Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek (voor in het huis)

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Okt 2020 18:25

Ik zoek (voor in het huis)

Ik ben op zoek naar iets voor aan de keukenwand waar ik de kookboeken kwijt kan. Ze liggen nu nog steeds in een kastje, waardoor ik er ook minder vaak aan denk. Steeds als ik iets leuks zie, kan het of maar weinig gewicht dragen, of zijn het plankjes waar geen boeken op kunnen qua diepte.
Iemand leuke ideeën? We vinden hout met donker staal altijd wel een mooie combi. Hoeft natuurlijk niet alleen voor boeken te zijn, maar ik ben niet zo goed met styling en zo ?

Het is voor deze muur trouwens:
Afbeelding
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Okt 2020 18:42

Re: Ik zoek (voor in het huis)

Is een stalen tijdschriften rek niet iets voor je?
<<

Anoniem332

Bericht 06 Okt 2020 18:54

Re: Ik zoek (voor in het huis)

Wij hebben deze in de keuken, heel fijn!

Volgens mij is deze er in verschillende afmetingen wij hebben de kleinste.

https://www.spectrumdesign.nl/collectie ... oekenkast/
<<

Véda

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 28 Jul 2020 22:33

Bericht 06 Okt 2020 18:54

Re: Ik zoek (voor in het huis)

Afbeelding

Ik zou voor zoiets gaan. Kan je makkelijk zelf maken met een (oud)steigerhout plank en riemen. Kan je zelf de maten bepalen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Okt 2020 19:10

Re: Ik zoek (voor in het huis)

Oh ik doe even mee, ik zoek namelijk een fijne deken of plaid voor 's avonds op de bank, die ook nog een beetje decoratief in het interieur staat. In ons geval zou zwart/wit goed staan. Iemand een goede tip?
❤ 7 juni 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Okt 2020 19:33

Re: Ik zoek (voor in het huis)

Een String pocket rek.
Of een tomado rek als de andere boven budget is.

Zelf heb ik 4 van deze rekjes (vintage varianten) en vind ze ideaal. Bij de eettafel hebben we 1 hangen, in onze slaapkamer en op de werkkamer 2.

https://www.flinders.nl/string-pocket-w ... _BwE#17146
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Okt 2020 20:02

Re: Ik zoek (voor in het huis)

Ik had deze in mijn oude huis, stond heel leuk. https://www.fonq.nl/product/woood-meert ... nk/163922/
Zal kijken of ik nog een foto kan vinden van hoe het stond. -Edit: https://images.app.goo.gl/Sp2V2ichgqQ9j83S6
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 06 Okt 2020 22:20

Re: Ik zoek (voor in het huis)

Bliss schreef:Oh ik doe even mee, ik zoek namelijk een fijne deken of plaid voor 's avonds op de bank, die ook nog een beetje decoratief in het interieur staat. In ons geval zou zwart/wit goed staan. Iemand een goede tip?


Fonq heeft veel mooie vind ik! Daar heb ik er een paar weken terug 1 besteld en die bevalt goed.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers