Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2021 mama’s

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 20 Okt 2020 09:03

Re: Zomer 2021 mama’s

Huppekee schreef:Ik sport trouwens ongeveer 1x per week met een personal trainer. Wanneer zouden jullie haar op de hoogte brengen?

Ik twijfel een beetje namelijk. Op zich 'mag' ik volgens mij nog alles, behalve helemaal leeg trainen. En dat is vaak wel wat we doen (laatste kwartier nog even boksen bijvoorbeeld).


Ik ben echt vrij duizelig sinds een paar dagen, dus ik denk dat ik het dan toch wel zou vertellen. Just to be sure en mocht je out gaan oid dat ze ervanaf weten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Okt 2020 09:10

Re: Zomer 2021 mama’s













Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
Bloom 31 1e kindje 3 juni 2021 Onbekend-
Tabbie 33 2e kindje 3 juni 2021 onbekendonder extra controle
MissEnergy 32 2e kindje 5 juni 2021 Willen we wetenUitgebreide echo (GUO) ivm erfelijkheid, medium risk bevalling ivm vloeien vorige keer
Leaf 34 1e kindje 21 juni 2021 Willen we weten-
Huppekee 30 1e kindje 27 juni 2021 Onbekend-
Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Okt 2020 09:11

Re: Zomer 2021 mama’s

Bam, ik kom ook meeschrijven, maar op vriend na, weet niemand het nog. Dus graag sssstttttt.

Verder super blij en super misselijk (net als bij de eerste). En mijn schildklier werkt niet meer goed dankzij mijn eerste zwangerschap, dus dat betekent extra controles.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 20 Okt 2020 09:15

Re: Zomer 2021 mama’s

Wat leuk, Tabbie! Gefeliciteerd =) Wel vervelend van je misselijkheid en schildklier, maar goed dat ze je goed onder controle zetten.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Okt 2020 09:19

Re: Zomer 2021 mama’s

Thanks!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 20 Okt 2020 09:35

Re: Zomer 2021 mama’s

Huppekee schreef:Ik sport trouwens ongeveer 1x per week met een personal trainer. Wanneer zouden jullie haar op de hoogte brengen?

Ik twijfel een beetje namelijk. Op zich 'mag' ik volgens mij nog alles, behalve helemaal leeg trainen. En dat is vaak wel wat we doen (laatste kwartier nog even boksen bijvoorbeeld).


Ik train ook met een PT en bootcamp ook met hem. Ik heb hem ingelicht na de eerste echo. Hij heeft eigenlijk bijna alle oefeningen al aangepast. Niet zozeer omdat ze niet meer mogen, maar wel om overbelasting tegen te gaan. Ook wil hij specifieke spiergroepen trainen die straks van pas komen.

Ik moest hem voor mijn gevoel ook wel inlichten hoor. Ben vrij vlot misselijk en heb totaal geen uithoudingsvermogen meer.

Wat dat betreft ben ik ook voor openheid van zaken.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 20 Okt 2020 09:37

Re: Zomer 2021 mama’s

Wat leuk Tabbie! Gefeliciteerd!
We hebben vooralsnog dezelfde uitgerekende datum! ?
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 20 Okt 2020 09:45

Re: Zomer 2021 mama’s

Gefeliciteerd Tabbie! Was dit je eerste iui? Fijn in ieder geval dat het zo ‘snel’ is gelukt!

Mooi om te zien hoeveel meiden van het moeilijk zwanger worden topic opeens naar dit topic zijn verplaatst! ?
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 20 Okt 2020 09:55

Re: Zomer 2021 mama’s

Leaf schreef:
Huppekee schreef:Ik sport trouwens ongeveer 1x per week met een personal trainer. Wanneer zouden jullie haar op de hoogte brengen?

Ik twijfel een beetje namelijk. Op zich 'mag' ik volgens mij nog alles, behalve helemaal leeg trainen. En dat is vaak wel wat we doen (laatste kwartier nog even boksen bijvoorbeeld).


Ik ben echt vrij duizelig sinds een paar dagen, dus ik denk dat ik het dan toch wel zou vertellen. Just to be sure en mocht je out gaan oid dat ze ervanaf weten.


Ja precies, ben niet echt misselijk, maar met vlagen wel een beetje licht in mn hoofd.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2020 09:55

Re: Zomer 2021 mama’s

Wat leuk, Tabbie! Gefeliciteerd!
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Okt 2020 10:09

Re: Zomer 2021 mama’s

Wow tabbie wat geweldig zeg. Gefeliciteerd
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Okt 2020 10:11

Re: Zomer 2021 mama’s

Gefeliciteerd Tabbie!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem325

Bericht 20 Okt 2020 10:41

Re: Zomer 2021 mama’s

Wauw Tabbie, gefeliciteerd!
<<

Anoniem298

Bericht 20 Okt 2020 15:24

Re: Zomer 2021 mama’s

Wauw, gefeliciteerd Tabbie!
<<

Pixie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 04 Jun 2020 20:49

Bericht 20 Okt 2020 17:13

Re: Zomer 2021 mama’s

Jeetje, ik kijk een paar dagen niet en opeens zijn er allemaal nieuwe gezichten! Wat leuk :)
Gefeliciteerd Huppekee, MissEnergy en Tabbie!

Ik heb niet zo veel te vertellen, ik ben druk bezig met het nieuwe huis en er gebeurt niet zo veel zwangerschapsgerelateerds :D Nog 2 weken tot de echo, ik kan niet wachten!
Nog steeds heb ik weinig kwaaltjes, ik heb pijnlijke borsten en ben in de avond heel licht misselijk, maar het is allemaal lang niet zo heftig als vorige keer rond deze termijn. Nou ja, elke zwangerschap is anders, het zal vast niks betekenen.

Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de tabel, wat voelt het nu opeens 'officieel' ;)














Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
Bloom 31 1e kindje 3 juni 2021 Onbekend-
Tabbie 33 2e kindje 3 juni 2021 onbekendonder extra controle
MissEnergy 34 2e kindje 5 juni 2021 Willen we wetenUitgebreide echo (GUO) ivm erfelijkheid, medium risk bevalling ivm vloeien vorige keer
Pixie 34 2e kindje 13 juni 2021 Willen we weten-
Leaf 34 1e kindje 21 juni 2021 Willen we weten-
Huppekee 30 1e kindje 27 juni 2021 Onbekend-
Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden
Naam Leeftijd Kindje nr Uitgerekende datum GeslachtBijzonderheden


Voor wat betreft doorgeven aan huisarts, zorgverzekering en zo: dat hoeft allemaal niet hoor. Je hoeft alleen contact te zoeken met je verloskundige, en die brengt je huisarts en verzekering op de hoogte. (Maar als je het fijn vindt om het zelf door te geven aan andere instanties, of als er iets bijzonders speelt, dan moet je dat natuurlijk gewoon lekker zelf doen!)

Ik zat al een beetje te rekenen wanneer het 'veilig' is om te vertellen, en dat zou zo rond Sinterklaas zijn. Het lijkt me zooo leuk om een trui met 'grote zus' tussen de sinterklaaspakjes te leggen voor mn oudste dochter... Niet dat ze dat zelf snapt ;) maar voor de opa's en oma's.
Maar misschien vertellen we het al eerder, ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten. Sowieso eerst maar eens de eerste echo afwachten over 2 weekjes.
04-2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 20 Okt 2020 17:48

Re: Zomer 2021 mama’s

Wat leuk Tabbie! Gefeliciteerd!
Zeker een leuke manier om te vertellen Pixie! Weet nog niemand het?
Fijn dat je een afspraak hebt Leaf!
Bloom, hoe gaat het met jou?
En Huppekee, is het nieuws inmiddels een beetje geland?

Hier gaat alles zo zijn gangetje maar ik merk dat ik toch wel onzeker ben en gewoon niet durf te geloven dat het echt goed zal gaan. Ik krijg al wel echt een buikje ? maar dan ook wel echt een zwanger buikje en niet een paar kg te zwaar. Mijn vriend zei vanmiddag ja dit is toch wel anders dan gewoon dik, bedankt ??‍♀️
Inmiddels contact gehad met de consulent van moeders voor moeders, donderdag komen ze alles brengen dus ben benieuwd.

Als mijn echo goed is volgende week wil ik wel in de tabel ?
Laatst gewijzigd door Emma op 20 Okt 2020 18:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 20 Okt 2020 17:51

Re: Zomer 2021 mama’s

Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 20 Okt 2020 19:54

Re: Zomer 2021 mama’s

@emma: ja, we zijn al weer wat rustiger en de eerste schrik is al weer gezakt gelukkig. Voelt wel nog steeds alsof dit verhaal niet over mij gat hoor ?
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 21 Okt 2020 14:49

Re: Zomer 2021 mama’s

Gefeliciteerd Tabbie!!

Ik voel me echt een beetje een aansteller, maar ik moet dus echt een nieuwe bh gaan kopen. Ook mijn broeken zitten al helemaal niet lekker meer. Nu speelt daarin mee dat ik een litteken op mn schaambot heb van mn endo operatie, daarachter zit precies mn baarmoeder.

Maar ik wil nog helemaal niet zoveel aanschaffen ? wat als het alsnog misgaat? Die angst steekt sowieso behoorlijk op de laatste dagen. Geen bloedverlies oid hoor, maar meer zelfbescherming denk ik? Niet kunnen geloven dat het me echt gegund is? Dat ik echt een baby ga krijgen?

Dus merk heel erg dat ik t eerst van de daken wilde schreeuwen en nu denk, nee ik vertel het tegen niemand. Want wat als...

En er is echt geen aanleiding voor denk ik. Ugh.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 21 Okt 2020 18:37

Re: Zomer 2021 mama’s

Gefeliciteerd meiden!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 21 Okt 2020 18:39

Re: Zomer 2021 mama’s

Snap het wel Leaf, heb je geen lekker zittende jurkjes met een wat grotere maat panty oid? En een bh zonder beugels met veel rek?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Okt 2020 19:03

Re: Zomer 2021 mama’s

Gefeliciteerd! Topic groeit al lekker met nieuwe zwangere dames.

Mijn darmen zijn weer wat in hun normale doen. Even flinke reset met alle hormonen in m'n lichaam. Alle broeken van voor mijn vorige zwangerschap (maat 32 of 34) waren na zwangerschap te groot (maat 28 of 29). In tussentijd (ook met corona) nauwelijks bij gekocht dus alle te grote broeken passen voorlopig nog wel. Ik ben wel benieuwd of ik een nieuwe winterjas moet kopen of met m'n ruimere ski-jas de winter door kan...

Morgenmiddag eerste echo!
08/2018
05/2021
<<

Pixie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 04 Jun 2020 20:49

Bericht 21 Okt 2020 20:59

Re: Zomer 2021 mama’s

Emma schreef:Zeker een leuke manier om te vertellen Pixie! Weet nog niemand het?


Nee, we houden het nog even voor onszelf. Net als Leaf heb ik ook zo nu en dan de angst dat het mis gaat, en áls het mis gaat dan wil ik dat eerst zelf kunnen verwerken voordat ik dat met anderen wil delen. Ik/we willen eerst wat meer zekerheid voordat we het anderen vertellen, we willen minimaal de eerste echo afwachten en misschien zelfs de eerste 12 weken?

Vervelend Leaf, dat je kleding al niet meer lekker zit! In mijn eerste zwangerschap heb ik een tijdje rondgelopen met een haarelastiekje om de knoop van mijn broek, zodat hij net wat ruimer viel. Niet dat de broek niet meer paste, maar de knoop drukte precies op een vervelende plek of zo...? Dat zou je ook nog kunnen proberen. En inderdaad bh’s zonder beugel misschien, of een sportbh?

Veel succes morgen MissEnergy!
04-2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 21 Okt 2020 22:16

Re: Zomer 2021 mama’s

Harrison schreef:Snap het wel Leaf, heb je geen lekker zittende jurkjes met een wat grotere maat panty oid? En een bh zonder beugels met veel rek?


Jij bent ook vrij lang toch? Heb jij nog tips qua merken of winkels waar ik kan kijken? Ik draag heel weinig jurkjes, omdat ik me dus sowieso al dooderger aan afzakkende panty's. Maar als ik dan naar de broeken bij h&m kijk, dan komen die nog niet eens tot aan mn enkels ?

Vandaag dus ff rondje stad gedaan, had nog wel wat meerekkende bh's maar daar is de rek ook wel uit inmiddels. Vooral de omvang is bij mij echt toegenomen lijkt het. Maar goed, niet heel geschikte bhs kunnen vinden. Sportbhs hebben dan vaak weer geen verstelbare bandjes en dan zijn ze gewoon echt te kort. En ik wil wel graag met sluiting achter, die andere benauwen me nu al (heb ik al namelijk).

Kortom, ik ben verder niet lastig ofzo ?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Okt 2020 07:27

Re: Zomer 2021 mama’s

Leaf, je kunt ook tussenstukjes met haakjes krijgen/maken zodat je bh ruimer om je romp zit. Ik kreeg ze bij mijn voedingsbhs maar nooit nodig gehad eigenlijk!
08/2018
05/2021
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers