Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

<<

Anoniem326

Bericht 09 Okt 2020 09:19

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Och Kira, wat een ontzettende pech weer. En zo enorm balen van je rijexamen. Heel veel sterkte en beterschap!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 09 Okt 2020 09:21

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Echt dikke pech, Kira! En zo jammer dat je nu niet kunt afrijden.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Kira

Bericht 11 Okt 2020 13:00

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Ik wil proberen toch af te rijden 8 december. Voor herstel staat 6 weken maar voelde me gisteren zo sterk dat ik het in 4 weken wil proberen. Met heel vel rust en oefenen en daar de balans in vinden. Wil het 22 oktober met de chirurg bespreken.
Vandaag voel ik me verschrikkelijk kut. Ik kan kleine dingen zelf maar het kost zo'n energie, ik ben echt geen leuke moeder voor m'n zoon. Kan hem moeilijk om me heen verdragen en hij laat ook merken dat hij het niet fijn vind. Voel me echt als een last voor iedereen om me heen momenteel. Kan alleen maar huilen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 11 Okt 2020 19:27

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Ach arme Kira! Hele dikke knuffel! Het is ook niet niks allemaal en je klinkt onwijs positief steeds! Daar mag je best trots op zijn!
Snap je schuldgevoel naar je zoon maar ik denk dat hij het je echt niet kwalijk neemt hoor. Ik weet even niet hoe oud hij is maar misschien helpt het om dit tegen hem uit te spreken?
Veel sterkte!
<<

Anoniem331

Bericht 11 Okt 2020 19:48

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Oh kira wat zit het je vreselijk tegen. Hoop dat het gaat zoals je wilt. Duim voor je!
<<

Kira

Bericht 12 Okt 2020 07:30

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Dankjewel allebei!
Feline hij is 14 en doet alles wel maar soms met een hoop gezucht en ik kan sowieso weinig verdragen momenteel. Ik probeer hem ook uit te leggen dat hij me maar een beetje moet laten en geen discussies moet aangaan want het kost gewoon teveel energie. Maar hij is dus 14, puber en das dus lastig. We praten er wel over gelukkig. Gisteren was even een break down moment voor me, denk alle emoties die eruit kwamen en moeheid en onmacht etc.

Popcorn ik hoop het ook! Ga er zoveel mogelijk voor.
<<

Kira

Bericht 14 Okt 2020 08:07

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Gisteren had ik een goede dag, de eerste eigenlijk. Kon redelijk uit de voeten, heb zelfs gestofzuigd. Heb gemerkt dat ik niks om mijn been kan verdragen qua kleding dus heb een harembroek aan die m'n onderbeen vrij houdt, de pijn is dan echt aanzienlijk minder.
Ben qua medicatie overdag terug van 10 mg naar 5 mg, dat zijn de tabletjes die ik nog had van de vorige operatie. Die 10 mg vallen me erg zwaar, en qua pijn helpen die 5 mg nu gelukkig ook.
M'n zoon is vanochtend ook heel anders opgestaan, hebben erover gepraat en denk dat hij voor zichzelf nu ook de knop omgezet heeft dat het toch weer even nodig is me extra te helpen. Dus ik ga de 2e week van het herstel positief tegemoet!
<<

Anoniem309

Bericht 24 Okt 2020 11:48

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Hoe is het nu met je Kira? En hoe is het de afgelopen tijd gegaan met je zoon?
<<

Kira

Bericht 24 Okt 2020 15:37

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Het gaat de goede kant op. Kan bijna zonder pijnstiller, en loop in huis zonder krukken al een paar dagen. Met de chirurg besproken afgelopen donderdag dat ik buitenhuis ook zonder kruk ga lopen, kleine rondjes samen met m'n zoon met de hond bijvoorbeeld. Maar dat is nog wel erg vermoeiend maar qua stabiliteit gaat dat beter dan ik had verwacht. Boodschappen achter een winkelwagen gaat ook erg goed, dus wat dat betreft mag ik echt niet klagen, ik loop wel nog erg stijf.
M'n zoon is erg lief, hoeft ook niet zoveel te doen, veel kan ik zelf. Hij hoeft alleen maar met de hond uit en dat gaat altijd met zuchten, piepen, uitstellen en nog meer zuchten en vanmorgen ben ik daar over uitgevallen jammer genoeg.
<<

Anoniem309

Bericht 24 Okt 2020 23:52

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Wat fijn dat je al bijna zonder pijnstillers kan en het de goede kant op gaat. Logisch dat het vermoeiend is en dat je stijf loopt, maar wel goed dat je steeds meer stappen in de goede richting maakt.
Lastig dat je zoon het met zoveel tegensputteren doet. Snap best dat je daar, zeker in deze situatie, over valt. Wellicht kan je proberen om het op een rustig moment nog even te bepraten.
<<

Kira

Bericht 26 Okt 2020 15:20

Re: Verbrijzeld stukje onderbeen en Oxycodon

Ja ben er ook heel blij mee, heb zaterdagmiddag de laatste pijnstiller genomen en vanaf toen niet meer. Slik wel nog paracetamol, ben nu dus an het afkicken van de oxicodon, merk het nu beter dan de vorige keer vooral qua slapeloosheid. Maar dat gaat wel over.
Ik heb vrij snel met m'n zoon erover gesproken, en hem duidelijk gemaakt dat z'n houding me verdrietig maakt juist omdat ik heel graag zelf met de hond wil wandelen en dat niet kan en zijn zuchten en miepen niet echt mee werkt. Hij is nu elke keer zonder mopperen gegaan gelukkig.

Ik baal alleen dat het lopen buiten echt zo vermoeiend en ook pijnlijk wordt na een korte tijd al. En dan voornamelijk in m'n enkel/voet dus niet waar de breuk zit. Ben een beetje aan het afwisselen qua schoenen wat het makkelijkst is.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers