Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Drive trough feestje

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 15 Okt 2020 11:18

Re: Drive trough feestje

Mijn oudste wordt ook bijna 10 en ik zit met dezelfde situatie. Ik vind het erg moeilijk, ik wil me aan de regels houden ivm corona, maar ik wil ook haar verjaardag niet een soort van overslaan. En ondanks dat ze dan 'al' 10 wordt en je het kan uitleggen en ze het ook wel begrijpt, is ze er wel verdrietig over. De opmerking dat je het kan uitleggen op die leeftijd klopt dan wel, maar dat maakt het niet minder rot voor het kind in kwestie lijkt me. En er zijn uiteraard ergere dingen en veel kinderen maken dit mee, maar ik vind dat een kind er ook gewoon van mag balen.

In elk geval ga ik de verjaardag uiteraard thuis wel gewoon uitgebreid vieren met ons drietjes. Qua visite ga ik het beperken tot de belangrijkste mensen en dan over meerdere dagen spreiden. Op de dag zelf moet ze naar school en zouden we het niet vieren, maar dat gaan we nu wel doen en dan komen mijn moeder en broertje. Dan in het weekend nog mijn vader met zijn vriendin en als ze kunnen komen mijn broertje en schoonzusje (allebei een andere dag).

Verder wil ik denk ik vragen of mensen iets leuks voor haar willen doen. Ze kijkt al lang uit naar deze mijlpaal van 10 jaar dus het zou leuk zijn als ze bijvoorbeeld wat kaartjes zou krijgen, of dat iemand een videoboodschap wil opnemen, dat soort dingen.

Kinderfeestje ga ik nog even met dochter overleggen. Aangezien ze ook met elkaar in de klas zitten zou een feestje ook moeten kunnen. Maar ook daarin zijn de mogelijkheden buitenshuis nu beperkt en binnenshuis zie ik minder zitten omdat we niet heel groot wonen en het ligt een beetje aan welke kinderen ze dan zou vragen en wat we dan zouden kunnen doen. Ik overweeg in elk geval een feestje thuis wel, want uitstellen is ook weer voor onbepaalde tijd natuurlijk want wie weet hoe lang dit allemaal nog duurt..
<<

Anoniem331

Bericht 15 Okt 2020 11:26

Re: Drive trough feestje

Ik denk dat niemand zegt dat je kind er niet van
mag balen, maar dat je je best aan kunt passen en dat je kind dat best kan snappen. Heel sneu allemaal, maar voor de meeste jarige kinderen in deze tijd is het toch heel sneu.

Ik zou er iets bijzonders van maken, wat je anders niet deed. Bijvoorbeeld ontbijt halen bij de mac. Vergeet je kind waarschijnlijk nooit weer, en compenseert toch wat.

Maar zou het ook niet groter maken dan dat het is. Het is nou eenmaal niet anders.
<<

Anoniem316

Bericht 15 Okt 2020 11:45

Re: Drive trough feestje

Maar wat is precies het verschil tussen mensen op verschillende dagen langs te laten komen of 2 x 3 personen op 1 dag. Ik snap de logica daar niet zo goed achter geloof ik.

Onze dochter is ook binnen die 4 weken. Wij zitten nog erg te dubben wat we gaan doen. Ze kijkt er zo enorm naar uit, dus we willen het zeker gaan vieren maar hoe is dus nog even de vraag.
<<

Anoniem295

Bericht 15 Okt 2020 12:08

Re: Drive trough feestje

Hippie schreef:Mijn oudste wordt ook bijna 10 en ik zit met dezelfde situatie. Ik vind het erg moeilijk, ik wil me aan de regels houden ivm corona, maar ik wil ook haar verjaardag niet een soort van overslaan. En ondanks dat ze dan 'al' 10 wordt en je het kan uitleggen en ze het ook wel begrijpt, is ze er wel verdrietig over. De opmerking dat je het kan uitleggen op die leeftijd klopt dan wel, maar dat maakt het niet minder rot voor het kind in kwestie lijkt me. En er zijn uiteraard ergere dingen en veel kinderen maken dit mee, maar ik vind dat een kind er ook gewoon van mag balen.


Dat zeg ik ook niet, natuurlijk mag ze ervan balen, het is ook gewoon een kakzooitje nu. Ik bedoelde meer dat kinderen op die leeftijd hel goed begrijpen waarom iets niet kan en ik juist daarom op zoek zou gaan naar dingen die ook heel feestelijk en bijzonder aanvoelen voor haar, maar wat ook haalbaar voor anderen (normaliter genodigden) is, en waarbij niet de randjes van de adviezen opgezocht hoeven te worden. Ik zou me met die adviezen die hier staan, op die leeftijd echt super jarig hebben gevoeld in elk geval.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Okt 2020 12:39

Re: Drive trough feestje

Lastig ja. Wij vieren het nu in 2x. Opa en oma op een dag en 2 dagen later andere opa en oma en een tante.

Misschien kun je mensen een cadeautje laten ‘inleveren’ en dan een soort speurtocht maken in huis met elke keer een cadeautje van iemand met een video boodschap erbij? En dan in de middag een activiteit doen die ze erg leuk vindt. Samen een taart bakken, armbandjes rijgen, met zijn alle tik tok dansjes doen, vul maar in.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Okt 2020 12:47

Re: Drive trough feestje

Dee schreef:Maar wat is precies het verschil tussen mensen op verschillende dagen langs te laten komen of 2 x 3 personen op 1 dag. Ik snap de logica daar niet zo goed achter geloof ik.

Onze dochter is ook binnen die 4 weken. Wij zitten nog erg te dubben wat we gaan doen. Ze kijkt er zo enorm naar uit, dus we willen het zeker gaan vieren maar hoe is dus nog even de vraag.


Ja, dat bovenste vraag ik me dus ook af. Mijn bonuszoon wordt 1 november 11 dus voor ons is dit ook een actueel onderwerp. Hoe sneu ook, maar ik ben niet van plan het bezoek dan te gaan uitspreiden over meerdere dagen. Dan blijf je volgens mij hetzelfde effect houden dan bij iedereen bij elkaar zetten

Verjaardagsfeestje moeten we maar uitstellen. Hij wil heel graag jumpen en ik zou ook niet weten wat zeven 11 jarigen bij ons thuis leuk vinden om te doen. Ze zien me aankomen met spelletjes als snoephappen enzo ?.

We maken er als gezin maar een leuke dag van met cadeautjes, taart, lekkere hapjes en een filmavondje ofzo. Hopelijk kunnen we volgend jaar alles weer normaal vieren.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Okt 2020 12:51

Re: Drive trough feestje

Ik heb nu meerdere malen meegemaakt dat een collega positief testte. Dan moet je terugrekenen met wie je de dagen ervoor contact hebt gehad. Dan maakt het best uit of je op één dag 9 mensen hebt gezien of 3.

Edit: die is in reactie op Dee en lady
#teammaple🍁
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 15 Okt 2020 12:53

Re: Drive trough feestje

Kun je niet gaan jumpen dan lady? Dat kan toch nog steeds gewoon?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem297

Bericht 15 Okt 2020 13:13

Re: Drive trough feestje

Ik ben van mening dat dit ook juist een mooi moment is om kinderen uit te leggen dat ze niet zomaar alles kunnen krijgen wat ze willen, en dat het leven niet maakbaar is. Zeker een kind van 10. Ik snap wel dat ouders het voor hún kind speciaal willen maken, maar nog even en wij zijn een jaar verder met deze crisis. Dat betekent dat iedereen een keer jarig is geweest, en dat iedereen dus met deze 'teleurstelling' heeft moeten dealen. Ik maak er persoonlijk geen issue van. Het is helaas niet anders, dus we doen het wel met datgene wat wél kan. Mooie realistische levensles in de luxe wereld waarin we leven.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Okt 2020 13:17

Re: Drive trough feestje

Dee schreef:Maar wat is precies het verschil tussen mensen op verschillende dagen langs te laten komen of 2 x 3 personen op 1 dag. Ik snap de logica daar niet zo goed achter geloof ik.

Onze dochter is ook binnen die 4 weken. Wij zitten nog erg te dubben wat we gaan doen. Ze kijkt er zo enorm naar uit, dus we willen het zeker gaan vieren maar hoe is dus nog even de vraag.


Daar is wel verschil in, ja, mits je het uiteraard niet doet bij klachten. Als iemand uit het huishouden van de jarige vlak na die dag klachten krijgt en corona blijkt te hebben dan zijn er veel meer contacten geweest als je net zo'n blokjesverjaardag hebt gevierd, als je het over meerdere dagen verspreidt is de kans dat je kort voor het beginnen van de klachten veel mensen hebt gezien al veel kleiner.

Het lijkt mij logisch dat het meer helpt als je per dag een vaste bubbel van drie mensen hebt die op bezoek mogen komen in plaats van dat er onbeperkt verschillende mensen mogen komen als ze maar niet met zijn allen tegelijk komen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Okt 2020 13:18

Re: Drive trough feestje

Jelka schreef:Ik ben van mening dat dit ook juist een mooi moment is om kinderen uit te leggen dat ze niet zomaar alles kunnen krijgen wat ze willen, en dat het leven niet maakbaar is. Zeker een kind van 10. Ik snap wel dat ouders het voor hún kind speciaal willen maken, maar nog even en wij zijn een jaar verder met deze crisis. Dat betekent dat iedereen een keer jarig is geweest, en dat iedereen dus met deze 'teleurstelling' heeft moeten dealen. Ik maak er persoonlijk geen issue van. Het is helaas niet anders, dus we doen het wel met datgene wat wél kan. Mooie realistische levensles in de luxe wereld waarin we leven.


Het is een onvermijdelijke bijkomstigheid dat ze dat ervan leren, maar ik had die les als het éven kon zeer graag overgeslagen. Ik denk nou niet 'goh, wat fijn, dat ik haar dat nu even kan leren hierdoor'.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 15 Okt 2020 13:22

Re: Drive trough feestje

Susan schreef:
Jelka schreef:Ik ben van mening dat dit ook juist een mooi moment is om kinderen uit te leggen dat ze niet zomaar alles kunnen krijgen wat ze willen, en dat het leven niet maakbaar is. Zeker een kind van 10. Ik snap wel dat ouders het voor hún kind speciaal willen maken, maar nog even en wij zijn een jaar verder met deze crisis. Dat betekent dat iedereen een keer jarig is geweest, en dat iedereen dus met deze 'teleurstelling' heeft moeten dealen. Ik maak er persoonlijk geen issue van. Het is helaas niet anders, dus we doen het wel met datgene wat wél kan. Mooie realistische levensles in de luxe wereld waarin we leven.


Het is een onvermijdelijke bijkomstigheid dat ze dat ervan leren, maar ik had die les als het éven kon zeer graag overgeslagen. Ik denk nou niet 'goh, wat fijn, dat ik haar dat nu even kan leren hierdoor'.


Ja, precies.
<<

Anoniem297

Bericht 15 Okt 2020 13:26

Re: Drive trough feestje

Susan schreef:
Jelka schreef:Ik ben van mening dat dit ook juist een mooi moment is om kinderen uit te leggen dat ze niet zomaar alles kunnen krijgen wat ze willen, en dat het leven niet maakbaar is. Zeker een kind van 10. Ik snap wel dat ouders het voor hún kind speciaal willen maken, maar nog even en wij zijn een jaar verder met deze crisis. Dat betekent dat iedereen een keer jarig is geweest, en dat iedereen dus met deze 'teleurstelling' heeft moeten dealen. Ik maak er persoonlijk geen issue van. Het is helaas niet anders, dus we doen het wel met datgene wat wél kan. Mooie realistische levensles in de luxe wereld waarin we leven.


Het is een onvermijdelijke bijkomstigheid dat ze dat ervan leren, maar ik had die les als het éven kon zeer graag overgeslagen. Ik denk nou niet 'goh, wat fijn, dat ik haar dat nu even kan leren hierdoor'.


Dat stel ik ook helemaal niet. Het is wel de realiteit. Daar moeten we het mee doen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Okt 2020 13:30

Re: Drive trough feestje

Ja, maar je komt wel over alsof je het eigenlijk ergens wel prima vindt dat kinderen dit lesje leren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Okt 2020 13:32

Re: Drive trough feestje

Cadeautjes technisch kan ik me nog wel vinden in jouw bericht, Jelka, hoewel ik dat voor kinderen ook gewoon bij verjaardagen vind horen en vind dat ze daar naar uit mogen kijken. Maar ik vind het voor kinderen wel verdrietig dat ze familie en vrienden niet goed kunnen zien. Dat is als volwassene af en toe al heel moeilijk te behappen in deze periode maar voor kinderen helemaal. Dus wijze les in luxe of niet, ik vind dat daar best verdriet over mag zijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem297

Bericht 15 Okt 2020 13:34

Re: Drive trough feestje

Susan schreef:Ja, maar je komt wel over alsof je het eigenlijk ergens wel prima vindt dat kinderen dit lesje leren.


Het is ook prima als ze deze les leren. Ongeacht wat de oorzaak daarvan is. Daar kun je veel profijt van hebben. Dus in plaats van bij de pakken neer te zitten (zinloos, want realiteit), kun je het beter omarmen. Dat is wat ik zeg.
<<

Anoniem297

Bericht 15 Okt 2020 13:35

Re: Drive trough feestje

Marin schreef:Cadeautjes technisch kan ik me nog wel vinden in jouw bericht, Jelka, hoewel ik dat voor kinderen ook gewoon bij verjaardagen vind horen en vind dat ze daar naar uit mogen kijken. Maar ik vind het voor kinderen wel verdrietig dat ze familie en vrienden niet goed kunnen zien. Dat is als volwassene af en toe al heel moeilijk te behappen in deze periode maar voor kinderen helemaal. Dus wijze les in luxe of niet, ik vind dat daar best verdriet over mag zijn.


Verdriet erover hebben en een les ervan leren kan prima naast elkaar bestaan. En cadeaus geven mag gewoon, hoor.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Okt 2020 13:38

Re: Drive trough feestje

We gaan haar teleurstelling heus niet zitten voeden, maar omarmen, nou, nee, dat heb ik ook niet.

Cadeautechnisch is het sowieso geen les want ze wilde al geen cadeautjes voor zichzelf voor haar partijtje, ze wilde een bijdrage vragen voor Stichting Jarige Job. Dat ze teleurgesteld is dat ze de gezelligheid met haar vriendinnen moet missen, daar kan ik alleen maar heel veel begrip voor hebben. Dat had ik op mijn elfde ook gehad en dan had ik het ook niet prettig gevonden als mijn ouders hadden uitgedragen dat het een goede les voor me was.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Okt 2020 13:41

Re: Drive trough feestje

Overigens denk ik ook dat we van deze periode uiteindelijk allemaal iets zullen leren, niet alleen de kinderen, maar ook de volwassenen. Maar ik vond je berichtje gewoon niet zo heel empathisch overkomen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem297

Bericht 15 Okt 2020 13:44

Re: Drive trough feestje

Susan schreef:Overigens denk ik ook dat we van deze periode uiteindelijk allemaal iets zullen leren, niet alleen de kinderen, maar ook de volwassenen. Maar ik vond je berichtje gewoon niet zo heel empathisch overkomen.


Mee eens.
En dat kan, maar op de lange termijn is een les hieruit trekken wat mij betreft empathischer. Nu niet leuk, maar straks wel. Op dit moment zijn veel dingen voor veel mensen niet leuk. Opnieuw; realiteit.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 05 Nov 2017 10:12

Bericht 15 Okt 2020 13:45

Re: Drive trough feestje

M’n dochter wordt in november drie jaar. En het enige waar ze het over heeft zijn veel slingers, ballonnen, taart, trakteren op de opvang (dat ziet ze natuurlijk vaak gebeuren daar) maar vooral heel veeeeel cadeaus. “Gelukkig” herinnert ze zich niet echt dat er normaal gesproken visite komt op dr verjaardag dus dat scheelt wel. We houden het gewoon bij de opa’s en oma’s (of Corona moet opeens een heel stuk minder worden). Alleen twijfel ik daar weer over of die 4 wel op 1 dag mogen/kunnen komen of we het dan maar uitspreiden over het weekend.
Ben benieuwd of de rest van de familie de cadeaus opstuurt of niet. Een schoonzusje zei al dat dochter die dan later wel een keer kreeg. Dat zou ik wel wat sneu vinden want dochters associatie met een verjaardag is (Veel) cadeaus. Maar goed ook dat is geen ramp, ik denk dat voor haar de ballonnen etc, ons cadeau en de taart wel voldoende zijn. Dat scheelt wel dat ze nog maar drie wordt :)
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Anoniem331

Bericht 15 Okt 2020 13:46

Re: Drive trough feestje

Susan schreef:We gaan haar teleurstelling heus niet zitten voeden, maar omarmen, nou, nee, dat heb ik ook niet.

Cadeautechnisch is het sowieso geen les want ze wilde al geen cadeautjes voor zichzelf voor haar partijtje, ze wilde een bijdrage vragen voor Stichting Jarige Job. Dat ze teleurgesteld is dat ze de gezelligheid met haar vriendinnen moet missen, daar kan ik alleen maar heel veel begrip voor hebben. Dat had ik op mijn elfde ook gehad en dan had ik het ook niet prettig gevonden als mijn ouders hadden uitgedragen dat het een goede les voor me was.


Ze hoeft de gezelligheid toch niet helemaal te missen Susan? Qua leeftijd zit ze natuurlijk nog wel goed om er met wat vriendinnen wat van te maken.
En wat lief dat ze wat voor de stichting wil vragen. Knap op zo’n leeftijd al!

Ik vraag me ook af of mijn kind het meer jammer zouden vinden dat de visite niet komt, of vanwege het dan niet krijgen van kados?
Wij zijn een aantal jaar terug Al een flinke stap achteruit gegaan met verjaardag. Opa’s en oma’s en mn beste vriendin komt altijd met de kinderen. Meer was het ook al niet. Ik denk wanneer 1 van beide in deze periode jarig zou zijn dat deze partijen erg hun best hadden gedaan er iets feestelijks van te maken. Dus dikke prima.

De dochter van mijn vriendin was jarig in de eerste lockdown. Die stuurde ik een helium ballon. En dat vond ze zo leuk want dat had ze nog nooit gehad!
Dus zo’n draai kun je er ook aan geven.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 15 Okt 2020 13:46

Re: Drive trough feestje

Mijn zoon is eind november jarig. Voor nu dus niet duidelijk of de huidige maatregelen dan nog gelden. Hij is op woensdag jarig, ik denk dat we (als de maatregelen nog zo zijn) mijn schoonouders de zaterdag er voor laten komen ( zij werken nog) en mijn ouders op de woensdag als hij echt jarig is. Dan heeft hij twee keer feest maar hebben we zo weinig bezoek dat we de afstand prima kunnen bewaren. We versieren het huis mooi en ik bak taart.
Onze jongste was in juni jarig, uiteindelijk is mijn broer toen wel geweest maar hij gaf van te voren al aan dat onze kinderen sowieso een cadeautje krijgen van hun oom, of hij er nou bij kon zijn of niet. Dus ik verwacht dat hij wel een cadeautje opstuurt. En dan mag mijn zoon natuurlijk trakteren op school, een aantal vrienden van ons sturen altijd wel een kaartje, allemaal ook heel feestelijk natuurlijk. Ik denk dat we dan als uitje door de McDrive gaan die avond en dat thuis op eten of zo, hij mag kiezen.

En zoals het er nu uit ziet doen we wel gewoon een kinderfeestje, waarschijnlijk wel gewoon thuis, maar dat hebben we vorig jaar ook gedaan en ging prima.

Lady: Maak je ze niet blij met een filmavond? Salontafel aan de kant, vloer bedekken met matrassen, popcorn, chips, snoep en limonade in overvloed en een film dus en daarna allemaal lekker weer naar huis.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Okt 2020 13:54

Re: Drive trough feestje

Popcorn schreef:
Ze hoeft de gezelligheid toch niet helemaal te missen Susan? Qua leeftijd zit ze natuurlijk nog wel goed om er met wat vriendinnen wat van te maken.
En wat lief dat ze wat voor de stichting wil vragen. Knap op zo’n leeftijd al!


Het is in navolging van haar beste vriendinnetje, zij vroeg op haar partijtje een bijdrage voor een goed doel en nu wil Y dat ook, we hebben samen Stichting Jarige Job gekozen, dan kun je ook echt concreet iets kiezen om te geven, een traktatie, versiering, et cetera.

Ze kan inderdaad wel wat vriendinnen vragen, maar ze heeft er een heleboel in de klas, eigenlijk kan ze met alle meisjes uit de klas goed opschieten (en ook met een heleboel jongens, maar ze wil er wel een meidenfeestje van maken). Ik heb al van alles bedacht om het coronaproof te maken, maar ik merk toch dat ik het moeilijk vind of we het wel of niet door moeten laten gaan in deze periode, en ik merk ook dat sommige ouders er nu terughoudend in zijn. Waar nog bij komt dat de kans natuurlijk groot is dat een deel op de dag zelf of in quarantaine zit, of zelf klachten heeft.

Zelf ben ik eigenlijk voor uitstellen tot het voorjaar, hoe ontzettend sneu ik het ook vind, maar we weten ook gewoon niet hoe het loopt. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 16 Okt 2020 14:19

Re: Drive trough feestje

Iemand die ik ken heeft dit gedaan. Een tafel op de stoep met bekertjes, koffie, thee, limonade en wat gebakjes die mensen zelf konden pakken bij het langsrijden, een soort drive-through, en dan de cadeautjes via een sneeuwschep in ontvangst nemen :smile:
Ik vond het erg leuk gedaan en het kind was er heel blij mee. Iedereen bleef in de auto zitten, dus ik denk dat het best veilig was.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers