020 12:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Gefeliciteert Ellibre!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Nov 2020 12:08

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Taeda schreef:Oh wauw, Ellibre, ik had al een klein voorgevoel bij de post die je plaatste voordat je getest had. Gefeliciteerd, na al die jaren! Ik wens jou een heel goede zwangerschap en samen met je partner een fijne voorbereiding op jullie zoon/dochter. Zo mooi!


Haha ik ook! Herkende ook alles wat je schreef. En wat je nu schrijft! Het is ook enorm onwerkelijk en de komende tijd zal dat ook nog wel zo blijven maar geniet hier ook van he! Dat klinkt stom, maar weet nu dat er dus echt kansen zijn en dat dit nu maar een mooi begin mag zijn!!

gefeliciteerd!!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 04 Nov 2020 12:19

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Fantastisch Ellibre! Gefeliciteerd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6122

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 04 Nov 2020 12:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wauw, dat is een duidelijke test. Gefeliciteerd! ?
<<

Anoniem325

Bericht 04 Nov 2020 13:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Gefeliciteerd ellibre!

Wat bijzonder dat er in dit vervelende jaar (om het maar netjes te zeggen) zoveel meiden uit dit topic zwanger zijn geworden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Nov 2020 13:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wauw Ellibri, wat een prachtig nieuws. En wat zal het voelen als een rollercoaster, met zowel gevoelens van geluk en angst. Maar met zo’n mooie test kan ik maar één ding tegen je zeggen: Gefeliciteerd met je zwangerschap! :love:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Nov 2020 13:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wow elibri wat mooi nieuws, en die gevoelens zijn heel herkenbaar ik heb dat nog steeds
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 04 Nov 2020 13:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Gefeliciteerd Ellibre! Zo fijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 04 Nov 2020 14:03

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wow Elibre wat fijn! Gefeliciteerd!!
En voel je alsjeblieft niet schuldig, het geeft mij juist eerder hoop dat het inderdaad gewoon kan.

En dank jullie voor jullie berichtjes. Het is wel fijn om af en toe die frustratie en onzekerheid kwijt te kunnen. Wij gaan inmiddels weer verder. Voor mij staat de intake voor i.csi gepland, en vandaag ook de vervolg onderzoeken van vriend ingepland.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 04 Nov 2020 15:03

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Aaaah Ellibre gefeliciteerd!!!! Wat SUPER fijn!! :love:
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 04 Nov 2020 15:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Max schreef:
Hoe voel jij je nu Anousch? Last van corona? Is de bloeding al gestopt?


Ik heb me heel beroerd gevoeld, benauwd, hoesten, en heel erg moe.. sliep 3x per dag, maar kan vandaag zeggen dat het echt goed gaat gelukkig.
Mijn bloeding is van het weekend gestopt.
Ik mag maandag, als alles goed blijft gaan met me langskomen voor een echo. Dan kijken we hoe het op dat moment er voor staat, mocht er wat groeien bijv laten ze het natuurlijk zo, maar anders krijg ik pillen om menstruatie op te wekken en start ik daarna weer met de letrozol.
Maar, stiekem hoop ik dat ik gewoon 10-14 dagen na eisprong zelf weer ongesteld word. (dat zou ergens aankomend weekend wezen, zit dinsdag op 15 dagen na pregnyl) Dan is het gewoon netjes uit mezelf gekomen en scheelt het toch weer een paar dagen. Fingers crossed!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers