Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 12 Okt 2020 13:32

Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

De jongste wordt alweer bijna 2, en zoals meerdere mensen bij hun 'zoveelste' kind vragen we ons weer af wat we haar moeten geven.
Ze heeft een tijdje een poppenfase gehad. Dus willen we kijken of we dit weer kunnen stimuleren door een andere pop te geven. Maar wat is een leuke pop, voor die leeftijd. Een pop die kan plassen zien we hier niet zo zitten;). Al te duur hoeft ook niet, tenzij t echt de moeite waard is (wat hier überhaupt is)
Verder willen we nog een buggy vragen (ze heeft nu een houten poppenwagen maar die is niet echt geschikt voor buiten).
En wat zijn andere echt leuke poppendingen? (Ja, hier 3 grotere zussen, maar geen van allen een echt poppenmeisje geweest).
En moeten we dat nu geven, of bijv over een jaar als ze echt met poppen blijft spelen?


En verder nog inspiratie? Er is natuurlijk al heel veel in huis hier. Little people hebben we, zoefzoef (daar krijgt ze iets van uitbreiding op). We willen nog een zilveren armbandje geven, en een kralen armband en ketting. Verder stond er een dekbedovertrek etc op, maar ze ligt nu nog in een ledikant (en er staat hier een groot bed te wachten van haar zus, dus ik ga geen peuterdekbed ed aanschaffen).
Loopfiets van haar broer wacht op haar. Dat zou mogelijk een andere kunnen worden, iets meer meisjesachtig, maar dat vind vriend eigenlijk niet nodig.
We zagen van Vtech een leuke ijscokar, maar ja we hebben hier ook een keukentje dus dan is de ijscokar ook een beetje overbodig.
Puzzels hebben we weer
Ze krijgt nog t laatste boekje van klein konijn
En dat was t wel zo'n beetje haha
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Okt 2020 13:43

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Mijn zoontje heeft laatst het popje Rosa van Little Dutch gekregen. Die is van stof en heel zoet en zacht. Plast niet. Je kunt een speentje en flesje geven met een magneetje erin.

Afbeelding

https://www.toychamp.nl/little-dutch-kn ... -baby-rosa
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 12 Okt 2020 15:15

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Die Rosa is heel leuk ja. Beide meiden hebben een Rosa pop, al kan de kleinste er natuurlijk nog weinig mee.

De oudste heeft deze versie: Afbeelding

De jongste zelfs nog een maatje groter.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Okt 2020 16:01

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Die is inderdaad leuk, zijn nu ook leuke nieuwe versies van? baby born heeft ook een nee versie met een stoffen lijfje, die is hier ook een succes!

L. speelt veel met playmobil 1.2.3. beide meiden hebben dan Playmobil maar ieder eigen versie.
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Okt 2020 18:50

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Wat een leuke pop!

Hier heeft de jongste dus wel die ijscokar gekregen, ondanks dat we al een keukentje hebben. En het is echt een succes! Ze speelt er nog regelmatig mee en als er kindjes bij de oudste komen spelen, pakken die hem ook vaak. Echt een leuk ding ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Okt 2020 18:54

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Ik snap de link niet tussen een ijscokar en een keukentje. Wij hebben ze ook allebei en het is niet eens in me opgekomen dat het een overbodig zou zijn omdat we het ander al hebben. Het is hier een enorm succes iig, zowel bij de tweeling alsnog de oudste van bijna 4.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 12 Okt 2020 19:48

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Die ijscokar lijkt me echt zo leuk!
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 12 Okt 2020 20:06

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Mijn dochter zou een ijscokar ook leuk vinden. Maar ik wil lieverniet teveel plastic speelgoed. Plus vind het ook veel ruimte innemen dus ik snap wel dat naast keukentje te veel wordt.

Hier kreeg dochter trouwens op haar 2e verjaardag van mijn broer het kasteel van vrolijke vriendjes. Ze is nu bijna 4 en speelt er nog elke dag mee.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Okt 2020 20:24

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Ipv een ijscokar zou je ook een klein setje houten ijsjes kunnen doen. Dat is een heel stuk kleiner en hartstikke leuk ook. Zoontje speelt daar enorm veel mee. https://www.bol.com/nl/p/sevi-ijs-set-j ... androidapp
Deze heeft zoontje maar er zijn ook anderen.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 12 Okt 2020 20:49

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

De kassa van FisherPrice is hier een groot succes! Verder puzzels, domino, plastic speeldiertjes, Little People vliegtuig, Smartmax, grote kralenset en veel buitenspeelgoed. Ik heb voor H. (2.5j) voor de Sint een poppenbuggy, bolderkar en oplegger van Little Tikes op de lijst staan.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Okt 2020 21:24

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Ja het old school kassa’tje!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 12 Okt 2020 21:38

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Zowel een keukentje als ijscokar zijn relatief groot, en gaat beide om t maken van eten. Ja er zit vast wel verschil in, maar gekeken naar wat we hier thuis is t niet zo dat we daar dan ook zomaar de ruimte voor hebben. Ondanks dat t wel heel leuk is! Maar dan denk ik dat je met een keukentje meerdere kanten op kan

Zo'n kassa hebben wij hier thuis nog?

De pop van little dutch ziet er wel leuk uit. Wel iets anders als ik in gedachte had haha. Mocht er nog iemand een (interactieve) pop weten dan ben ik nog steeds benieuwd ?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 13 Okt 2020 06:54

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Die pop van little dutch heeft C ook. Leuk ding, maar ik vind het meer een knuffel. Ik zou dan kiezen voor een pop die je ook kan aan en uitkleden met extra kleertjes enzo.

Ik vind een poppenmandje ook heel leuk. Deze wil ik denk ik als C wat groter is:
https://www.blabloom.com/nl/producten/f ... oze/18521/
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Okt 2020 07:29

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Mijn dochter houdt van verkleden, de laatste weken heeft ze steeds een verkleedjurk aan als ik haar kom ophalen op het kdv. Ze vraagt dan of de jurk mee naar huis mag haha. Dus voor Sinterklaas wil ik een leuke verkleedjurk voor thuis kopen in elk geval! Misschien ook nog een leuk idee?
❤ 7 juni 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Okt 2020 15:53

Re: Pop voor 2 jarige (en andere kado ideeën gevraagd)

Deze hebben we ook nog:

https://www.intertoys.nl/shop/nl/intert ... bell-36-cm

Poppenmandje van Plien hebben we ook, kwastjes waren er zo af, verder een leuk ding dat ze gebruiken als hondenmand?
⁠♡♡♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers