Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 09 Okt 2020 22:25

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

Ah nou dat is wel fijn toch, is de hele investering niet voor niets in ieder geval.
2012 & 2016
<<

Anoniem326

Bericht 09 Okt 2020 23:09

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

Snoes schreef:Ah nou dat is wel fijn toch, is de hele investering niet voor niets in ieder geval.


Ja heel fijn! En heel fijn dat hij deze behandeling heeft gekregen. Als hij zo doorgroeit haalt hij waarschijnlijk de 180. Dat is geweldig. Zonder de groeihormonen zou hij niet boven de 160 uitkomen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 10 Okt 2020 00:14

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

160 is inderdaad klein voor een jongen, dat zou ik ook niet fijn vinden als mijn zoon bij die lengte zou stoppen met groeien. Jouw R. wordt nu 6 in december toch? Hoe groot is hij nu?
2012 & 2016
<<

Anoniem326

Bericht 10 Okt 2020 07:30

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

Hij is nu 110 en zijn tweelingzus 108. Dus nog steeds erg klein, maar R’s lijn is nog aan het klimmen. Hij startte op de basisschool met 92 cm. Hij groeit sinds hij groeihormonen heeft heel stabiel een cm per maand. Dat is meer dan gemiddeld kind van die leeftijd groeit, dus hij is nog steeds aan het inhalen. En jouw kinderen? Weet je op welke lijn zij zitten?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 10 Okt 2020 08:55

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

Oh zijn zus groeit wel mooi mee met hem dan, ondanks dat zij dan geen groeihormonen krijgt. Is F. ook nog altijd een kleintje of is zij in verhouding groter dan haar broer en zus?

De oudste wordt over 8 jaar over 1,5 maand. Hij is nu 120-121 cm ongeveer. Hij blijft nog altijd de kleinste van de klas. Hij blijft wel zijn eigen lijntje volgen (p3, komt overeen met -2).

De jongste is nu 101 cm. Niet groot maar in verhouding niet zo klein als haar broer denk ik. Bij haar heb ik geen idee welk lijntje ze volgt, normaal zou ze in maart naar de schoolarts geweest zijn, maar dat is door Corona uitgesteld naar begin volgend jaar.
2012 & 2016
<<

Anoniem326

Bericht 10 Okt 2020 12:01

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

Mijn jongste is 99 cm nu, dus ook klein. Ongeveer zelfde als jouw dochter. Mijn oudste dochter was 5 cm langer dan mijn zoon toen hij startte met de medicatie. En nu dus 2 cm kleiner. Dus dat verschil gaat wel groter worden denk ik.

Wordt de groei van jouw kinderen opgevolgd? Is er ooit een handfoto gemaakt?
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 10 Okt 2020 12:58

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

Snoes schreef:
HollyGolightly schreef:Ik dacht dat ik hier vandaag een reactie van Femm zag staan, daar wilde ik nog op reageren. Maar nu is de reactie weg.

Ja die stond er inderdaad vanochtend, ik weet niet waarom ze hem weg heeft gehaald?


Klopt ik had iets geschreven en toen zat ik nog eens terug te lezen en toen zag ik dat er hetzelfde stond als mijn bericht eind augustus.

E. Is nu dus nog niet gegroeid of aangekomen maar staat stil. Wat ook niet vreemd is aangezien school veel energie kost en ze daarnaast ook niet als vriendinnetjes en zusjes na school naar kleutergym wil of wil afspreken. Op vrijdag is ze altijd helemaal op en doet ze niets dan op de bank liggen.

HG we verwachten in december weer een uitslag van dna onderzoek. Het Sophia heeft contact met het UZA, tot nu toe met corona word het consult daar nog steeds uitgesteld.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 10 Okt 2020 13:02

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

Wat fijn HG dat hij nu groeit! Wat een fijn vooruitzicht ook als hij zo doorgroeit dat hij rond de 1m80 word. Voor een man is 1m60 natuurlijk niet groot.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 15 Okt 2020 06:25

Re: Afwijkende groeilijn kind 3 jaar

HG, de groei van mijn kinderen wordt niet speciaal opgevolgd. Ze gaan gewoon mee in de normale routine controles, er is ook echt nog nooit wat van gezegd geweest. Er wordt wel elke keer aangegeven dat mijn zoon inderdaad klein is, maar dat hij wel gewoon zijn eigen lijntje volgt en dat ze dat belangrijk vinden. Maar ik ben er het laatste jaar zelf wel meer mee bezig, omdat ik merk dat hij het soms ook vervelend vindt (al is dat wel geminderd t.o.v. twee jaar geleden bijvoorbeeld). Een handfoto is iets wat ik ook nog wel overweeg om te laten maken, dat heb ik vroeger ook gehad omdat ik zo klein was.

Femm, logisch inderdaad dat ze nu even stilstaat, alles kost natuurlijk ook wel enorm veel energie. Vind je het lastig dat jullie nog steeds niet weten waarom ze zo klein is?
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers