Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor wie wil je meer de tijd nemen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Okt 2020 20:08

Voor wie wil je meer de tijd nemen?

Deze theevraag stond net op mijn theezakje.
Vond het wel een leuke vraag.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 07 Okt 2020 20:11

Re: Voor wie wil je meer de tijd nemen?

Mezelf ?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem304

Bericht 07 Okt 2020 20:20

Re: Voor wie wil je meer de tijd nemen?

Mezelf en m'n beppe. Ik doe al veel voor haar, maar nu ik afgelopen halfjaar zowel m'n pake als beppe van m'n vaders kant verloren ben, besef ik wel heel erg dat ik nu nog maar 1 'oudje' heb en daar moet ik zuinig op zijn.
Even wat vaker een patatje langsbrengen en hopelijk kan/mag het met Corona nu ook nog op afstand.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Okt 2020 20:43

Re: Voor wie wil je meer de tijd nemen?

Mijn vriend. Die verdient meer van mijn tijd. Gelukkig heeft hij volgende week vakantie dus dan hebben hopelijk wat tijd voor elkaar.
<<

Anoniem325

Bericht 07 Okt 2020 20:55

Re: Voor wie wil je meer de tijd nemen?

Carra schreef:Mijn vriend. Die verdient meer van mijn tijd. Gelukkig heeft hij volgende week vakantie dus dan hebben hopelijk wat tijd voor elkaar.


Hier ook zo. Ik ben momenteel niet de gezelligste en dat vind ik niet leuk voor hem. Al vindt hij dat het allemaal wel meevalt geloof ik. ? Wij gaan in ieder geval volgende week even lekker weg samen, lekker een nachtje naar een hotel.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8170

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Okt 2020 21:12

Re: Voor wie wil je meer de tijd nemen?

M'n moeder, zie ze meestal met E erbij maar dat praat wat lastig.
30-04-2017
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 08 Okt 2020 10:47

Re: Voor wie wil je meer de tijd nemen?

Voor netflix :smile:
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Okt 2020 14:23

Re: Voor wie wil je meer de tijd nemen?

Oei mooie vraag. Ik denk voor mijn vader. Verstandelijk dan. Ik vind hem niet echt een prettig persoon omdat hij nogal negatief in het leven staat. Hij heeft veel kritiek op anderen en zelf doet hij alles perfect. Mijn zus woont in het buitenland en ik ong 60km bij hem vandaan. Ik vind die afstand fijn maar ik zou eigenlijk veel vaker bij hem langs willen gaan omdat ik weet dat hij eenzaam is. Hij heeft met zijn gedrag bijna alle mensen in zijn omgeving al 'weggejaagd' en dat vind ik ook wel weer sneu.

Dus.... Mijn vader.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers