Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Coronatest, wanneer ga jij?

???

Bij lichte klachten laat ik me direct testen
33
37%
Bij lichte klachten laat ik me niet testen, als het erger wordt wel
48
54%
Ik laat me sowieso niet testen, ook niet bij erge klachten
1
1%
Ik heb geen idee wat ik zou doen want ik twijfel
1
1%
Anders, namelijk...
6
7%
 
Aantal stemmen : 89
<<

Anoniem307

Bericht 31 Okt 2020 00:43

Re: Coronatest, wanneer ga jij?

Ik had weer eens klachten, dus gisteren door de teststraat geweest. Vandaag uitslag; Negatief. Dus gewoon een ouderwetse griep! Gelukkig.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 31 Okt 2020 23:19

Re: Coronatest, wanneer ga jij?

Ik voel sinds vanmiddag wat milde keelpijn opkomen. Verder geen andere klachten. Al drie keer getest in de afgelopen maanden, geen risico contacten voor zover ik weet. Maar ja, ik zit wel in de zorg waarbij 1,5 meter afstand houden bij cliënten regelmatig geen optie is. Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik weer moet laten testen met alleen die milde keelpijn.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 31 Okt 2020 23:22

Re: Coronatest, wanneer ga jij?

Zeker in de zorg zou ik testen. Toevallig is iemand op m’n werk vorige week positief getest met alleen milde keelklachten.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 31 Okt 2020 23:29

Re: Coronatest, wanneer ga jij?

Ik denk ook dat ik morgen inderdaad maar weer de testlijn moet bellen als het aanhoudt, hoop nog even dat het gewoon komt door onvoldoende drinken vandaag en het morgen weer weg is. Er wordt bij ons ook wel heel wat afgetest onder collega's en cliënten, waarbij het geluk is dat we bij cliënten thuis en individueel werken dus niet direct een hele afdeling oid besmetten.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Firefly

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 18 Sep 2020 21:07

Bericht 31 Okt 2020 23:52

Re: Coronatest, wanneer ga jij?

Ik begrijp dat het inmiddels wel goed loopt qua testmogelijkheden en wachttijden, mooi zo. Dat neemt dan ook weer wat drempels weg bij mensen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 01 Nov 2020 00:29

Re: Coronatest, wanneer ga jij?

Ik was gisteren om 9.15u aan de beurt, was echt niks te doen. Vanmorgen rond 12u had ik de uitslag, gelukkig negatief!
Had alleen wat keelpijn die gisteren alweer over was, maar omdat ik voor de klas sta, vond ik dat ik niet even kon afwachten me gewoon moest laten testen.
Ik vind die 1,5m afstand van elkaar houden in huis dan wel echt een ding hoor. Met mijn vriend wel zoveel mogelijk gedaan, maar met de kinderen geen doen. Mijn dochter was zó intens verdrietig, helemaal omdat het op mijn verjaardag was en ze me dus eigenlijk niet mocht knuffelen en kussen...daar hebben we ons dus niet aan weten te houden, maar gelukkig dus ook zonder gevolgen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron