Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

<<

Anoniem325

Bericht 17 Jul 2020 15:47

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ik heb 'm ook gezien, zo lief! ?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Jul 2020 16:28

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat cute, Elliot!

Bliss, knap hoor, dat ze zo goed geslapen heeft.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 17 Jul 2020 21:16

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

V deed het zo knap met zwemmen vanmorgen! Ze moesten met kurkjes rond de buik zwemmen voor het eerst. V vind nieuwe dingen soms wat spannend. Dit ook. Eerst durfde ze niks.
Op het einde ging ze van de glijbaan, zelf zwemmen naar de loopmat, klom daar zelf op, rende over de ene, sprong naar de andere en rende over de volgende mat om met een enorme sprong het water in te gaan en dan weer door te zwemmen naar de kant. En nog een keer, en nog een keer ? 'Nee, mama. Niet vasthouden. Last me maar los!' Ze wordt groot!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 17 Jul 2020 21:16

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat knap Elliot! Die kletst over een paar maanden al kleine zinnetjes! Leuk hoor!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kira

Bericht 03 Okt 2020 08:30

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

M'n zoon is gisteren gepromoveerd naar het eerste team. Dat betekent dat hij nu landelijk gaat basketballen. Hij was zelf ongelooflijk trots en heeft er super veel zin in. Hij heeft er ook erg hard z'n best voor gedaan en ben super trots op z'n doorzettingsvermogen en discipline!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 03 Okt 2020 11:52

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat goed Kira!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Okt 2020 13:40

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Super knap Kira!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem325

Bericht 03 Okt 2020 14:02

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Super knap Kira, terecht trots!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Okt 2020 14:05

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat goed van hem, Kira!

Mijn zoon fietste net eindelijk zonder zijwieltjes! En trots dat hij is: hij ging het gelijk de buren vertellen ?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 03 Okt 2020 18:27

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat knap Kira en Suus!!

De jongste loopt eindelijk! Hij heeft er zijn tijd voor genomen, maar eindelijk doet ie het dan echt. En wat zie je dan pas goed hoe een grote man het al begint te worden, doei dreumes hallo peuter!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Okt 2020 19:28

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat goed, MdU!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 04 Okt 2020 07:21

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Grappig he MdU, dat hij dan opeens gaat lopen. Zo leuk!

Mijn dochter mocht deze week eerste keer wennen op school. Ze heeft het er ook al maanden over, maar hoe dichterbij het kwam hoe spannender het werd. Nou is ze nooit verlegen, maar ik had wel verwacht dat ze de kat uit de boom zou kijken. Voor vertrek zei ze ook nog, mama ik wil niet naar school want ik kan nog helemaal niet schrijven.

Maar toen ze daar eenmaal was kletste ze aan een stuk door. Hallo allemaal, ik ben .... Juf, waar moet ik mijn jas ophangen? Ik heb fruit mee, blablablabla.
Echt heel grappig om te zien. En nu wil ze dus elke dag, terwijl de komende weken alleen wendagen gepland zijn.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 09 Okt 2020 20:57

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat goed Luisa!

Ik ben heel trots op mijn dochter. Ze is ontzettend gevoelig en kan ontzettend onzeker zijn. Ook kan ze heel slecht tegen onrecht. Nu was er van de week behoorlijk wat gedoe in de appgroep van de klas. Op het moment zelf heeft ze dit niet meegekregen, maar later wel gelezen natuurlijk. Nu heeft ze vanavond gewoon één van de aanstichters (haar 'vriendje') haarfijn verteld dat ze dit echt niet oké vond. Ze is ontzettend gevoelig voor wat mensen van haar vinden, maar in deze trekt ze dus gewoon haar mond open.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Okt 2020 21:02

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat een knappe kids! Zo leuk dat hij nu loopt MdU! S deed vandaag haar eerste stapjes los!

Fijn Luisa dat het zo goed ging! En jouw dochter ook al zo knap! Gewoon zeggen wat je er van vindt!

V. en ik doen al heel lang elke week ouder en kind zwemmen. Ze staat inmiddels op de wachtlijst voor A (al 2 maanden) omdat ze het zo goed doet! Ze zwom vanmorgen ook even 10 meter onder water! Ze lag met haar gezicht in het water en met borstcrawl benen kwam ze zo ver!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 10 Okt 2020 07:42

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat knap dat ze al zo goed kan zwemmen Jip. Ik zie bij de zwemles van mijn oudste dochter ook altijd wel duidelijk verschil tussen kinderen die van jongs af aan veel gezwommen hebben en kinderen die dit niet hebben gedaan.

Marie, wat stoer dat ze daar gewoon wat van gezegd heeft!
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 24 Okt 2020 16:09

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Zo trots op mijn jongste. Hij is niet de snelste met zijn ontwikkeling, maar eerder deze week zette hij voor het eerst voorzichtig een paar stapjes los. Vandaag heeft hij ineens de smaak te pakken en loopt hij het hele huis door. Hij heeft het tempo er gelijk in, haha! Hij valt regelmatig hoor, maar staat onverstoorbaar weer op en loopt verder. Hij kijkt er zelf ook zo blij en trots bij. :love:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 24 Okt 2020 19:13

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Super knap Suus!! En lopen doet ie dan toch behoorlijk vlot hoor, leuk.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 24 Okt 2020 19:26

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Hij ging ineens snel inderdaad! Hij ontwikkelt zich echt heel duidelijk in sprongen, leuk om te zien. En uiteindelijk niet eens laat om te leren lopen, had ik niet verwacht!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Okt 2020 20:24

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Mijn jongste is in juli 4 geworden. Hij heeft opeens superveel interesse in cijfers en kan alles onder de tien optellen. We hebben magneetjes met getallen op de koelkast en hij maakt heel veel sommen daarop. Zo knap ❤️
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem316

Bericht 25 Okt 2020 21:23

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Spencer schreef:Mijn jongste is in juli 4 geworden. Hij heeft opeens superveel interesse in cijfers en kan alles onder de tien optellen. We hebben magneetjes met getallen op de koelkast en hij maakt heel veel sommen daarop. Zo knap ❤️


Wat leuk dat hij dat ineens door heeft! Zo leuk om ze nieuwe dingen te leren.

L. is heel erg bezig met talen op de een of andere manier. Telt in het Engels tot 10, weet hoe ze iemand kan groeten in het Engels, Duits en blijkbaar sinds vandaag ook Frans? ??‍♀️ Vandaag had ze het er nog over dat 'idea' een idee hebben betekende. Zal ongetwijfeld door de tablet/tv komen denk ik.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 25 Okt 2020 21:47

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Herkenbaar Dee, mijn zoon heeft enorme interesse in Engels en pikt alles op, vraagt ook steeds de vertaling en benaderd dingen in het Engels ipv Nederlands, zo grappig, hij wordt volgende maand pas 3. Van tellen tot 10, tot alle kleuren, vormen en onderdelen van auto’s.. heel bijzonder ?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Okt 2020 21:59

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ah leuk is dat hè Dee en Pippa. En zeker door YouTube / tablet / apps etc. Heeft ook echt wel meerwaarde af en toe, is echt niet alleen maar slecht. Grappig dat ze ook diverse talen weet Dee. Weet ze dan ook in welke taal ze iets zegt of zegt haar dat dan niet echt wat?

O voerde mij vandaag tomaatjes en zei one tomato, two tomatoes. Nog goed met meervoud ook. En heeft het over excavators enzo, maar dat komt door z'n bovengemiddelde interesse in die dingen, lang leve YouTube voor Engels.
En idd Frans ook, op een gegeven moment zei hij bij groen ineens 'vert' haha. Ook van zo'n kleuren filmpje op YouTube.
Maar intussen wil hij ook steeds vaker uit zichzelf weten wat iets is. We hadden het over toys en happy en toen vroeg hij echt wat die woorden betekenen. Wel lastig hoor, want we praten best wel eens Engels om te omzeilen dat hij het hoort maar dingen als ice cream enzo begrijpt hij gewoon. Ik moet beter Duits leren denk ik.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2020 22:13

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Zo leuk die talen! Mijn tantezegger van 4 was hier laatste logeren en zo uit het niets; tantie heb jij ook Windows??
Denk mal kind hoe zo heb jij verstand van Windows. Ik had nog niet in de gaten dat ze Engelse woordjes kent.

Weet nog heel goed dat mijn zijn een keer thuis kwam en zei; mem, weet je wel dat jij mijn mother bent? Haha. Zo zoet dan. Ze leren het vroeg tegenwoordig.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Okt 2020 22:18

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Leuk inderdaad, als ze er aanleg voor hebben kunnen ze een heel eind komen al voordat ze het op school krijgen. Y is heel goed in Engels, ze doet ook niet mee met de Engelse les in de klas omdat ze qua niveau al heel veel verder is, ze werkt in die tijd in haar eigen werkboekje of ze leest een boek in het Engels.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 31 Okt 2020 20:24

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Dat probleem hebben wij ook marin, hij snapt gewoon wat wij in Engels tegen elkaar zeggen en legt verbanden dus moeten andere taal bedenken.

O grappig Susan, oefende je ook met haar en leerde je extra dingen? Zoon vraagt echt om nieuwe dingen ermee
11-2017 ♥
12-2021 ♥
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers