Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dieren allergie

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Okt 2020 15:05

Dieren allergie

Ik ben vast niet de enige hier die er last van heeft; ik ben allergisch voor vrijwel alle dieren. Ook nog flink wat andere dingen; veel soorten fruit, bepaalde noten en huisstofmijt.

Ik word ontzettend benauwd en vind dieren daarom ook gewoon helemaal niet leuk. Als iemand een hond aait en helemaal zo wild schuddend oid word ik echt kribbig, ik vind de reactie die ik krijg (geen lucht dus) zo ontzettend naar.

Natuurlijk hebben we zelf geen dieren maar mijn ouders wel. Ze hebben twee honden en een kat. En stofzuigen en laat staan dweilen is niet hun hobby. Ook dragen ze vaak wollen truien die ze niet wassen maar uithangen en ook daar krijg ik enorme reactie van.


Als ik bij ze slaap stofzuig en stof ik zelf wel maar ik kan natuurlijk niet als ik koffie kom drinken komen poetsen. Daarom slik ik preventief tabletjes (loratadine oid) maar ik vraag me af of ik zelf nog wat meer kan doen en hoe anderen dit doen?
R. 2013
D. 2016
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 17 Okt 2020 19:58

Re: Dieren allergie

Poeh dat lijkt me niet makkelijk. Vooral niet als je daar slaapt en dan eerst moet gaan schoonmaken....
Klinkt alsof ze er ook niet echt rekening mee houden als je daar komt.

Ik heb zelf een katten allergie. Ik kan prima in een huis komen waar katten zijn. Ik moet ze alleen niet aanraken. Dan krijg ik flink last. (En op de 1 of andere manier komen ze altijd meteen naar mij toe haha)

Ik zou denk ik zelf niet meer gaan logeren. Maar met visite is dat lastig ja.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers