Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tien jaar onopgemerkt dood in huis

<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 16:56

Bericht 22 Nov 2013 09:08

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Bizar! Ik zou denken dat moet je toch ruiken? Ik heb 1 buurvrouw die al wat ouder is, maar als ze haar rolgordijn niet omhoog heeft oid dan ga ik kijken. Al komt er elke dag thuiszorg dan nog.


Hoorde net een vrouw op het nieuws, en ze vond het zo eng, want het was maar een muur van 23 cm verwijderd van haar kinderkamer af waar de kinderen sliepen (zoiets) , waar die mevrouw lag.
Ik vond het een heel rare opmerking, weet nog niet waarom precies ik dat vind!
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 16:56

Bericht 22 Nov 2013 09:10

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

En iemand zei ook dat ze een dochter had, en dat ze dacht dat ze daar ingetrokken was.
Neem dan even aan dat ze geen contact hadden, moeder en dochter, anders is het helemaal vreemd.
Krijg er helemaal vreemde gedachtes van, zou niet de eerste zijn die een overlijden niet doorgeeft ivm pensioen of wat dan ook ontvangen.

*Note to myself, moet niet te vaak csi en andere misdaadprogramma's kijken*
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Anoniem17

Bericht 22 Nov 2013 09:13

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Bah ik vind dit altijd zulke nare verhalen. Jemig, 10 jaar dood en niemand die je mist. Vreselijk!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Nov 2013 09:17

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Wat erg zeg. Onbegrijpelijk dat niemand haar in die 10 jaar gemist heeft. :(
<<

Anoniem173

Bericht 22 Nov 2013 09:26

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Prismatic♥ schreef:Bizar! Ik zou denken dat moet je toch ruiken? Ik heb 1 buurvrouw die al wat ouder is, maar als ze haar rolgordijn niet omhoog heeft oid dan ga ik kijken. Al komt er elke dag thuiszorg dan nog.


Hoorde net een vrouw op het nieuws, en ze vond het zo eng, want het was maar een muur van 23 cm verwijderd van haar kinderkamer af waar de kinderen sliepen (zoiets) , waar die mevrouw lag.
Ik vond het een heel rare opmerking, weet nog niet waarom precies ik dat vind!

Mss schadelijke gassen die vrijkomen dat ze daar op doelde? Maar ti's ergens ook wel luguber.
<<

Anoniem12

Bericht 22 Nov 2013 10:02

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

<<

Anoniem85

Bericht 22 Nov 2013 10:20

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Bah, dat die vrouw tegen de stank kon. Ook erg triest verhaal
<<

Anoniem17

Bericht 22 Nov 2013 10:25

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

OMG waarom klikte ik nou weer op het linkje als erbij staat 'let op schokkende beelden'? Stomme ik!
<<

Anoniem12

Bericht 22 Nov 2013 10:27

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Elliot schreef:OMG waarom klikte ik nou weer op het linkje als erbij staat 'let op schokkende beelden'? Stomme ik!

Ik snap niet dat ze haar man niet even recht gelegd heeft, toch raar zo met 1 been omhoog? :laughcry:
<<

Anoniem17

Bericht 22 Nov 2013 10:31

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Haha! Getver echt vies man, het lijkt wel een mummie.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Nov 2013 10:55

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Elliot schreef:OMG waarom klikte ik nou weer op het linkje als erbij staat 'let op schokkende beelden'? Stomme ik!


+1..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 22 Nov 2013 11:02

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Lacey schreef:Mijn grootste nachtmerrie. Het zou in het appartementencomplex waar ik woon ook zo kunnen gebeuren. Iedereen leeft hier zijn eigen leven. Gelukkig heb ik dan nog collega's die merken dat ik zonder tegenbericht niet op het werk kom of mijn ouders die niks meer van me horen...


Precies hier ook! Er is hier weinig sociale controle. Ik krijg er gelijk gedachte bij van je zal zoiets aantreffen ook. Ik zou me kapot schrikken. Best een lugubere vondst lijkt mij.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Nov 2013 11:16

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Oh bah!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 22 Nov 2013 11:25

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Wat enorm triest dat zoiets kan gebeuren.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Nov 2013 11:40

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Erg triest, en bizar dat niemand het gemerkt heeft. Dat is toch bijna niet voor te stellen eigenlijk.

De link van Rush doet me denken aan A Rose for Emily van William Faulkner. Een soort extreme verlatingsangst (al ging het daar nog wel wat verder).
<<

Anoniem27

Bericht 22 Nov 2013 11:42

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Ik schrok ervan maar kan het me zelfs voorstellen in het appartementencomplex waar ik woon. Geen tot amper contact met de buren waardoor je totaal niet weet of iemand nog leeft. Eigenlijk best erg dat je zo dichtbij elkAr leeft en niks van de ander weet.
<<

VanillaRose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 22 Nov 2013 17:18

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Echt naar dat zoiets kan gebeuren. Je zou toch denken dat er wel iemand is die haar zou moeten missen of inderdaad op moet vallen dat er zoveel post bij de deur lag ofzo. Tien jaar is echt lang,triest is het wel.
Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 22 Nov 2013 18:20

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Ik vind het zo bizar dat deze vrouw in die 10 jaar niet gemist is, door niemand niet.
<<

Anoniem122

Bericht 26 Nov 2013 11:03

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

120.000 euro AOW van dode teruggevorderd

De AOW die 10 jaar lang is uitgekeerd aan een Rotterdamse vrouw die al die tijd dood in haar woning bleek te liggen, wordt teruggevorderd. Dat meldde dinsdag een woordvoerster van de Sociale Verzekeringsbank (SVB), de instantie die over de uitkering gaat.

Het gaat om een bedrag van rond de 120.000 euro, zo bevestigde ze een bericht in het AD.

De terugvorderingsprocedure wordt door de SVB standaard toegepast als een uitkeringsgerechtigde blijkt te zijn overleden. „Alleen in dit geval gaat het om een exceptioneel lange periode”, aldus de woordvoerster.

De instantie stuurt een brief over de terugvordering naar het adres van de overleden vrouw. De brief komt dan terecht bij degene die de zaken van de overledene verder afwikkelt en eventueel ook andere schuldeisers moet betalen. „Dan wordt het afwachten wat het voor ons oplevert.”

Een notaris adviseert de nabestaanden van de vrouw de erfenis niet direct te aanvaarden. Zaterdag dook een dochter van de overledene op, die 20 jaar geleden voor het laatst contact had met de vrouw. De dochter kan respijt krijgen om uit te zoeken wat precies de bezittingen van haar moeder zijn, aldus notaris Peter Kooijman.
<<

Anoniem83

Bericht 26 Nov 2013 11:26

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Als er geld valt te halen zijn ze er als de kippen bij uiteraard
<<

Anoniem12

Bericht 26 Nov 2013 11:30

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Denk dat er niet heel veel te halen valt als de rest automatisch betaald werd. Zouden ze dat ook terugkrijgen van 10jaar?
<<

Anoniem83

Bericht 26 Nov 2013 11:43

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Denk het niet aangezien ze wel 10 jaar de woning bezet heeft gehouden. Maar ook apart dat in geen 10 jaar tijd contact is geweest met de verhuurder.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 26 Nov 2013 12:00

Re: Tien jaar onopgemerkt dood in huis

Elliot schreef:OMG waarom klikte ik nou weer op het linkje als erbij staat 'let op schokkende beelden'? Stomme ik!

Ja ik ook. Lekker stom. Maar ik was toch weer nieuwsgierig en mijn sensatiekant won het :thumbdown: Lekker luguber zeg.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers